så länge djuret inte lider så e det lagligt i sverige...sjukt men sant....släng han i en cell med världens största bubbha .. öga för öga tand för tand!
Det här ämnet är ett av många man undrar varför man vill diskutera det igentligen Det e fel i knoppen på dom som utför det så som Nekrofiler,Pedofiler å andra sexuelt avikande mäniskor som ej kan hålla sig till sin egen ras ..... Homosapiens ......
Det var förbud i Sverige mot djur sex till 1950 något å sen förvan den lagen att det var brotsligt ..... å nu är det endast brotsligt ur djurets synpunkt om den lider så åker dom endast dit för djur plågeri ... eller dylikt ej för det skulle vara straffbart att utföra handlingen .....
Det här ämnet är ett av många man undrar varför man vill diskutera det igentligen Det e fel i knoppen på dom som utför det så som Nekrofiler,Pedofiler å andra sexuelt avikande mäniskor som ej kan hålla sig till sin egen ras ..... Homosapiens ......
Det var förbud i Sverige mot djur sex till 1950 något å sen förvan den lagen att det var brotsligt .....
Öhm.
Att utöva homosexualitet är förbjudet i 70 länder runt om i världen. I högsta grad "sexuellt avvikande". Är det något du skulle vilja se i Sverige också?
Det går att hitta betydligt bättre argument mot djursex än att det är "onormalt". Man kan förbjuda precis vad som helst med det resonemang du just förde..
Jag tror iofs att meningen inte ska betonas "Nekrofiler,Pedofiler å andra sexuelt avikande mäniskor" utan med betoning på "å andra sexuelt avikande mäniskor som ej kan hålla sig till sin egen ras ..... Homosapiens ......"
Jag tror iofs att meningen inte ska betonas "Nekrofiler,Pedofiler å andra sexuelt avikande mäniskor" utan med betoning på "å andra sexuelt avikande mäniskor som ej kan hålla sig till sin egen ras ..... Homosapiens ......"
Då blir innebörden en annan.
// Ellen
Är det inte enklare att bara fördöma sex med djur av den enkla anledningen att det är omöjligt att veta om det sker med samtycke?
Och all typ av sex som sker utan samtycke för den delen. Ser egentligen inte skillnaden, det är lika illa vem den andra parten är, djur/barn/flicka/kvinna/whatever.
Men jag tyckte inte det blev rätt om lonewolf-holm tolkades som negativ till homosexuella utan att han faktiskt sagt något om det.
// Ellen
Det var inte det som var poängen, utan att man med fördel kan lämna meningslösa argument som "onormalt" hemma när man diskuterar frågor som den här, eller frågor överhuvudtaget. Det är ett argument som kan användas mot precis allting man inte gillar.
jävla svin hade de varit min hund hade jag slagit i hjäl han :@
Så oväntat, en presumtiv mördare på garaget.org.
Jag blir snart inte förvånad längre. Mobbning ska motverkas medelst misshandel och mord, och djursex ska helst vedergällas med mord det också. Vågar inte ens tänka på vad du skulle göra om du fick syn på en inbrottsjuv i färd med att sno din bil..