Stoppad av Polisen för 4:e gången på 2 veckor.

Haik
20 januari 2007 · 79 Inlägg

haha..fan va kul..mer sånt här....fan jag tycker att jag har blivit stoppad många ggr..( 10 ggr på 1 år) men ditt slår ju allt:D...men kör försiktigt..det e ju sommar snart..då vill vi se din bil..big_smile..hade

Kör fort annars kommer du inte fram..eller ta cykeln...:P :lol :cool:
Loffe123
20 januari 2007 · 527 Inlägg

Skön historia :-)

Jonni
20 januari 2007 · 1 256 Inlägg

Haik skrev:
haha..fan va kul..mer sånt här....fan jag tycker att jag har blivit stoppad många ggr..( 10 ggr på 1 år) men ditt slår ju allt:D...men kör försiktigt..det e ju sommar snart..då vill vi se din bil..big_smile..hade

Hehe! jodå försiktigt skall vi köra!

KOmmer mer, snön har ju fallit ner från himlen nu wink

Mvh Jonni

John87 Stolt Volvoägare
20 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Jonni skrev:
Hehe! jodå försiktigt skall vi köra!

KOmmer mer, snön har ju fallit ner från himlen nu wink

Mvh Jonni

Hoppas du inte kör allt för försiktigt bara. Evon måste vara trevlig i lite snöunderlag smile

Att du blir stoppad beror nog på din bil, många med fina bilar blir ju stoppade oftare än de med "vanliga" bilar..
Tråkigt egentligen, men ganska förståeligt om man tänker efter. Jag menar, en Evo t.ex har man inte för att smygköra med, den är gjord för att våldtas tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Journath Jägare
2 maj 2007 · 172 Inlägg

du är stört skön smile

Är huvet dumt får kroppen lida!! :P
Volvo V70R "Team Tm-racing" (1998)
Hagelind
2 maj 2007 · 177 Inlägg

Skön  berättelse tänkte bara på det att en sån brud skulle man ha som diggar rece o dunkadunka finns inte många såna var jag bor...

Goli
2 maj 2007 · 793 Inlägg

störtskön smile skriv en till berättelse vettja!

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Galad8
2 maj 2007 · 1 997 Inlägg

Braather skrev:
Hahaha.-..Kunde du inte skrivit mer... Det var som en bok nästan...hehe.. Så jävla skön historia.. Den satt gött så där på nattkvisten..big_smile Hoppas det går bra med bruden......och skylten så klrt wink

håller totalt med.
kunde inte ha skrivit det bättre själv! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang