3542
Sök

Audi s4 92 värde?

1 798 Inlägg
1 januari 2007
Trådstartare
Bytte för ett tag sen bort en audi s4 i hyffsat skick som ja gav 35 för. Nu är de så att han som ja bytte med har blivit bestulen på bilen. Så nu tänker han skriva ett kvitto med hans o min namnteckning där de står att han gett 70 för den.

Så ska han ljuga ihop att den va i toppskick o astrimmad som han utryckte de va jag har förstått så gillar inte försäkringsbolagen alls trimmade bilar då gäller ju inte försäkringen har ja för mig.  Men de lär ju bara skratta åt han de har ju sina listor mer ger de inte man kan ju tro att han har planerat allt ihop me stöld o allt för o tjäna en massa på det. Men de lär ju genomskåda hans bedrägeri för de är ju va de är

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Knegare
718 Inlägg
1 januari 2007
Haha! LJuger han ihop att den är trimmad och försäkringsbolaget kollar upp sånt (står förhoppningsvis i bilregistret eller nå wink ) lär han itne få ut ett skvatt på försäkringen. Dessutom kan han väl åka dit för något mer än bedrägeri.. Du bör INTE skriva på ett 'falskt' kvitto.

William 2009-02-20

1 798 Inlägg
1 januari 2007
Trådstartare
Jag har aldrig skrivit på de va han som fråga mej om han fick skriva dit min namnteckning så frågar de om jag gjort de så kan jag ju bara säga som de är att jag aldrig skrivit under något kvitto. Jag bor på gotland han i stockholm

De är ju han som förfalskar min namnteckning. Trimmad va den ju inte heller de gillar ju inte trimmade bilar har ja förstått o i trafikregistret står de 169kw som de är orginal o inga andra tilllägg.

Bilen har förresten reg nr amg 509 o är en mörkröd audi s4 92 stals på julafton i stockholm
inte för att ja bryr mig egentligen när ja inte äger den längre men om någon sett något av den sen dess kunde de va kul o veta är väl inte kvar i sverige eller nerplockad.
Senast redigerat av fredde85 (1 januari 2007)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

904 Inlägg
2 januari 2007
DOm har väll ett normal värde runt 50 tror jag.. om den var manuell
Och vad gör det dig om du skriver på ett kvitto på lite högre värde än vad du egentligen sålde den för? dom kan ju inte precis sätta dit dig för nått...

De ska va gött å leva

Sök