Har inte så mycket val,. har lagt ut 200tkr och ingen precis erbjuder sig att fixa den åt en hehe..
200 tkr ?? Var ligger alla dom begravda? Då får man verkligen hoppas att du får allt att lira fint.. jag har lagt ut 11 tkr på min golf o jag tycker det e mkt :S
Har inte så mycket val,. har lagt ut 200tkr och ingen precis erbjuder sig att fixa den åt en hehe..
200 tkr ?? Var ligger alla dom begravda? Då får man verkligen hoppas att du får allt att lira fint.. jag har lagt ut 11 tkr på min golf o jag tycker det e mkt :S
ah , men inte tusan haru 500hk+ heller och en drivlina som håller ?
Det springer iväg otroligt snabbt när man väl är igång. 11.000,- räcker inte långt när man är seriös och ska ha hela paketet. Lite trim går det att fixa skapligt billigt men när man kommit över 300 hk och ska fördubbla hästarna...då kostar det skjortan och lite till.
Det är inte konstigt att supersportbilarna kostar som dom gör. Man kan fixa ganska mycket hästar för en rimlig slant men sedan ska drivlinan klara av att hantera krafterna och chassiet måste också matcha det hela...det kostar
Beror på hur man kör med orginal drivlina. denna kille kör med orginal drivaxar med en Quaife ATB diff o de verkar funka hur bra som helst så prova på de är det bästa lösningen http://www.garaget.org/?car=58792
Tack för kommentarerna. Min drivlina är helt orginal! Ska dit en Quaife sen någongång när jultomten har kommit med en kappsäck guld.. Blir en snäll mappning där fyllnadsgraden är som högst så man inte knäcker nått av allt vrid..
Nja vet inte om man vill sänka självflödet ytterligare utan en riktig förpump.. Känns sådär, men jag ska inte påstå att jag vet vad jag pratar om heller. Vad har du för erfarenheter av funktionen?