Nu ska sidorutorna dit! Maskerat för att det inte ska droppa lim osv.
Sandra äter middag.. Hehe.. Bara nyttig mat i garaget
Lim!
Sandra monterade innertyget i bagageluckan. Detta är numera färgat svart istället för ljusgrått som det är orginal. Dock lyser blixten upp det ganska bra så man ser knappt att det bytt färg hehe
Isak hjälpte till att limma dit rutorna! Han jobbar som plåtis nämligen Stort tack!!
Isak lägger på primer
Isak lägger på lim!
Sen passade vi in rutan och tryckte dit den
Och tejpade fast den, så att den inte skulle slita sej
Vältejpad
Sandra vaxade panelen Och kör Evolution Style..
Jag grejar
Mer flockat monteras!
Sen limmade vi dit den andra rutan också! Fast det blev det inga bilder på
det blir grymt Erick! får se ifall man åker till Elmia iår, va ingen hit förra året.. men om jag åker dit så kommer jag garanterat blänga på din bil en stund! Jäkla bra arbete nerlagt
det blir grymt Erick! får se ifall man åker till Elmia iår, va ingen hit förra året.. men om jag åker dit så kommer jag garanterat blänga på din bil en stund! Jäkla bra arbete nerlagt
blänga på den ? jag kommer stoppa ner den i bakfickan å springa därifrån ^^ haha blir riktigt snyggt det där
inte för att vara dum och klaga nu men.. panelen runt stereon och allt det, den svarta alltså. Den borde du verkligen be Paul hjälpa dig med, den va verkligen inte i samma klass som allt det andra!! annars "top notch"
inte för att vara dum och klaga nu men.. panelen runt stereon och allt det, den svarta alltså. Den borde du verkligen be Paul hjälpa dig med, den va verkligen inte i samma klass som allt det andra!! annars "top notch"
måste nog hålla med här.. annars fan vilket nice arbete på den bilen.. och vingen.. WOW..