Nå, nu slängde jag ihop en snabb photoshop bild.. men man ser ju typ hur det blir, Compomotive fälgar, och ljusboxen.. Sen ska det dit rallystänkskydd, stag runt om i bilen.. x-ljusen jag har nu, ska plastas in i kofångarn, så det blir lite "impreza" stuk på dom.. så kanske ni förstår hur jag menar..
Men tror du, när det var ett kanonpris på dom också.. Funderar om man ska köpa nya fälgar, och lacka vita själv.. det funkar ju också.. då man inte har ekonomin för nå värre, därför jag tyckte dom fälgarna var så bra...
Ska kolla upp lite företag imorrn, och söka lite spons till bilen, det är väl vad som händer nu. Väntar fortfarande på stolarna, måste ju fan komma senast nästa vecka
Ska kolla upp lite företag imorrn, och söka lite spons till bilen, det är väl vad som händer nu. Väntar fortfarande på stolarna, måste ju fan komma senast nästa vecka
Ska bli najs å se. När du montera dom å så! Sen måste du berätta för oss om dom är sköna också! Haha
Fick baslådan såld idag.. Kanske ett underpris, men sålde till en kompis. så han fick ett bra pris. Skulle fara och köpa ett nytt batteri till bilen, åh fy fan så dyrt det blivit.. :S 1100:- för ett nytt batteri.. och då var det OK's batteri.. :S
Fick baslådan såld idag.. Kanske ett underpris, men sålde till en kompis. så han fick ett bra pris. Skulle fara och köpa ett nytt batteri till bilen, åh fy fan så dyrt det blivit.. :S 1100:- för ett nytt batteri.. och då var det OK's batteri.. :S
Va gôtt å bli av med lite grejer inte mer än 1100 nej, kollade på lite batterier på nätet nån dag, tänkt ha ett optima eller liknande bak. 2,5 papp.. inte billigt :S
Men det är optima.. Jag kolla på nå ok batteri.. 1100:- för det kändes lite häftigt.. Tur att man inte behövde betala det då, utan fick ett batteri med sig hem ändå Hoppas att avin kommer i morrn, så kan man fara och hämta ut stolarna och fixa in dom innan helgen annars får det blir till veckan.
Vad för optima vare du fick då för 1100, dbakuten tar ju en jäkla massa för sina Vill ha ett sånt i min bil.. ett yellowtop lr va dom heter, eller liknande