Efter klagomål av alla som åker i min bil, så föll jag för grupp trycket. och satte in en stereo. enbart framhögtalare, längre än så går jag inte. inte nu iaf Kanske efter mer övertalan. här är en bild också.
Efter klagomål av alla som åker i min bil, så föll jag för grupp trycket. och satte in en stereo. enbart framhögtalare, längre än så går jag inte. inte nu iaf Kanske efter mer övertalan. här är en bild också.
Tackar, joo den gör sig riktigt bra faktiskt Nån som är sugen på att köpa sportstolar föresten ? 2st Fighter stolar ena fortfarande inplastad i kartong. Ena använd ca 3månader. FINT skick.
Blev snyggt som satan och stilrent med svart och silver
Ska du sälja stolarna? Blir jäkligt bra detta! Radio måste man ju ha inge kul att ligga på en väg full me bilar och inge musik Men du har ju rallybil och där behövs ingen radio
Kika in min tråd va väl ett tag sen? fått lite nya grejer mvh kimpa
haha, njaa. stereo tycker jag är lite överkurs, utan sån så är det nog inte så många som alls funderar på att vilja krascha en ruta och kolla invändigt
Ajja, har ikväll börjat operation avgassystem Ska ta med slutdämparn i morrn på verkstan, och skära den i bitar Ska inte avslöja för mycket, utan får bli en liten hemlis ;D
Jadu.. Ärligt sagt. så har jag haft fullt upp på annat håll.. så garaget har nästan blivit bortglömt.. Men jag tänkte ta tag i det nu och börja vara mer aktiv.. dock så har det inte hänt mkt nytt på bilen.. utan den går från punkt a - b nu.. Men Jag har lovat mig själv att det ska ner en turbo i bilen, samt en motor renovering.. vilket kommer bli. har fått klart jobb nu osv, så det ska väl börja rulla in lite kulor snart ;D
Och nu är vi igång igen.. Bilen står nerskruvad, lös motor och väntar på att få lyfta i den nya motorn i bilen. Kjolpaket beställs den här månaden från danmark och fälgar har jag inte bestämt mig med än. Tanken är nånting sånt här ungefär.
Målet är att den ska va klar till Japmeet nästa sommar.
Ta och bygg lite redigt ljud i bilen sen också Är du sugen på att köpa gjutna a-stolpar med DLS U4 mellanregister och DLS UR1 diskanter så vet du var det finns.
Nä, motorn är fortfarande likadan. Men den jag har över ska det byggas turbo på Men nu är jag igång igen iallafall Kommer lite bilder imorrn kanske om jag hinner.
Vad tusan, lever denna bil än, trodde du hade pinnat livet ur den. Men satsa inte på turbo, utan gå imot strömmen, ska du överladda, gör det med en kompressor, goare ljud.
Nu tycker jag vi ska få se lite bilder på motor bytet!! Mycket stiligt än så länge hurru! Bara du slänger in en motor med herrejössus mycket köra med så blir vi alla nog glad! MVH