Spännande. Återkom med resultatet när du startar bilen om du fortfarande upplever den slö eller rappare! Snabb kille, presentkort på skroten i julklapp?
Den startade direkt! Inga missljud. Nybilskänsla
Fick en för 400 kr. Begagnad men kändes som det enda alternativet just nu.
Nä men bra kontakter, haha!
Nästa gång lämnar jag in den för detta var det jobbigaste hittills..
Hm.. Låter som att jag ska pröva't själv på våran då. Kul med utmaningar ju
Spännande. Återkom med resultatet när du startar bilen om du fortfarande upplever den slö eller rappare! Snabb kille, presentkort på skroten i julklapp?
Den startade direkt! Inga missljud. Nybilskänsla
Fick en för 400 kr. Begagnad men kändes som det enda alternativet just nu.
Nä men bra kontakter, haha!
Nästa gång lämnar jag in den för detta var det jobbigaste hittills..
Hm.. Låter som att jag ska pröva't själv på våran då. Kul med utmaningar ju
var ju tur att jag fick öva genom att byta remmen först Nu fick man göra nästan samma sak fast ta bort spännaren osv. Skitjobbigt! haha men kör på
Jo sånt där är drygt med remmen. Fick ta svärfar till hjälp när jag bytte termostaten på V70N så jag kan tänka mig att du svor lite! (multirem måste hängas av till viss del för att genomföra det projektet......)
Jo sånt där är drygt med remmen. Fick ta svärfar till hjälp när jag bytte termostaten på V70N så jag kan tänka mig att du svor lite! (multirem måste hängas av till viss del för att genomföra det projektet......)
Tror jag lärde mig svära på nya språk. Kommer drömma mardrömmar om "bosch" loggan inatt. Efter att ha stirrat på generatorn Haha..