NeonX skrev:
Reeplayed skrev:
NeonX skrev:
Vettigt och KK känns som två ord som inte går ihop, måste väll ärligt talat va rätt meningslöst lr? Skulle ärligt talat aldrig kunna tänka mig att ha det...
eller visst ja, jag är juh kille så jag får inte säga så;)
Jo, en vettig KK är en kille som inte är en fullständig idiot utan som kan umgås med en utanför sängen med

Man ska kunna vara bra kompisar, fast det är väl oftast när man är det som känslorna kommer och allt skiter sig

Har haft en kk som ringde så fort han var full och aldrig annars, lite dryg kille så träffar aldrig honom nuförtiden

Låt mig förstå dig rätt, du vill ha någon som är snäll,trevlig och vettig. Nån som du kan umgås med utanför sängen, som inte bara ringen när han e full?
Tror juh mer att du vill ha en pojkvänn en KK i så fall...

"när känslorna pajjar allt" vadå pajjar ? om ni har allt du skrev, går de sönder då bara för att nån blir kär i nån? de e väll ganska givet att man blir, jag tror att jag omöjligtvis skulle kunna va riktigt bra kompis och gänga en tjej utan att bli kär för eller senare...
fan låter bara så "jag vill inte binda mig så jag kallar det för kk hällre en förhållande"

Inget illa ment dock, är bara nyfiken på folks syn på förhållanden i största allmänhet.
Njae, det är ju inget förhållande för man får ju fortfarande "vara" med vem man vill, man umgås inte som pojkvän/flickvän utan som kompisar, man följer inte med på släktkalas osv.
"Låt mig förstå dig rätt, du vill ha någon som är snäll,trevlig och vettig. Nån som du kan umgås med utanför sängen, som inte bara ringen när han e full?"
- Precis!
Och ja typ, jag vill inte binda mig med någon härnere för att jag förhoppningsvis flyttar inom ett år och varför ha ett förhållande då? Jag är sån att i ett förhållande så satsar jag allt men jag vill inte göra det nu då jag vill flytta och föverkliga mina drömmar. Kommer nog försöka hitta nått stadigare så fort jag har flyttat, då är jag redo för det.. men alla har ju olika syn på förhållande/kk så jag tar inte illa upp

En del ser kk som nån man ringer om man e sugen eller inte får nått bättre på fyllan

Senast redigerat av Reeplayed (24 maj 2008)
Even fools they say, can find a way out of the dark.