Polisen smyger runt mitt hus om nätterna

Spelis
23 mars 2007 · 1 926 Inlägg

Spelis skrev:
Asch.. dra dit varenda en du känner o ha fest ! med sterio på hög volym smile

Jag döda väl inte tråden nu va... ? (A)

KarlNilsson Örebroare i exil
23 mars 2007 · 970 Inlägg

Inte alls, jag uppdaterar så fort det eventuellt händer något

Hej FRA!
Spelis
23 mars 2007 · 1 926 Inlägg

hehe bra smile följer tråden med spänning !

Buggeroff
23 mars 2007 · 4 Inlägg

Köp en sådan här tuta och så klockan 02:00 rulla ut din bil bakom dom och tuta lite smile

http://www.hornblasters.com/video.php?pic=42

"Bättre en kuslig Grek, än en gräslig ***"
Spelis
23 mars 2007 · 1 926 Inlägg

Buggeroff skrev:
Köp en sådan här tuta och så klockan 02:00 rulla ut din bil bakom dom och tuta lite smile

http://www.hornblasters.com/video.php?pic=42

hahahah va sköna ! men lite dummt o tuta när snuten kollar fronten kanske ? hahah lol

CoSmoZ 2lateuloose
23 mars 2007 · 543 Inlägg

ta en videokamera & filma dom så dom ser det!... Polisen hatar när men filmar dom!
även med en simpel kameramobil .. & lägg ut den på nätet

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
plumpen Mohaaaa
23 mars 2007 · 95 Inlägg

_Kekke_ skrev:

plumpen skrev:
Jaha där ser man, för att vara "span" så ter de sig mycket klumpigt åt. Nästan som att de vill att du ska veta att de är där... Varför??? Ta reg.nr också så du kan verifera att de är där. Snacka om att ha lite att göra för det finns ju andra saker att ta hand om..
Lycka till mannen. Hoppas att du får en förklaring..

Tog regnr på båda bilarna och slog på dessa. Båda bilar tillhörde polismyndigheten. En mörkgrå Volvo V70 av senare årsmodell och en mörkblå Saab 9-5. Men som du säger, varför visa att man är där när man spanar på någon/något? På så vis känns det som att det inte är mig de är ute efter. Men o andra sidan, springer de runt mitt hus sent på kvällen, kan man ju börja undra vad dom håller på med egentligen. Ja en förklaring hoppas jag verkligen att jag får. Och gärna en ursäkt också, om det hela visar sig vara ett misstag från deras sida. Känns lite som att dom psykar mig "haha kolla här e vi, imorn kommer vi och plockar in dig och du kan inget göra åt saken". Behöver jag påpeka att jag mår piss och nerverna har tagit semester.

Bjud över lite vänner en kväll eller flera och vänta in dem. Bara som ett stöd och att "de" får reda på att det är fler som nu har uppmärksammat problemet. För det har ju verkligen blivit ett problem. Du har väl redan verkligen försökt men ge inte upp. Nu har jag inte hunnit läsa hela storyn men ska göra det efter mitt inlägg. Hoppas på upprättelse...
Stå på dig vi bryr oss...

johanhhh
23 mars 2007 · 396 Inlägg

E dom bara där på kvällen? Annars ere ju bara att bjuda dit 10 polare och sola naken med en öl i handen mitt på uppfarten. tongue

HEATSEEKER
23 mars 2007 · 198 Inlägg

Kör banan tricket, Ala snuten i hollywood smile

DanneDynamit
23 mars 2007 · 302 Inlägg

funkar inte det så kan du ju alltid röka upp bananen

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.
camaro67 Meister
23 mars 2007 · 6 763 Inlägg

Vart i örebro är de? Men vill ju vet vart de e man inte ska flytta;P Lycka till med poliserna. Jävlas inte för mycket med dem bara.

