3223
Sök

hur många är singel på garaget ?

92 Inlägg
30 juni 2010
Alltid varit singel... Roligt=NEJ.
Att det ska vara så svårt att träffa tjejer :S.
Får flytta ut till landet istället, tror mentaliteten passar mig bättre där wink

when ever - were ever
513 Inlägg
30 juni 2010
Angående tjejer o bilmärken:

Detta hände för ganska många år sedan nu. En tjejkompis va ute på krogen en kväll. Hon ser ganska bra ut så killarna va på henne som flugor. En som va särskilt efterhängsen ville ha med henne ut en sväng i bilen men det ville inte hon, så hon fräser åt honom: "Duu, jag åker bara BMW!" 

Killen viftar flinade med nycklarna: "Det vara din lyckliga daget, jag kör BMW!"

Sanizz
30 juni 2010
Är en i singelgänget nu med

71 Inlägg
30 juni 2010
Whiteangel skrev:
Alltid varit singel... Roligt=NEJ.
Att det ska vara så svårt att träffa tjejer :S.
Får flytta ut till landet istället, tror mentaliteten passar mig bättre där wink

Det är inte svårt att träffa tjejer, det är bara svårt att få oss och stanna ! big_smile

71 Inlägg
30 juni 2010
sirmiro skrev:
770_EVOLVE skrev:
Ensamhet är härligt men tvåsamhet är härligare !

Men tvåsamhet har man ju, en själv och bilen.
Problemet är bara att hitta någon som vill leva med en, samtidigt som den tillåter en att leva med bilen/-arna... hmm

Varför tror alltid killar att tjejer inte tillåter bilar?
Eller är jag något udda fall som gärna skulle leva med någon och dens bil, eller med min egna bil om jag nu hade nått av det .. ?
Är tjejer verkligen så idiotiska att dom inte tål sånt .. ?

92 Inlägg
30 juni 2010
lisautanz skrev:
sirmiro skrev:
770_EVOLVE skrev:

Problemet är bara att hitta någon som vill leva med en, samtidigt som den tillåter en att leva med bilen/-arna... hmm

Eller är jag något udda fall som gärna skulle leva med någon och dens bil, eller med min egna bil om jag nu hade nått av det .. ?

Lite mer att killen kommer hem från jobbet byter om och sen går till garaget och pillar på bilen tills maten är framme wink

hehe, men dom killar jag känner vet jag lägger väldigt mycket tid och pengar på sina bilar men det är ju deras hobby, andra spenderar på tv spel, data spel m.m

Street Knight

71 Inlägg
30 juni 2010
jente skrev:
lisautanz skrev:
sirmiro skrev:

Lite mer att killen kommer hem från jobbet byter om och sen går till garaget och pillar på bilen tills maten är framme wink

hehe, men dom killar jag känner vet jag lägger väldigt mycket tid och pengar på sina bilar men det är ju deras hobby, andra spenderar på tv spel, data spel m.m

Ja, och? Jag ser inte felet i det. Han kan ju dock inte förvänta sig nån mat, eftersom att jag då hade varit ute och pillat i bilen med han .. big_smile

71 Inlägg
1 juli 2010
Elda skrev:
o DU e singel? fan, killarna i piteå kan inte vara kloka.

Handlar väl snarare om vad jag själv väljer att vara. Killar är svin som pojkvänner, men enligt mig det absolut bästa vänner man kan ha, bra mycket bättre än tjejkompisar.
Så som sagt, det handlar ju om vad man väljer att vara, och jag älskar singellivet så valet är inte svårt! smile

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
1 juli 2010
lisautanz skrev:
sirmiro skrev:
770_EVOLVE skrev:

nej det har då inte mina längre förhållanden varit, den förra och den jag har nu hade inga problem med mycket tid/nätter helger i garaget, grejjen är bara den att man måste hitta balansgången mellan tid i garaget o tid med dom, dom behöver egentligen inte så "jätte mcyket" tid men naturligtvis måste dom få sin tid också, men de bästa är att dom ahr en hobby som kräver lite tid och som du själv får hålla dig utanför,
men tiden man spenderar tillsammans måste man bara lära sig använda på rätt sätt..trust me...

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

71 Inlägg
1 juli 2010
Elda skrev:
lisautanz skrev:
Elda skrev:
o DU e singel? fan, killarna i piteå kan inte vara kloka.

Handlar väl snarare om vad jag själv väljer att vara. Killar är svin som pojkvänner, men enligt mig det absolut bästa vänner man kan ha, bra mycket bättre än tjejkompisar.
Så som sagt, det handlar ju om vad man väljer att vara, och jag älskar singellivet så valet är inte svårt! smile

är dom svin som pojkvänner är dom inte kloka.

On topic. sommarn i halmstad e skitfin.. Man kan ha garageporten öppen! kanske inte skulle vara singel om jag gick ut mer än för att köra till posten/biltema/mekonomen roll

Men alla killar är svin som pojkvänner, och jag klarar mig utan pojkvän. Som jag nämnde tidigare här i tråden, vad fan ska man med pojkvän till?! Nä säger då bara det, tummen upp för att vara singel !

