Polis siren!

Kettunen
20 mars 2007 ·

ä

Senast redigerat av Kettunen (20 mars 2007)

Decibel
21 mars 2007 · 2 911 Inlägg

Standby & EuroLans är påbyggare till utryckningsfordon, dom har sirener och den mesta ljusutrustning som finns på svenska utryckningsfordon.

Men håll dig i garaget med den, dom nyper dig stenhårt om dom får se den, räcker med att du har monterat den för att "ha uppsåt att använda den".

OverBoosted AUTOBAHNRASER
21 mars 2007 · 3 804 Inlägg

vore rätt soft under lång körning typ en svart v70 med tonade rutor... sätta blåljus i rutan ich sieren och bränna 250 hela vägen smile


Bmw osv..
AEN
26 mars 2007 · 686 Inlägg

Om man nu skulle koppla en sådan till själv billarmet så borde dom inte kunna säga så mycket.... finns väl ingen lag på hur ett billarm får eller inte får låta...
Men att man sen använder den när man är ute och kör är ju en helt annan sak

carnageman Rallyförare
27 mars 2007 · 1 075 Inlägg

Jag vet vilka polisen köper in sina blåljus/sirenanläggningar från...

www.hazard.se om jag inte minns fel...

Vi va ett kompisgäng i en vit 944 som körde runt med en finfin blå saftblandare med magnetfot som man kunde sätta på taket smile Fy satan va kul det va wink

Men det är klart att det är kanske inte lika kul om man torskar, men tråkigast är det nog att tillhöra den där skaran ungdomar som aldrig skulle VÅGA göra ett sånt bus-streck...

Satan kul som sagt men farligt...
Får man inte göra om papa...

Senast redigerat av carnageman (27 mars 2007)

Chevrolet Explorer Van Hitop E85 "- Vardagsrums-bussen -" (1998)
Asene
3 maj 2007 · 60 Inlägg

jag har en äkta polis siren som har sutit i en polisbil. den är till salu för rätt pris

Volvo v70 (2000)
Jukkas :]
3 maj 2007 · 469 Inlägg

lånar tråden lite tongue ingen som vet vart man kan få tag på tutan som dom har i sunes sommar ? big_smile

MarcusL #2573
3 maj 2007 · 1 489 Inlägg

Asene skrev:
jag har en äkta polis siren som har sutit i en polisbil. den är till salu för rätt pris

Du får en femhundring av mig wink

• Även den starka måste ta i när han skiter
mr_jonsson V8 Twin Turbo
4 maj 2007 · 123 Inlägg

carnageman skrev:
Jag vet vilka polisen köper in sina blåljus/sirenanläggningar från...

www.hazard.se om jag inte minns fel...

Vi va ett kompisgäng i en vit 944 som körde runt med en finfin blå saftblandare med magnetfot som man kunde sätta på taket smile Fy satan va kul det va wink

Men det är klart att det är kanske inte lika kul om man torskar, men tråkigast är det nog att tillhöra den där skaran ungdomar som aldrig skulle VÅGA göra ett sånt bus-streck...

Satan kul som sagt men farligt...
Får man inte göra om papa...

Polisen köper inte av hazzard, utan Standby.
Kostnaden för sirenen och ett styrsystem utan blåljus uppnår 5 siffriga belopp! Såg en äkta polissiren auktioners ut på tradera för en tid sedan! 2500kr kom den upp i innan den tog slut!

Asene
4 maj 2007 · 60 Inlägg

nej 500 e lite lite. polissirenen ja har säljs fortfarande på stanby. har high lo ljudet å help ljudet. kan säga att man inte kan gämföra biltemas siren eller någon annans siren med en äkta. är ett J---A tryck i ska ja säga smile

så om någon är intresserad är det bara att lägga ett seriöst bud. allt medföljer som behövs styrsystem och siren. du ska kunna koppla in comradio å blåljus i boxen också

Senast redigerat av Asene (4 maj 2007)

Volvo v70 (2000)
Asene
4 maj 2007 · 60 Inlägg

det där är väl en blå å röd lampa??? men som sakt. jag har både blixtljus å äkta polissirener att sälja. som sakt man kna inte jämföra äkta å tex hobbex jula rusta mm.. kan spela in en film och spela upp för dom som är intresserade så ni hör... tror att ljudet hörs från 3 km

Volvo v70 (2000)
eXXoritas
4 maj 2007 ·

nej den låter också smile det är en siren.. jag har den på min bil på taket funkar kanon låter riktigt grymmt.. som äkta... bruka skrämma moppedister D:

sitter typ vid franrutan nästintill taket...

köp riktigt billigt

Asene
4 maj 2007 · 60 Inlägg

eXXoritas skrev:
nej den låter också smile det är en siren.. jag har den på min bil på taket funkar kanon låter riktigt grymmt.. som äkta... bruka skrämma moppedister D:

sitter typ vid franrutan nästintill taket...

köp riktigt billigt

låter dom en äkta tongue kommer ja upp brevid dig hör man inte ens din tuta smile skule va kul å testa. bor du i sthlm?

Volvo v70 (2000)
eXXoritas
4 maj 2007 ·

men palla har en riktig sån här bamsing som låter frå flera km håll big_smile min låter kanske från ca: 3 - 400 m håll.. det räker.. o riktigt nice när de blinkar blått rött smile..


nej bör i borås

BenHer
23 mars 2008 · 1 Inlägg

Hej alla sirenintresserade. Jag har en "riktig svensk" sirenförstärkare. Den kopplas till blåljus och hornhögtalare på 100W. Fabrikat STANDBY S07, den kommer från en skrotad brandbil. För rätt pris säljer jag den.
// Bengt

Jonte13-59-68 The Listener
18 juni 2008 · 279 Inlägg

Har en polis siren i min Amazon kolla gärna bilderna

j_p
8 augusti 2008 · 15 Inlägg

Hej.

Sirenen du söker finns på http://www.recoil.se/index.php?page=sho … ;Itemid=26

Lycka till

Volvo XC70 (2008)
Roundcube
8 augusti 2008 · 801 Inlägg

Åk till fiman Standby Dem gör dem.. muta nån där med en påse popcorn som bär ut en åt dig big_smile

Nysladd
9 september 2008 ·

j_p skrev:
Hej.

Sirenen du söker finns på http://www.recoil.se/index.php?page=sho … ;Itemid=26

Lycka till

Men den där låter ju bara som nån elektrisk leksak:(, ska ju helst vara det äkta ljudet smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang