3589
Sök

sex i bilen

Sleeper
3 084 Inlägg
24 april 2010
http://blogs.hiveworks.com/distraction/wp-content/uploads/2008/04/800px-1965_peel_p50_the_worlds_smallest_car_lane_motor_museum.jpg

Man får skaffa en sådan störst chans att den är sexfri ^^

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
24 april 2010
740Glt16valve skrev:
iBruce skrev:
Sicken tråd. lol

Vem kommer på något sådant egentligen?

Bilar används väl endast från att ta sig från A till B?

Nu får man passa sig extra noga när man köper en begagnad bil. roll

haha stämmer bra köpte bil igår en 740 från 86 vet ifan om nått hänt i den haha:D

under de 24 åren har de nog hunnit hänt nått i den haha

Försöker iaf
12 819 Inlägg
24 april 2010
Sushikocken skrev:
http://blogs.hiveworks.com/distraction/ … museum.jpg

Man får skaffa en sådan störst chans att den är sexfri ^^

Vem vet, kanske varit mkt solospel i den.. tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

835 Inlägg
24 april 2010
lill3bror skrev:
alla verkar snacka om rymlighet smile men va fan.. måste man ligga ner när man har sex i bilen? man kan ju ha sex på så många olika sätt big_smile Jag tror inte det finns en bil därute som inte någon har kommit i, på ett eller annat sätt.

ännu en anledning att köpa sprillans nytt! Om inte favriksgubbarna & tanterna varit i farten vill säga smile

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
24 april 2010
Epitaph skrev:
lill3bror skrev:
alla verkar snacka om rymlighet smile men va fan.. måste man ligga ner när man har sex i bilen? man kan ju ha sex på så många olika sätt big_smile Jag tror inte det finns en bil därute som inte någon har kommit i, på ett eller annat sätt.

ännu en anledning att köpa sprillans nytt! Om inte favriksgubbarna & tanterna varit i farten vill säga smile

Det har inte legats i min mors bil... hoppas jag *usch*

Aldrig nöjd
804 Inlägg
24 april 2010
Epitaph skrev:

Haha, precis. Denna tråd rättfärdigar verkligen ett nybilsköp, oavsett hur stor värdeförlusten är under det första året. tongue

Livet är för kort för att äga Volvo.

65 Inlägg
24 april 2010
RIGO-ROD skrev:
tycker man ska inviga alla sina bilar,, heheh men mina nissan har jag ej hunnit ännu! heheh

ja flera gånger helst:D

nån som vet hur man tar bort röda ögon på bilder från fartkameror?

Large Cap
1 816 Inlägg
24 april 2010
Japp! I 745an med nerfält baksäte, går annars också men vi lyxade till det lite. Enda man störde sig på vad de jävla kluckande ljudet från tanken när soppan åker fram o tillbaka, upp o ner!

2 982 Inlägg
24 april 2010
Epitaph skrev:
lill3bror skrev:

Hahahah!
ja tycker synd om den kotten som köpte min bil. satt en hel del fläckar etc kvar i textilen...

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 581 Inlägg
25 april 2010
Westergren skrev:
Japp! I 745an med nerfält baksäte, går annars också men vi lyxade till det lite. Enda man störde sig på vad de jävla kluckande ljudet från tanken när soppan åker fram o tillbaka, upp o ner!

det var riktigt lyxigt smile funkar även i förarstolen på en 745a men trångt var det wink

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

Avstängd
40 Inlägg
25 april 2010
HAHAHAHAHA FYY FAEN for en bra tråd !! jeg leste seriøst alt som sto på de 36 sidene !!yikesyikesyikes lo som faen noen ganger.. men den beste var.. " jeg innviger min bil med en brakskit varje morgon.. hvem behöver setevärmare liksom" hahaha satte kyllingen i halsen når jeg leste den xD

anyway.. dette må jeg seriøst prøve snart i min 240 big_smile haha fant en morsom link til en syk norsk side
aner ikke om dere forstår noe av dette..
men fy faen så bra --> http://www.diskusjon.no/index.php?showt … amp;st=460

denne var best(oversatt med google translater)=
Jag kan ge ett litet skratt i livet för personer som läser.

Det var en varm höstdag när jag väntar på att pappa skulle bli färdig i affaren .. minuter gick till kände jag oro i kroppen. när jag är uttråkad, går mina tankar automatiskt till sexdrømmeverden .. Så jag började tänka på en kvinna som sög mig en gång .. *** blev sakta men säkert stiv och jeg började att dra den i hopp om att tiden skulle gå snabbare. Jag satt i fremsätet, och att höra folk går omkring mig, mitt på ljusa dagen tände mig,affären ligger mitt i stan,och där satt jag och tilfredsställde mig. Sedan kom pappa springande til bilen när jag kommer! Jag drog ner kuken och kända sperma rinna ner långs benet. men jag låtsades som ingenting och sa att det var fint väder idag.

det var en liten upplevelse jag kände för att dela big_smile
Senast redigerat av VOLVOSWE240 (25 april 2010)

Cupra_
1 juni 2011
Seaten är bara glömma, oavsett så vill jag inte besudla den tongue Däremot 855:an.. Hmm.. Kombi big_smile

Cupra_
1 juni 2011
Precis, kan bli trångt med hundburen bara.. Men hmm, kan ju ge lite krydda kanske med bur o grejer? wink big_smilebig_smilebig_smile

2 982 Inlägg
1 juni 2011
ghost_boy83 skrev:
hur många har haft sex i sina bilar??
vet en del brukar inviga bilen me sex när dom köpt ny! hur bukar ni göra?
vilken bil är obekvämast samt bekvämast ni provati?

besudlade min s40 många gånger om, även kompisarna har besudlat den med sina brudar.
problemet: tygklädsel och säden torkar in fort, o palla göra rent... NEVER!

men s60in, där äre bara o torka av (läderklädsel).

BMWn är oskuld o ska få dö oskuld

Jävel
2 018 Inlägg
1 juni 2011
va tvungen i 960in innan den såldes.. Kalasbra me skinnklädsel smile Mindre bra att rutorna inte var tonade.

You got to risk it, to get the biscuit :)

1 Inlägg
1 juni 2011
Min bil är bara byggd för fem personer, så jag har inte riktigt vågat ha sex i bilen.

Certifierad besserwisser
308 Inlägg
1 juni 2011
Joncka skrev:
Min bil är bara byggd för fem personer, så jag har inte riktigt vågat ha sex i bilen.

Så vad du säger är att du är väldigt tjock? lol

Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.

90 Inlägg
1 juni 2011
Skitsam vilken bil det är, inget är omöjligt. Ingen har dött av sagg, ännu?

Jävel
2 018 Inlägg
1 juni 2011
byggde för fem personer, inte sex... jag tyckte de va kul iaf wink

You got to risk it, to get the biscuit :)

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
13 augusti 2011
Bästa = BMW E23.
Sämsta = 2-dr Amazon. Så har jag ju även haft en del bilar som inte ens var tänkbara, t.ex TL-12an. smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Sök