Mjo, men nu blir det nog inte så många fler xenonbilder på ett tag. inte före man köpt mer Fick ett par stänkisar gratis idag, det tackar vi för.. eller kanske blev lite av en bytesaffär Tänkte kanske försöka orka mig ut och montera dom ikväll/natt.
Fan va nice, här var det ju många kommentarer, och då ska väl inte jag vara sämre än att ge er bilder också Blev en helkväll iallafall i garaget, där mycket som inte syns gjordes. som att staga upp fronten, då extraljusen vibrerade så ljuset "skakade" när man körde. Vilket jag iallafall tycker är jobbigt, så jag satte in 2st stag bakom så nu är det pall. Sen så blev det storstädning av bilen, både ut/invändigt. anyway, här kommer nån bild.
Ojojoj! Du har verkligen fin puts på Toyan, å rejält med lysen åxå
---> Om du kan läsa det här har du Internetanslutning <---
* * * Att bli gammal är oundvikligt, att växa upp är valfritt * * * Det spelar ingen roll hur lite man skiter i byxorna, det är ändå för mycket!
Svart huv tror jag stenhårt på! I värsta fall kan du väl köpa en skabbig, billig huv o måla svart o behålla din fina.
---> Om du kan läsa det här har du Internetanslutning <---
* * * Att bli gammal är oundvikligt, att växa upp är valfritt * * * Det spelar ingen roll hur lite man skiter i byxorna, det är ändå för mycket!
Det kan man ju ifs göra, vad kostar det ca att lacka om en huv, (proffs) ca. jag vet att det skiljer mellan olika företag. Men jag vill ha ett ungefärligt rikt pris, alt. lacka själv. blir inte lika snyggt osv men men.
Efter en ytterligare sömnlös natt, så blev det att sitta här, leka med bilder osv. måste tillägga att jag inte är nån super stjärna i ps, så håll till godo. Ge gärna tips och ideer om vad som kan göras mer Det som är gjort på bilden: Svart huv, compomotive fälgar, trd dekal.
Lacka huven själv. Mattsvart färg på sprayburk. Tar max 20 minuter bara att spruta på några lager. Nästan omöjligt att få det ojämnt med mattsvart färg.
Tvärtom ju. Tycker jag iallafall Gör som TFkarlsson sa. Har själv gjort det det och det gick snabbt
EDIT: Ta bort dekalen så blir den snyggare
Ang. dekalen så vill jag ha den kvar, tycker det blev snyggt. Min bil, min åsikt som gäller ;D Nädå, men det var mest huven jag funderade över, eller ska man kanske leta upp nån snygg huvdekal istället och sätta dit, känner att jag vill göra nått med utsidan. bara ändra utseendet på den. därför vill jag ha tips och ideer om saker. Ni får gärna lägga in bilder om ni vill ps nån bild på min bil och lägga in i tråden