1781
Sök

Snyft. Motorstrul är inge kul. (Audi 80 V6)

Bi-Fuel
153 Inlägg
6 februari 2007
Trådstartare
Har skrivit lite i bloggen om va som hänt idag. Orkar inte skriva om allt så ja lägger en länk till de så får ni kommentera Audis fina priser. Alt. komma med andra förslag. smile

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … ;post=3481

*snyft* Min fina Audi. sad
Senast redigerat av Tryptofan (6 februari 2007)

När jag har körkort ska ja köra på alla andra bilar framför mig för det är bara deras bil som skadas. -Emil 6år

2 123 Inlägg
6 februari 2007
Jadu så är det när man har en ordentlig bil.
Men riva toppen och fixa kompet klarar du ju galant själv lovar jag : )

Bi-Fuel
153 Inlägg
6 februari 2007
Trådstartare
Mmm  menar de..  men ja låter nån som kan bilar lite mer att kolla innan man börjar slita ur en massa saker man inte kommer ihåg hur dom satt. Och jag har inget garage. smile

När jag har körkort ska ja köra på alla andra bilar framför mig för det är bara deras bil som skadas. -Emil 6år

Bi-Fuel
153 Inlägg
6 februari 2007
Trådstartare
Jag har ett par alternativ: sälja bilen till nån som behöver en "reservdelsbil/mekarbil", skrota bilen, laga bilen. Antingen så får ja punga ut över 20k kr eller så hittar ja en annan verkstad som kan Audi och är lite billigare. *snyft*

Ingen som bor i Skåne som kan hjälpa mig!? Betala kan jag men då helst inte mer än vad Audi tar betalt. smile
Senast redigerat av Tryptofan (6 februari 2007)

Sök