71 Inlägg
1 juli 2010
Wikstromm skrev:
lisautanz skrev:
sirmiro skrev:

nej det har då inte mina längre förhållanden varit, den förra och den jag har nu hade inga problem med mycket tid/nätter helger i garaget, grejjen är bara den att man måste hitta balansgången mellan tid i garaget o tid med dom, dom behöver egentligen inte så "jätte mcyket" tid men naturligtvis måste dom få sin tid också, men de bästa är att dom ahr en hobby som kräver lite tid och som du själv får hålla dig utanför,
men tiden man spenderar tillsammans måste man bara lära sig använda på rätt sätt..trust me...

Ja jag anser ju då inte överhuvudtaget att det är något fel i att en kille spenderar mkt tid i garaget, skulle jag ha haft bil och ett garage hade jag utan tvekan själv också gjort det. Menmen, det är ju jag det! smile

Pfffft
906 Inlägg
1 juli 2010
Akakapukko skrev:
Cizla skrev:
Singeltjej med gul skoda söker någon som är dum nog att bli kär i henne *skrattar*
Nej men jag är på..   c¨,)

behöver man vara dum för att falla för dig tongue

muahaha, kanske, kanske inte tongue big_smile

Umadbro?

Pfffft
906 Inlägg
1 juli 2010
Noiseprojekt skrev:
Tias88 skrev:
Känns som att killarna som vill vara singel o hålla på inte blir av med brudarna dom träffar medans killarna som vill ha en flickvän inte får någon? amiright? ^^ Jo, jag är singel tongue

Du har helt rätt!!
Dom snälla seriösa killarna som vill ha något varaktigt hittar aldrig något, får inte ens en blick...

Och samma här.. är singel..

Nu ska ni inte vara gnälliga! big_smile

Umadbro?

1 523 Inlägg
1 juli 2010
Cizla skrev:
Noiseprojekt skrev:
Tias88 skrev:
Känns som att killarna som vill vara singel o hålla på inte blir av med brudarna dom träffar medans killarna som vill ha en flickvän inte får någon? amiright? ^^ Jo, jag är singel tongue

Du har helt rätt!!
Dom snälla seriösa killarna som vill ha något varaktigt hittar aldrig något, får inte ens en blick...

Gnäller väll inte när man bara fastställer sanningen! wink

203 Inlägg
1 juli 2010
lisautanz skrev:
Elda skrev:
lisautanz skrev:

On topic. sommarn i halmstad e skitfin.. Man kan ha garageporten öppen! kanske inte skulle vara singel om jag gick ut mer än för att köra till posten/biltema/mekonomen roll

Men alla killar är svin som pojkvänner, och jag klarar mig utan pojkvän. Som jag nämnde tidigare här i tråden, vad fan ska man med pojkvän till?! Nä säger då bara det, tummen upp för att vara singel !

Alla killar? Isåfall måste några antal miljoner tjejer vara idioter i Sverige som har kille wink
När du dejtat 1kille från varje län i minst 6mån så man hinner lära känna varandra, då får du komma med ett sånt uttalande smile

Eller problemet kanske ligger i att du är svinet? ;P

71 Inlägg
1 juli 2010
Strongman skrev:
lisautanz skrev:
Elda skrev:

Alla killar? Isåfall måste några antal miljoner tjejer vara idioter i Sverige som har kille wink
När du dejtat 1kille från varje län i minst 6mån så man hinner lära känna varandra, då får du komma med ett sånt uttalande smile

Eller problemet kanske ligger i att du är svinet? ;P

Min åsikt, killar är svin som pojkvänner. Alltså mina erfarenheter. Men fortfarande så är ändå killar de absolut bästa kompisar man kan ha, iaf alla jag har. Men där också - mina erfarenheter.
Finns säkert tusentals underbara killar , både upptagna och såna som tjejer inte ens skulle kolla på m.m .

Pfffft
906 Inlägg
1 juli 2010
Noiseprojekt skrev:
Cizla skrev:
Noiseprojekt skrev:

Du har helt rätt!!

Äääsch tongue jag dög ju inte till mister eller hur? wink

Umadbro?

1 523 Inlägg
2 juli 2010
Cizla skrev:
Noiseprojekt skrev:
Cizla skrev:

Äääsch tongue jag dög ju inte till mister eller hur? wink

Har jag aldrig sagt eller hur??
Du får komma när du vill! wink

narcissist
91 Inlägg
2 juli 2010
vilka ilandsproblem igentligen. nu vet jag att jag trampar på några tår men hur som helst, tjejer/kvinnor är bra mycket kräsnare än killar/män, oftast beror de på att dom är väldigt utseénefixerade, medans killar kan överse vissa skavanker.

Ingne är perfekt, låt oss leva me de och va inte så kräsna, de kan ju faktiskt vara så att du går miste om någon bara för att du inte klarade av någon minemanl skavank, typ finne på näsan.

Dom säger att kärlek inte kan köpas för pengar, då har du aldrig äget en Porsche.

203 Inlägg
2 juli 2010
Bullet--- skrev:
racing skrev:
vilka ilandsproblem igentligen. nu vet jag att jag trampar på några tår men hur som helst, tjejer/kvinnor är bra mycket kräsnare än killar/män, oftast beror de på att dom är väldigt utseénefixerade, medans killar kan överse vissa skavanker.

Ingne är perfekt, låt oss leva me de och va inte så kräsna, de kan ju faktiskt vara så att du går miste om någon bara för att du inte klarade av någon minemanl skavank, typ finne på näsan.

låter mycket vettigt.

Är man så kräsen att man inte får ha en finne på näsan så förtjänar man nästan att vara singel (om nu ogillar att vara det) tongue

Sök