Japp det är såhär slutar min militärtjänst nu i juni och tänker inte hoppa på utlandstjänst med en gång. har en 960 årsmodell 95 kolla här på garaget om ni vill?! men tröttnat på kärran. sitter och funderar lite på vad ja ska göra. om man ska köpa ny bil för det man får i muck peng och det ja får för 960n!? kan tänkas få 30 för 960n eller va tror ni?! sen får man typ 30 i muck peng... =60 tusen för den som har svårt att räkna:D
hehe va fan ska ja köpa?Vill ha mer ös än 960n ska vara sport men ändå ganska bra bil att ha och köra med pendlar sträckor?! eller ska man sattsa helt på sportbil och köpa en sunkig 240 och pendla med:D? "har spar pengar med fast inte otroliga summor som man vill lägga på kärra redan" hehe nå ge mig lite förslag på va man ska hitta på. ska det vara sportbil kräver ja bakhjulsdrift.
fast jag hade haft kvar den fina 960:n ett tag till tills de nya volvobilarna sjunkt lite till i pris..
Mvh Jonas
funderar på t5 an en hel del faktiskt. ryggit dyra att äga om man är 20 dock. men köper man dom imporetade med mindre motorn är dom ganska mkt billigare har ja för mig?! eller?! är det något att ha någon som vet?
oscar du ska ha en japsare köp en 200sx och gör den till en trevlig kärra
Det är precis vad jag satt och tänkte på med ! För den pengen finns det riktigt fina 200:er att hitta Dom är snygga, pigga och efter marknaden är enorm till dom. Så går att göra mkt kul aven bredvid köring om man får lust till det.
Hittar nog på en sån i sommar jag med om man har tur
oscar du ska ha en japsare köp en 200sx och gör den till en trevlig kärra
Det är precis vad jag satt och tänkte på med ! För den pengen finns det riktigt fina 200:er att hitta Dom är snygga, pigga och efter marknaden är enorm till dom. Så går att göra mkt kul aven bredvid köring om man får lust till det.
Hittar nog på en sån i sommar jag med om man har tur
hehe ligger du också i lumpen eller?! jo det är sant faktiskt.. men dom ska ju vara lite dåliga i motorerna har ja hört turboras lika ofta som ja byter kallingar osv osv?! stämmer det?
saab 900/93 ?? 2.0T De kan man få riktigt snabba för en hyffsad peng...
hmm hört att deras växellådor suger häst.. eller ah en polare har en 95a och den har redan rasat:( men en fin bil annars:p alla är så anti saab här i världen förstår inte varför grymt skön bil att åka i!