jag har en sån... och jag fick höra att de va problem med awd på dem modellerna, men de är bara va jag har hört
Vad är det för problem du har hört att dom ska ha? Det enda jag har hört är att v70 med den nya karossen från 01 och uppåt har haft mycket problem iaf..
jaha ja man kanske får byta bil ganska snart iaf!... troligtvis så kommer det en unge lagomt till nyår.. Har valt ut några märken som man har tittat på
volvo v70 bmw 5 serien (Touring) Ford mondeo ghia v6 kombi Audi a6 avant 1.8tq peugeot 407 sw kombi saab 9-5 se 2.0t
som sagt har jag svårt och bestämma mig.. Har varit och testkört alla och dom är lika sköna alla bilarna.. Har ni några synpunkter på valen jag har gjort i sådana fall vad?
Va fan ska man med en saab eller volvo till ? BMW AUDI MERCEDES... finns inge bättre.... Om du tänker ekonomsik så blir en saab likaså en volvo minst lika dyra i reparations kostnader
Utbyteslåda till min Audi A8 går på , typ 80.000 eller nåt sånt. Utbyteslåda till en Volvo 940 går på vadå, 20.000 med guldplätering och semesterresa.
Kamremsbyte skall vi inte bara prata om. Och olja...8 liter i min Audi
Visst finns det billigare Audi. Men det är omöjligt att slå en Volvo 940 i reparationskostnader.
/Göran
mindclip skrev:
Va fan ska man med en saab eller volvo till ? BMW AUDI MERCEDES... finns inge bättre.... Om du tänker ekonomsik så blir en saab likaså en volvo minst lika dyra i reparations kostnader
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Utbyteslåda till min Audi A8 går på , typ 80.000 eller nåt sånt. Utbyteslåda till en Volvo 940 går på vadå, 20.000 med guldplätering och semesterresa.
Kamremsbyte skall vi inte bara prata om. Och olja...8 liter i min Audi
Visst finns det billigare Audi. Men det är omöjligt att slå en Volvo 940 i reparationskostnader.
/Göran
mindclip skrev:
audi S2 avant . jag har en sådan på ca 300hk och barnvagn får plats , helt underbar bil , går inte gämnaföra med vanliga bilar . i en S2 har du allt mkt utrustning quattro , snabb som satan, men går att köra som en vanlig snäll familjebil