3046
Sök

tjejbilder på garaget... haha

Modell & modeskribent
280 Inlägg
3 mars 2007
haha har läst igenom alla inlägg nu & kan inte låta bli att skriva nått.

Eftersom jag är modell på fritiden så har jag lagt upp bilder på mig här eftersom jag vet att det är lättare att få modelljobb när folk vet hur man ser ut wink Så genom sidan har jag faktiskt fått det & det är jag glad för. Vore det inte för att ja va modell så skulle jag nog däremot inte gjort det pga alla dumma raggningsrepliker man får tongue Ja menar vem vill höra "Oh helvete vilka ögon! Kan inte du ligga naken på min bil? Rösta på den när du ändå håller på" ? Det känns ju rätt onödigt tongue Jag menar vist blir man glad lixom men det överväger väl ändå inte alla puckon tongue

Så ni ser, det finns tjejer som lägger upp bilder av andra anledningar än för att få massa kåta pojkar efter sig wink

Är ni inte snäll kan ja posta PM som vissa av er skickat som skrivit här wink haha

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

Maizer
3 mars 2007
En annan sak jag reagerat över här, är att tjejerna verkligen inte behöver va snygga för att få de där komplimangerna över hur heta de är. De behöver inte ens knappt se ut som tjejer.

7 120 Inlägg
3 mars 2007
Janina skrev:
Är ni inte snäll kan ja posta PM som vissa av er skickat som skrivit här wink haha

Häng ut alla som skickat PM till dig på det här forumet, ska bli kul smile

Busdriver
389 Inlägg
3 mars 2007
Maizer skrev:
En annan sak jag reagerat över här, är att tjejerna verkligen inte behöver va snygga för att få de där komplimangerna över hur heta de är. De behöver inte ens knappt se ut som tjejer.

WORD, det finns ingen hejd på desperationen. Förbjud bilder på allt annat än bilar i garagen. finns ingen anledning att ha folk med på bilderna. Chrizz: Dags för en ny regel?
Senast redigerat av Edman (3 mars 2007)

Maizer
3 mars 2007
Edman skrev:
Maizer skrev:

WORD, det finns ingen hejd på desperationen. Förbjud bilder på allt annat än bilar i garagen. finns ingen anledning att ha folk med på bilderna. Chrizz: Dags för en ny regel?

WORD

Kettunen
3 mars 2007
Det är bara snyggare me en fin brud te bilen smile Precis som tjejer läser tidningar med Fredrik Ljungberg i modekalsonger ju tongue

202 Inlägg
3 mars 2007
Jag har ofta tänkt tanken på vilka PM man hade fått om man hade reggat sig i ett hästforum och lagt upp en avatarbild på någon chippendale snubbe. 

Tror vi hade fått se en del roliga PM från tjejer då istället och vänt på "problemet" smile

Man nog att våga köra en tjejbil :)

Kettunen
3 mars 2007
HAHAHAHHA:D Sååååå sant tongue

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
3 mars 2007
Janina skrev:
haha har läst igenom alla inlägg nu & kan inte låta bli att skriva nått.

Eftersom jag är modell på fritiden så har jag lagt upp bilder på mig här eftersom jag vet att det är lättare att få modelljobb när folk vet hur man ser ut wink Så genom sidan har jag faktiskt fått det & det är jag glad för. Vore det inte för att ja va modell så skulle jag nog däremot inte gjort det pga alla dumma raggningsrepliker man får tongue Ja menar vem vill höra "Oh helvete vilka ögon! Kan inte du ligga naken på min bil? Rösta på den när du ändå håller på" ? Det känns ju rätt onödigt tongue Jag menar vist blir man glad lixom men det överväger väl ändå inte alla puckon tongue

Så ni ser, det finns tjejer som lägger upp bilder av andra anledningar än för att få massa kåta pojkar efter sig wink

Å sjysst brud 5 poäng, gillar din bil åxå och ägarinnan med!!! wink / Kram <3

hehe skojja bara smile

- V8 - 4 ever . . .

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
3 mars 2007
Ja tycker det är rätt logiskt..

om en het brud kommer med en skruttig bil ja då är både hon och bilen het.
om en ful snubbe kommer med en dyr o fin bil ja då är både killen o bilen fin ^^

Bmw osv..

126 Inlägg
3 mars 2007
Ska inte alla bilder som läggs upp på garaget vara fordonsrelaterade?
Även fast dom läggs upp under galleri & projekt.

En sak är väl om man står vid sin bil.

Fotografier på enbart personer är väl knappast fordonsrelaterat?!
Rätta mig om jag har fel...

7 120 Inlägg
3 mars 2007
RavenFrost skrev:

man får lägga upp bilder på det mesta som inte bryter mot reglerna i "galleri och projekt" sen "övrigt".

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
3 mars 2007
RavenFrost skrev:

Kommer inte ihåg hur reglerna är om det är tillåtet eller ej.. men ur personlig åsikt ser jag inget fel med att folk visar sig själva.. tycker bara det är trevligt att se folks ansikten.. men det är ju helt klart tråkigt att det påverkar röster.. man röstar ju inte på personer här

Bmw osv..

Maizer
4 mars 2007
Eftersom jag har 35cm *** som är 20cm i omkrets behöver jag inte så snygg bil för att få brudar. Önskar att jag kunde, men det är nog förbjudet att lägga upp bild på den.
Onödigt vetande bara

126 Inlägg
4 mars 2007
UseDubbelTurbo skrev:
Kommer inte ihåg hur reglerna är om det är tillåtet eller ej.. men ur personlig åsikt ser jag inget fel med att folk visar sig själva.. tycker bara det är trevligt att se folks ansikten.. men det är ju helt klart tråkigt att det påverkar röster.. man röstar ju inte på personer här

Klart det inte är nåt fel i att folk visar sig..
Men som du säger, det är ju bilar man ska rösta på.

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
4 mars 2007
ja e trött på alla dessa modellbilder hit o dit som läggs upp! okej om de e me någon bil ,men inte annars!!

Två ord räcker, SAAB knäcker

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
4 mars 2007
Jag ska nog åla upp min "lilla" kropp på motorhuven i morron,
så brudarna börjar rösta lite . . . smile

Bli inte för påflugsna bara och rösta
ingen 5a bara för ni ser mig hehehe

- V8 - 4 ever . . .

Fotograf
1 319 Inlägg
4 mars 2007
efter att läst detta så är det faktist kul att se hur folk håller på:) om man kollar kort från evenemangen som finns så hittar man mest kommentarer på bilderna där tjejer är med(när det är bilarna man vill se)..

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
4 mars 2007
Vilken tråd asså!!!!
Det e ju ganska enkelt löst detta "bekymret"....vi ni titta på bilderna så gör det, annars e det ju bara att låta bli! smile
Jag vill gärna att folk har iaf en bild på sig själva så man vet hur den man talar med ser ut. Å jag ser gärna att folk som lägger upp bilder på sig själva väljer en bild de är nöjda med, det verkar ju dumt å ta ngn man inte själv gillar....hmm
Men vi kan ju inte tycka lika alla....
Å visst kan jag hålla med om att rena porrbilder i stil med "brud ålar sig i soffan iförd endast underkläder" platsar på ngn annan sida än g.org. Samt att de e lite obalans på det hela om det finns fler bilder på bruden än på bilen....
Kanske skulle ha ngn ny "flik" i listan där uppe, "modeller" så kan ju tjejer som vill posa på bilar lägga upp sina bilder där!?! Det e ju endå ett gäng killar som då å då frågar efter ngn "babe" till fotografering lr mässor!

Ha det nu så gott! smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

126 Inlägg
4 mars 2007
Jag har en länk till en bild på mig under min presentation. Det får räcka!
Det är väl där den passar bäst också.

Sök