2824
Sök

Bil tutor på Golf2

Bike
27 december 2006
Trådstartare
Hej  har en golf 2 gti - 90  o tycker min tuta är bra svag vill ha något som säger  tuut här kommer jag  sort of,  i alla fall lite mer krydda men som alla golf ägare vet är det bra trångt i motor rummet  men vill gärna ha lite mer ljud  kan någon ge mig tips på vad man kan montera för få bra tut o även där med placering,

OutRage DriftTeam
181 Inlägg
27 december 2006
leta reda på var tutan sitter! sen så kan du justera ljudet på en skruv bakom tutan så den låter som du vill.

Zlizco

OutRage DriftTeam
181 Inlägg
27 december 2006
annars kan du ta en tuta från en 740 på skroten..min tuta på min 740 låter perfekt;)

Zlizco

293 Inlägg
27 december 2006
ehh glömm volvotutan.. köp ett kompressorhorn istället wink

ne men lite seriöst nu.. tycker du att tutan låter svagt ? :S har du kollat så att den inte behöver bytas ut ? dom brukar ju kunna bli lite stygga med åren tongue

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

Fartdåre!
592 Inlägg
28 december 2006
Här finns de grejor!

http://www.hornblasters.com/

Lite mycket kanske men de låter!

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

778 Inlägg
28 december 2006
Bike skrev:
Hej  har en golf 2 gti - 90  o tycker min tuta är bra svag vill ha något som säger  tuut här kommer jag  sort of,  i alla fall lite mer krydda men som alla golf ägare vet är det bra trångt i motor rummet  men vill gärna ha lite mer ljud  kan någon ge mig tips på vad man kan montera för få bra tut o även där med placering,

köp en melodi tuta! svin grymt

Sök