Funderar på att ta bort vingen på min Audi a4!

Widowmaker
28 juni 2007 · 1 112 Inlägg

http://www.garaget.org/archive/36815/38987/38987-453422.jpg

Vad tycker ni andra? Skulle de vaa fint utan eller skall jag bara låt den sitta?
Om man testar å håller för vingen på bilden så ser den även riktigt rå ut utan vinge!

Senast redigerat av Widowmaker (28 juni 2007)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
LillNaisarn
28 juni 2007 ·

Tycker utan vinge så skulle den få mera "cleant & rent utseende" ,

Erick
28 juni 2007 · 4 767 Inlägg

Jag tycker möjligtvis att vingen är lite för kantig i jämförelse med bilen och kjolpaketets annars mjuka linjer.. Men det är jättesvårt att säga vad som blir snyggast.. smile Vingen har ju en funktion också smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Lady_Milla Alecci's fästmö
28 juni 2007 · 708 Inlägg

jag tycker den e fin i både och men mja jag vet inte utan ser den ju råare ut som du säger:P smile ba å testa om de inte bli bra på mä vingen igen:P

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Widowmaker
28 juni 2007 · 1 112 Inlägg

Det ligger något i det! jag kollade å det är som sagt 4 bult underifrån! men låt oss säga att jag gillar det resultatet å vill satsa utan vinge! hur skall man då fixa till de 4 hålen i bakluckan?

Sen så kanske man får för sig å sälja vingen! vad kan man tänka sig begära? vad är en vinge värd egentligen? har koll på vad dem kostar nya men inte beggade!

Senast redigerat av Widowmaker (28 juni 2007)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Lady_Milla Alecci's fästmö
28 juni 2007 · 708 Inlägg

hm de handlar väl mest om att lackera om backluckan kanske om man nu vill ha de ordentligt gjort å få igen hålen på de sättet med spackel å såna grejer hihi eller e jag ute å seglar?

de bero la på hur länge den suttit på å om den ha några skavanker kan ja tro...e de orginalvinge eller e den köpt?vad kostade den som ny om den va köpt? osv hm

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Aerodynamik ...
28 juni 2007 · 7 120 Inlägg

Behåll! big_smile

NissanMotorsport
28 juni 2007 ·

tog bort vingen i photoshop, om du vill kan ja skicak den över hotmail eller nå smile

index
28 juni 2007 · 658 Inlägg

Tycker vingen ska väck, alternativt en mindre

Kilowatts is my living, horsepower is my life.
LillNaisarn
28 juni 2007 ·

Lady_Milla skrev:
hm de handlar väl mest om att lackera om backluckan kanske om man nu vill ha de ordentligt gjort å få igen hålen på de sättet med spackel å såna grejer hihi eller e jag ute å seglar?

De bero la på hur länge den suttit på å om den ha några skavanker kan ja tro...e de orginalvinge eller e den köpt?vad kostade den som ny om den va köpt? osv hm

nej inget spackel! det är att svetsa igen som gäller om du inte är lat så funkar kemisk metall att lägga igen hålen (har själv prövat på det på några "mindre" seriösa bilar) och funkat fint,

Ang vingen så ser det ut som Rieger's Vinge till a4. dom brukar begära allt från 1000 till 3000:-

Lady_Milla Alecci's fästmö
28 juni 2007 · 708 Inlägg

LillNaisarn skrev:

Lady_Milla skrev:
hm de handlar väl mest om att lackera om backluckan kanske om man nu vill ha de ordentligt gjort å få igen hålen på de sättet med spackel å såna grejer hihi eller e jag ute å seglar?

De bero la på hur länge den suttit på å om den ha några skavanker kan ja tro...e de orginalvinge eller e den köpt?vad kostade den som ny om den va köpt? osv hm

nej inget spackel! det är att svetsa igen som gäller om du inte är lat så funkar kemisk metall att lägga igen hålen (har själv prövat på det på några "mindre" seriösa bilar) och funkat fint,

Ang vingen så ser det ut som Rieger's Vinge till a4. dom brukar begära allt från 1000 till 3000:-

haha ja jag vet inte jag ba chansade haha tongue 1 500 kan man iaf ta för vingen hm kanske haha

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Dreamcatcher
28 juni 2007 · 260 Inlägg

ha vingen kvar. ser ut som en saab utan

styling har egentligen bara med pengar att göra.
_fillan_ med lem
28 juni 2007 · 1 925 Inlägg

vingen ska vara kvar !

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Widowmaker
28 juni 2007 · 1 112 Inlägg

jag skall kolla de där bilderna som var photoshopade å se lite! funderar iallafall på om ja skall skruva bort vingen å ta lite kort å se hur det känns! tar ju inte lång stund å montera tillbaka om man vill! men lutar la åt att jag behåller den! verkar kostsamt å fixa bakluckan! hade hoppats på att det fanns en smidig billig å snygg lösning.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Mäki Långsam Perfektionist
28 juni 2007 · 4 800 Inlägg

Du kan inte tänka dig att bygga om vingen lite och få den rundare i kanterna då? smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Widowmaker
28 juni 2007 · 1 112 Inlägg

SupraDupraFly tog bort vingen i photoshop! det jobbet gjorde han snyggt men det var vad som behövdes för att jag skall överväga att behålla vingen!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
MrTobias
28 juni 2007 · 1 297 Inlägg

upp me photoshop bilden!

Widowmaker
28 juni 2007 · 1 112 Inlägg

Här kommer dem!!

http://www.garaget.org/gallery/archive/36815/20065/36815-107192.jpg
http://www.garaget.org/gallery/archive/36815/20065/36815-107193.jpg
Som sagt vingen stannar!!!!

Senast redigerat av Widowmaker (28 juni 2007)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
simpann Living in the fastlane
29 juni 2007 · 128 Inlägg

Bra val smile

E30Tompa Rörpulare
29 juni 2007 · 1 453 Inlägg

Mm de blir fan inte cleant utan... Som sagt bra val!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang