2842
Sök

hur många är singel på garaget ?

Pfffft
906 Inlägg
17 juni 2010
Vart skriver man in sig? Har ni nån singellista tongue haha!

Umadbro?

17 Inlägg
213 Inlägg
17 juni 2010
Vitara skrev:
Bjare skrev:
mellbl0m skrev:

jag är speciell, även fast jag hänger på garaget! smile

Att kalla sig speciell är ett finare uttryck för värdelös och oduglig med eventuellt medfödda defekter.

"Speciell" roll

Vad snälla ni är mot varandra då... ni vet väl att kärlek alltid börjar med bråk wink

"kärlek börjar med bråk slutar med barnvagn"

No pain No game
Det värsta som kan hända är att sakerna går sönder. Gör om gör rätt!

Pfffft
906 Inlägg
17 juni 2010
Majoren442 skrev:
Vitara skrev:
Bjare skrev:

Att kalla sig speciell är ett finare uttryck för värdelös och oduglig med eventuellt medfödda defekter.

"Speciell" roll

Vad snälla ni är mot varandra då... ni vet väl att kärlek alltid börjar med bråk wink

"kärlek börjar med bråk slutar med barnvagn"

En pimpad sådan isf! big_smile

Umadbro?

TACS Medlem
457 Inlägg
22 juni 2010
Znurf skrev:
Om man skriver in sig här så sitter massa fina och trevliga tjejer och kollar igenom och kontaktar de som ser intressanta ut va? Vore ju fint man bara skriver upp sig på listan här och sen väntar man på den rätte ska kontakta en? tongue Lätt och bekvämt!

Jag är singel! tongue

Varför inte förbjuda fler singlar att skriva upp sig till dess att den som senast skrev upp sig fått napp. Det skulle bli lite mer sport då! wink

Dessutom slipper vi läsa umptifjorton stycken ledsna singlars rop på bekräftelse. Istället måste vi hjälpas åt att lösa "situationen" för varje person innan nästa person/du får skriva upp sig. Lite kärlek emellanåt. cool
En rolig tanke.

hehe tongue

1 723 Inlägg
22 juni 2010
KingWS6 skrev:
Varför inte förbjuda fler singlar att skriva upp sig till dess att den som senast skrev upp sig fått napp. Det skulle bli lite mer sport då! wink

Dessutom slipper vi läsa umptifjorton stycken ledsna singlars rop på bekräftelse. Istället måste vi hjälpas åt att lösa "situationen" för varje person innan nästa person/du får skriva upp sig. Lite kärlek emellanåt. cool
En rolig tanke.

hehe tongue

Fyfan vilken idé! smile Fast det här med att hjälpa har inte funkat hittills. Alla som ska hjälpa till har glömt bort mig. haha. Fan, skulle världens överlevnad hänga mig så hade vi alla dött för länge sen.

7 100 Inlägg
22 juni 2010
tyvärr pojkar och flickor.men ja skriver ut mej ja wink

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

TACS Medlem
457 Inlägg
23 juni 2010
falloutboy skrev:
KingWS6 skrev:
massa text som står i en post längre upp i tråden ...

Fyfan vilken idé! smile Fast det här med att hjälpa har inte funkat hittills. Alla som ska hjälpa till har glömt bort mig. haha. Fan, skulle världens överlevnad hänga mig så hade vi alla dött för länge sen.

Inte då!
Vi hade hjälpt dig hitta Doris 56. En satt och tvärpilsk vaktmästare på gymnasieskolan i Arjeplog, som kan stoltsera med att ha vunnit Polska tyngdlyftarmästerskapen för herrar i klassen fri vikt redan som 16-åring.

Efter att vi hjälpt dig är det bara att knipa igen och uppskatta den kärleksgåva vi givit dig. Case closed! lol

Men nu ... efter att ha gått igenom större delen av listan så kan jag konstatera:

-Att den största delen sorgliga singlar äger en Volvo eller Saab.

Hmm ... hur ska vi tolka det här då? wink

429 Inlägg
23 juni 2010
KingWS6 skrev:
falloutboy skrev:
KingWS6 skrev:
massa text som står i en post längre upp i tråden ...

Inte då!
Vi hade hjälpt dig hitta Doris 56. En satt och tvärpilsk vaktmästare på gymnasieskolan i Arjeplog, som kan stoltsera med att ha vunnit Polska tyngdlyftarmästerskapen för herrar i klassen fri vikt redan som 16-åring.

Efter att vi hjälpt dig är det bara att knipa igen och uppskatta den kärleksgåva vi givit dig. Case closed! lol

Men nu ... efter att ha gått igenom större delen av listan så kan jag konstatera:

Ja tjejer väljer värkligen kille efter vad de kör för bil roll (finns väl tjejer som gör det, även kallad plåtluder)
Jag får helt enkelt byta bil så kanske man slipper vara singel...

