1614
Sök

"Drömtjej""

BMW Power
2 362 Inlägg
13 april 2007
Visst ska man inte bara gå efter utseendet, så långt har väl alla förstått, men man kan ju inte vara ihop med en tjej som man inte ens är attraherad av?, inget jag iallafall..

Mvh

BMW, bogsering med wire :/

1 228 Inlägg
13 april 2007
FugitivE skrev:
Visst ska man inte bara gå efter utseendet, så långt har väl alla förstått, men man kan ju inte vara ihop med en tjej som man inte ens är attraherad av?, inget jag iallafall..

Mvh

Håller med dig till 110%! För man måste ju stoppa in den i fågelskrämman!!!

2 014 Inlägg
13 april 2007
FugitivE skrev:

Mvh

Precis! Därför jag skrev så här:

Alecci skrev:
Samtidigt anser jag att man kan, bör och ska vara kräsen, både vad gäller utseende och personlighet.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

hater
656 Inlägg
13 april 2007
haha kul tråd..  men jag håller med Razvan.. Jenna Jameson! Hon eller Heather Brooke!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

266 Inlägg
13 april 2007
Masaru skrev:
haha kul tråd..  men jag håller med Razvan.. Jenna Jameson! Hon eller Heather Brooke!

Jenna jameson?? skojar du lr? Jag skulle då inte vilja va med nån som legat med så många som hon gjort!! Nä under 5 st ska min drömtjej ha haft innan mig! men det är väl tyvärr en omöjlighet nuförtiden med alla lösaktiga människor(killar och tjejer)!
Lite fakta: Helt från topic men iaf,
Genomsnittet för hur många Kvinnor och killar haft är:
kvinnor 5 st
killar 7 st
Lite annan fakta: klamydia har ökat med 30 procent i landet senste året!
500 procent i dalarna!!big_smile
Använd kondom för helvete, kostar väl inte allt för mycket!!!

mvh niclas

60 Inlägg
13 april 2007

1 228 Inlägg
13 april 2007
nicke_b2 skrev:
Masaru skrev:

Jenna jameson?? skojar du lr? Jag skulle då inte vilja va med nån som legat med så många som hon gjort!! Nä under 5 st ska min drömtjej ha haft innan mig! men det är väl tyvärr en omöjlighet nuförtiden med alla lösaktiga människor(killar och tjejer)!
Lite fakta: Helt från topic men iaf,
Genomsnittet för hur många Kvinnor och killar haft är:
kvinnor 5 st
killar 7 st
Lite annan fakta: klamydia har ökat med 30 procent i landet senste året!
500 procent i dalarna!!big_smile
Använd kondom för helvete, kostar väl inte allt för mycket!!!

mvh niclas

Äter du pinnglass med papperet på också?

Forummoderator
26 471 Inlägg
13 april 2007
Alexiz skrev:
HardcoreHunny skrev:
Alecci skrev:
Utseendemässigt: Olivia Wilde

Personlighet: Mycket svårt att säga. Man tänker sig gärna upp en "perfekt" tjej med diverse önskansvärda karaktärsdrag och liknande intressen som man själv. Det tror jag inte skulle fungera i verkligheten, även om en sådan tjej fanns.

Naturligtvis bör man ha vissa saker gemensamt, men jag tror det är minst lika viktigt att man inte har allt gemensamt. Dels är det ju inte en kopia av sig själv man är ute efter (egenkärlek har man nog av ändå lol), och i ett långt och seriöst förhållande finns ett starkt behov av att vara en egen individ, med egna intressen, åsikter och personlighetsdrag.

En viktig sak i både livet och förhållanden, enligt min personliga åsikt, är spänning. För att hitta spänning i ett förhållande är det nödvändigt att ens partner utmanar en, på flera sätt, mycket genom sin humor, sin intelligens, initiativförmåga och även sitt humör. Samtidigt så ska man ju inte utmana varandra i allt, så att varje situation där man är oense om något utvecklas till ett problem.

Men för att inte sväva ut för mycket, kan man hålla sig till en lista med vissa, enligt mig, eftertraktade karaktärsdrag:

* Humor (utan att göra allt till ett skämt)
* Intelligens (men kunna vara charmigt korkad ibland)
* Initiativrik (men även luta sig tillbaka och låta en själv ta initiativ ibland)
* Ambitiös (att lyckas i livet, men inte till vilka pris som helst)
* Trogen
* Sunt förnuft (ingen mening med att vara smart om man inte klarar livets små problem)
* Fantasi (att sysselsätta sig själv, oss och ge förhållandet krydda)
* Omtänksam (utan att vara klängig eller irriterande påflugen)
* Gemensamma intressen (men gott om egna intressen också)
* Diverse brister (en perfekt person stör man sig snart på)
* Ekonomiskt sinnad (ekonomiska diskussioner kan snabbt ta kål på ett förhållande)
...

Och så fortsätter det. Men drömtjejen är en utopi, att leta efter sin livspartner är inte ett sökande efter drömtjejen, utan efter en som kommer så nära som möjligt. Det är nog viktigt att veta när man bör vara nöjd och inte alltid fortsätta jakten på något bättre.

Samtidigt anser jag att man kan, bör och ska vara kräsen, både vad gäller utseende och personlighet.

Sorry....jag e redan upptagen! winkwink

Haha.. Den va klockren! Den gillade jag *ler* Men det finns säkert andra som är singlar...

Jag är singel..först till kvarn!... tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

dARKiE
5 031 Inlägg
13 april 2007
Behöver inte säga nåt mer.

http://www.duiven.org/Worth1000/Elisha-Cuthbert-Original.jpg

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

798 Inlägg
14 april 2007
Darkie skrev:

http://www.duiven.org/Worth1000/Elisha- … iginal.jpg

Bara väntade på henne! Fattar inte att ingen tagit upp henne än! Underbar juh...

terazzi
14 april 2007
timnordlof skrev:
Darkie skrev:

Bara väntade på henne! Fattar inte att ingen tagit upp henne än! Underbar juh...

Håller med tim med den fina saaben smile

Maizer
14 april 2007
Darkie skrev:

Can't argue with that

Lastbilschaufför
100 Inlägg
14 april 2007
Drömtjejen är väl egentligen,den man lever tillsammans med,men skall man bara gå efter utseendet är det vackraste en naturlig och snygg kvinna tex Camryn Manheim:

http://img20.imageshack.us/img20/295/003goldenglobewebbrl4.jpg

Besök gärna hennes hemsida www.camrynmanheim.comsmile
Senast redigerat av tjoen (14 april 2007)

Vad är det för fel på plåtfälgar!

DFFL
9 020 Inlägg
14 april 2007
tjoen skrev:
Drömtjejen är väl egentligen,den man lever tillsammans med,men skall man bara gå efter utseendet är det vackraste en naturlig och snygg kvinna tex Camryn Manheim:

http://img20.imageshack.us/img20/295/00 … ebbrl4.jpg

Besök gärna hennes hemsida www.camrynmaheim.comsmile

Fel att döma, men :S

Min drömtjej är min flickvän (Och jessica alba)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

375 Inlägg
14 april 2007
Jessica Alba!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 april 2007
Måste ju säga (med risk för att låta tjatig) att jag hittat min drömtjej.
Emma är allt jag vill ha och lite till. Sen är det inget minus att hon råkar vara riktigt snygg och ha välsvarvad kropp också tongue
Firade ett år igår faktiskt smile

Men om jag måste välja en kändis, så blir det nog denna tjejen tror jag.
(Nu lär jag åka på däng från tjejen men om någon kändis ser bra ut så är det hon här.)

Elisha:
Darkie skrev:

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Evolution Garage
1 299 Inlägg
15 april 2007
TSQ skrev:
Bara hon förstår mig å har stora bröst

Haha... Bäst typ..
Ska aldrig mer gå på utseendet, nästa gång ska jag prioritera hjärna!

Sky´s the limit...

184 Inlägg
15 april 2007
har min flickvän. hon har allt hon kör tillochmed cross big_smile

Audi Freak :)

11 Inlägg
15 april 2007
Aerodynamik skrev:
DV skrev:
min drömtjej ska vara bra på att städa, men jag är ju inte äns tonåring så jag hinner nog ändra mej!!! självklart ska hon vara snygg med, men viktigast är nog att hon är trevlig!!

Inte ens tonåring? hmm

Tror det du letar efter heter Lunarstorm lol

HAHAHAHAHHA.... Rätt smile

JonaZ^

Dieselgypsy
538 Inlägg
16 april 2007
Den perfekta kvinnan ska kunna:
1)Backa med släp
2)Svetsa
3)Laga köttsoppa.

Den dagen jag hittar den kvinnan gifter jag mig med den på en gång.

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

Sök