Sër Shün! ser alldeles fantastich ut! uhuh Lite Nitahr ünt läder förstein och de blir MÜMSICH! haha nä brutalt utråkad haha Ser skit fina ut och bekväma ochså, Det är ju alltid ett + om dom är det med hehe
Stiliga stolar! Planerar att sätta sportstolar i min med men av den mer "plattare" modellen, den som inte är så skålad alltså. Passar nog bättre till min bil tror jag då det inte blir nå rallystuk över den utan mer "plastraket"
ah, tackar.. måste dock meddela att egna fästen är att rekomendera.. då mina inte alls passade vidare bra, så jag ska göra egna fästen..
Ja det har jag hört att det ska vara ett litet problem, men man kan säkert svetsa på underredet på några orginalstolar på underredet till sportstolarna. bara kapa av glidskenorna av sportstols färstena och svetsa på skulle ja tro
fick med glidskenor, men sån skit ska inte jag ha.. Jag ska svetsa stolen i tjockare gods som jag bultar i golvet. Så att stolen står i ett läge.. bara jag som ska köra bilen så
fick med glidskenor, men sån skit ska inte jag ha.. Jag ska svetsa stolen i tjockare gods som jag bultar i golvet. Så att stolen står i ett läge.. bara jag som ska köra bilen så
Tänk om någon tjej ska köra bilen då? Du lär ju inte hitta en tjej på över 190cm i varje gatuhörn!
Tänk om någon tjej ska köra bilen då? Du lär ju inte hitta en tjej på över 190cm i varje gatuhörn!
Det är ingen tjej som ska köra den köper heldre en till bil isf
Och se hur det kan bli. Nästa bil kommer bli en kombi, dock skulle jag gärna ta emot tips på val, då jag gärna håller mig inom japanskt. men jag är inte omöjlig, kan tänka mig tyskt också. Men jag vill iallafall ha en Kombi, som ska se vettig ut, ha bra köregenskaper, AUTOMAT, får gärna vara : navi, xenon, 4wd
Dom jag kollat på är : BMW 330 iA Touring MB AMG E55 kombi Mazda 6 Crysler 300c mfl. men det kanske underlättar att ge tips på bilar
Carinan kommer inte säljas, utan vill ha en kombi som brukis.. PM:a tips åt mig, posta alltså inte här.
Kombi är tokvettigt att ha, har haft kombi för att köra grejor och folk de senaste åren (bra om man ständigt har projektbilar som behöver ha grejor körda till lack och hämta nya saker till dem....)