Garageplats i Uppsala sökes

grakka
3 februari 2018 · 102 Inlägg

Jag söker efter en garageplats i Uppsala eller dess närhet. Jag är ute efter ett hobbygarage och inte ett parkeringsgarage/p-plats. Jag har i dagsläget ett garage i Bålsta på ca 36 m2 + förvaringsloft. som är uppvärmt, har bra takhöjd samt vatten och avlopp. Känns dock lite långt att åka 11 mil tur och retur för att få skruva lite och där av önskar jag hyra något på närmare håll. Jag är nu ute efter att hitta något liknande. Garageplatsen ska nyttjas för eget bruk samt eget bilprojekt och ej för att bedriva någon verksamhet.

Någon som vet eller känner till någon plats att hyra? Jag kan även tänka mig att dela på ett större garage med någon/några. Jag betalar i dagsläget 2500kr/månad och hoppas på att kunna hitta något för ungefär samma kostnad. Skicka gärna ett PM om du har något att hyra ut eller vet någon som har. Alternativt om du är intresserad av att dela på ett större garage då detta verkar vara aningen enklare att hitta.

Om detta ligger i fel kategori så får en admin gärna flytta tråden.

Saab96-66
12 augusti 2018 · 1 Inlägg

Jag söker en plats att ha min veteranSaab. Jag vill också ha möjlighet att pyssla om den lite och förvara en del delar. Alltså gärna lite extraplats och en arbetsbänk.
Med vänlig hälsning
Johan

Nisseson
16 oktober 2019 · 8 Inlägg

Hej! Lyckades någon av er hitta garageplatser i Uppsala? Och har ni i så fall några tips kring vart man kan lyckas få tag på detta? Är nämligen också på jakt efter en plats att skruva!
Med vänlig hälsning, Simon.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang