De satt filter på P-G-lådan som sitter i camaron.. men de tror jag aldrig va bytt innan jag bytte.. Men de är nog bara att släppa ur och hälla i ny olja
Kan nästan säkert säga att där inte sitter något filter på en Scorpio.. så det är bara att byta oljan! Därimot kan det vara idé att sätta dit en ny fräsch oljeplugg med packning, så får du loss pluggen även nästa gång du ska byta
Det finns 1 filter nästan på alla automatare! Och ja. Byter du olja så byter du filter!
1 liter e maxvolym menar du ? jag vet i alla fall inte om en låda som rymmer under 2 liter .. renault har små automatlådor och deras rymmer 3.5 liter tror jag ..och man ska oftast spola igenom lådan så det går kanske åt 7 liter ...
Det finns 1 filter nästan på alla automatare! Och ja. Byter du olja så byter du filter!
1 liter e maxvolym menar du ? jag vet i alla fall inte om en låda som rymmer under 2 liter .. renault har små automatlådor och deras rymmer 3.5 liter tror jag ..och man ska oftast spola igenom lådan så det går kanske åt 7 liter ...
Inte liter. En automatlåda har oftast ett filter. Precis som oljefilter/luftfilter snackar jag om