Teddan
2 495 Inlägg
23 juni 2010
jonas 740 skrev:
KingWS6 skrev:
falloutboy skrev:

Inte då!

Ja tjejer väljer värkligen kille efter vad de kör för bil roll (finns väl tjejer som gör det, även kallad plåtluder)
Jag får helt enkelt byta bil så kanske man slipper vara singel...

JAg kör Lambo och Porsche ..... men jag har ju varit singel i över 6månader.
Dock är jag inte det längre , kanske beror på mina bilar big_smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

203 Inlägg
23 juni 2010
Eller så är vi som kör Saab eller Volvo mer kräsna och inte tar vilket pack som helst wink
Eller så är man tråkig och inser att just Saab och Volvo är förbannat bra bilar.

957 Inlägg
24 juni 2010
ska man ha en  snygg  tjej  idag så ska du ha  en BMW  eler en Mercedes med hög klass så att den kostar mycke då är de  efter dej som efterblivna tro mej det är  dagens tjej alting handlar om ekonomi status

957 Inlägg
24 juni 2010
GLömde skiva där uppe med att vist det finns smarta och bra tjej som är inte ute efter det med  det är sällan man hittar en sån tjej idag  det handlar bara om pengar bilar och andra dyra grejer

Teddan
2 495 Inlägg
24 juni 2010
BadBoy89 skrev:
GLömde skiva där uppe med att vist det finns smarta och bra tjej som är inte ute efter det med  det är sällan man hittar en sån tjej idag  det handlar bara om pengar bilar och andra dyra grejer

Jag har hittat en smart, snygg och jävligt go tjej ...men nu har jag varken Bmw eller Merca cool

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
24 juni 2010
Elda skrev:
KingWS6 skrev:

att större delen av garaget.org kör saab eller volvo, eller för den delen större del av sverige, du lär hitta få singlar som kör stagea tex...

Viker mig dubbel av skratt som den felande länken. big_smile big_smile big_smile
Nog för att bilen faktiskt hjälpt till att hitta bra tjejer, men man vill ju spendera mer tid i bilen vilket gör att tjejer har en tendens att bli svartsjuka. xD

Men finns det tjejer som inte blir svartsjuka på en bil och vill ha en bra transport för barnvagn är jag fortfarande singel (vad jag vet). wink

957 Inlägg
24 juni 2010
TRYIT skrev:
BadBoy89 skrev:

Jag har hittat en smart, snygg och jävligt go tjej ...men nu har jag varken Bmw eller Merca cool

Du har jo en Poshe och en Lambo  så där är  enu bättre men ja har inte sakt att det inte  fins  underbara tjejs om är inte ute efter  bilar utan kilen med det är jätte sällan

2 337 Inlägg
24 juni 2010
BadBoy89 skrev:
TRYIT skrev:
BadBoy89 skrev:

Du har jo en Poshe och en Lambo  så där är  enu bättre men ja har inte sakt att det inte  fins  underbara tjejs om är inte ute efter  bilar utan kilen med det är jätte sällan

Jag kan ärligt säga att jag inte känner en enda tjej som bryr sig om vilken bil hennes kille har. Och något säger mig att det generellt inte spelar alltför stor roll vilken bil man har.

1 723 Inlägg
24 juni 2010
Sarge skrev:
Jag kan ärligt säga att jag inte känner en enda tjej som bryr sig om vilken bil hennes kille har. Och något säger mig att det generellt inte spelar alltför stor roll vilken bil man har.

Det enda som spelar roll för tjejer är egentligen färgen. Fast då kvittar det vad det är, bil, telefon osv. Frågade en kompis vad hon köpt för mobil, "den är rosa", var svaret.
När jag försökt berätta vad jag har för bil så får jag frågan: "Vad är det för färg?". Att det är en övercool V6a är det ingen som lägger märke till. "Vadå V6, tuggummi?!"

Tjejer skiter i märken, stämmer inte färgen är det kört ändå. wink

207 Inlägg
24 juni 2010
sirmiro skrev:
Viker mig dubbel av skratt som den felande länken. big_smile big_smile big_smile
Nog för att bilen faktiskt hjälpt till att hitta bra tjejer, men man vill ju spendera mer tid i bilen vilket gör att tjejer har en tendens att bli svartsjuka. xD

Men finns det tjejer som inte blir svartsjuka på en bil och vill ha en bra transport för barnvagn är jag fortfarande singel (vad jag vet). wink

Ja om man skaffar tjej så blir det ju genast en pungspark på bildelskontot som konverteras till inte vet jag, blom och presentkonto tongue (Är lite osäker här då jag varit singel i princip forever tongue)
Kanske inte är så poppis med "du... det blir pasta den här månaden... jag behöver en ny koppling"

Sök