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
23 mars 2007 · 2 258 Inlägg

DanneDynamit skrev:
funkar inte det så kan du ju alltid röka upp bananen

Ingen ide, sambon kämpade i tonåren i flera veckor med det utan att lyckas, det tog bara hiskelig tid att torka dem, det smakade skit och pipan blev förstörd... big_smile
Bananen gör sig bättre som banan helt enkelt, i avgasröret eller i magen! (Helst inte i avgasröret först och äten sedan, man får ha olika bananer för olika ändamå!l)

wink // Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
V8_Power
23 mars 2007 · 35 Inlägg

Ääh fan bränn förbi dom med bilen bara;)

good_year
24 mars 2007 · 755 Inlägg

kör ut bilen brevid dom och ställ dig och bränn däck..


det gjorde jag i dag men polis bilen var tom annars hade jag inte vågat.. hehehe

JohnnyN Rutinerad medlem
24 mars 2007 · 1 938 Inlägg

RouziMotorsport skrev:
hur vet du att dem är civilpoliser?

Han skrev ju tidigare att han kollade upp reg.plåtarna smile

FL3JM Inga konstigheter
24 mars 2007 · 2 064 Inlägg

Parkera bakom dom och sitt still. Bara sitt och vänta. Dom lär ju börja undra efter ett tag.


Eller så kan du gå förbi bilen, helt lugnt, så tar du fram en huligantuta och tutar på dom när du är precis brevid bilen, sen går du vidare som om inget hänt. Upprepa det flera gånger tills dom flyttar på sig. smile

En annan grej du kan göra är att köpa en burk surströmming och hälla ut framför deras bil. Spelar ingen roll hur bra luftfilter dom har, det kommer lukta riktigt fint i bilen efter ett tag om dom inte flyttar på sig. big_smile

Sushikocken Sleeper
24 mars 2007 · 3 084 Inlägg

CoSmoZ skrev:
ta en videokamera & filma dom så dom ser det!... Polisen hatar när men filmar dom!
även med en simpel kameramobil .. & lägg ut den på nätet

jaa så vi också får se =P

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
TPCBacon Bacon
24 mars 2007 · 162 Inlägg

_Kekke_ skrev:
Det känns väldigt obehagligt, vilket jag även påpekade för polismannen jag talade med i telefon. Man känner sig som en brottsling trots att man inte har gjort något. Och det kunde han ju hålla med om förstås. Hoppas dom inte visar sig här någe mer ikväll (om dom nu inte står o smyger här ute i mörkret redan nu förstås). Och jag hoppas verkligen att det här löser sig smärtfritt för min del... Satsar nog på att sova hos brorsan ikväll iaf, dels för att jag känner obehaget av att någon kanske står utanför fönstret och kikar och dels för att elektrikern kommer tidigt imorn bitti för att fixa ett mycket mystiskt strömavbrott som har svartlagt en tredjedel av mitt hus.

Edit: Hade vart rätt kul om jag lyckats fånga polisen som urinerade i mina buskar på bild och sedan skickat bilden till någon högre makt på polisstationen smile

men vi sejer så hör om det inte sagts tidiger..... men tenk om det finss ett hot mot dig som snuten hört om din bil texmpell eller så och dom bara vill skyda dig "ibland så gör dom rätt"
henerder sellan




___________________
hade bacon

Senast redigerat av TPCBacon (24 mars 2007)

Ha de Bacon
Volvo 245 "Turbo" (1977)
Burken Utanlem
24 mars 2007 · 895 Inlägg

min första tanke var att du kanske kört med en olaglig dimljuskombination.. men efter kikat på dina bilder så jag att så var icke fallet..

men jag tror mig veta svaret... kika här:
http://www.garaget.org/?car=24409&image=378693

vad hatar snutar mest av allt? ja dimljust avsaknaden av regplåt fram!

självklart lägger dom ut alla resurser för att sätta dit dig.. dom bara väntar på att du ska rulla ut på gatan så dom kan ge dig böter!

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
TPCBacon Bacon
24 mars 2007 · 162 Inlägg

Burken skrev:
min första tanke var att du kanske kört med en olaglig dimljuskombination.. men efter kikat på dina bilder så jag att så var icke fallet..

men jag tror mig veta svaret... kika här:
http://www.garaget.org/?car=24409&image=378693

vad hatar snutar mest av allt? ja dimljust avsaknaden av regplåt fram!

självklart lägger dom ut alla resurser för att sätta dit dig.. dom bara väntar på att du ska rulla ut på gatan så dom kan ge dig böter!

men sluta det handlar om not alvarligt snuten fåt veta inga jävla dimjus här..
hatar snuten över allt anat men i bland kan dom ha rätt

Ha de Bacon
Volvo 245 "Turbo" (1977)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang