L200 Mitsubishi. Ljud och styling.

Planen för att få denna bilen mer intressant och mer i min stil, så kommer att ta bort det stygga skåpet på flaket och byta ut mot skin/venyl lock. Svart båge som passar med locket. Svart viltbåge fram. Nya lampor runt hela bilen, svarta. svart måla detaljer som grill, fotsteg, osv. Bilen e ju lackad silver så tror den färg kombinationen kan bli bra. 33" mudzilla när pengarna fins. 20 tummarna som e på duger för nu.. bredare skärmar. Nytt ljud i bilen. 6,5 DLS i dörrarna. Dubbel din stereo usb. dvd, mp3, gps osv osv. Skärmar i nackstöden. Slimmade 10-12"are bakom baksätet bara man kommer på ett sätt att ha slutstegen på.
  • 0 Följare
  • 3 687 Visningar
  • Uppdaterades senast 31 maj 2016
Volvo-simpan
31 maj 2016 · 20 Inlägg

Totalt ombyte. L200

Jepp nu har man gjort det jag alldrig trodde jag skulle göra byta bilmärke och till en hög L200 -10 men behöver tyvär en pikis eftersom det blir husköp med gård. Så nu e audin såld och ett nytt projekt ska ta form.

(Bilen e alldeles för "gubbig" för mig!)

Så! planen för att få bilen mer intressant och mer i min stil är att ta bort det stygga skåpet på flaket och byta ut mot skin/venyl lock.
Svart båge som passar med locket.
Svart viltbåge fram.
Nya lampor runt hela bilen (svarta tror jag kommer bli bra)
svart måla detaljer som grill, fotsteg, osv.
(Bilen lackad silver) så tror den färg kombinationen kan bli bra.
33" mudzilla när pengarna fins. 20 tummarna som e på duger för nu..
Har kvar nästan allt ljud från audin, så det blir 6,5 DLS i dörrarna så fort jag kommer på en lösning på det. Hittar inga " monterings ringar" på marknaden och magneterna e lite för stora för att sätta direkt i plåten.
Dubbel din stereo usb. dvd, mp3, gps osv osv. Hittat en fin eftermarknads som passar rätt i.
Hitta plats för slutstegen tror inte stereon orkar driva 6,5orna helt och vill Montera in 1-2st slimmade bassar bakom baksätet. kom gärna med förslag på hur man ska få till det ljudbygget. har sett jbl har några billiga 8-12cm djupa 10-12" eller e aktiv låda bättre i detta fallet?

Det e några av idéerna och lite av planeringen jag har på bilen, vad tror ni om det? Hittat det mesta till bilen på ebay men inget till ljudet så kom med förslag och lösningar om ni har några, mvh!

Volvo 240 GL "Nelly" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang