Träskruv med insex-skale sökes!

andreas_gbg_
26 juli 2007 · 1 634 Inlägg

Vet någon vart jag kan köpa träskruv med insex-skalle, alltså inte maskinskruv som man måste ha mutter till, kan ej använda inslagsmutter till detta, utan rena skruv skall det vara. Har letat efter det så jag söker inte "provadär-svar".

Denna frågan riktar sig endast till dom som VET vart jag kan hitta det. Storlekar jag söker är små, max M5.

Mvh Andreas

edit. Hittade liknande dom jag vill ha, vill dock ha blanka skruv. Och INTE för 40kr st!!!!!!#%!¤

ps. Inte direkt bilstereo kanske, även om det har med min bilstereo-installation att göra, admin får gärna flytta tråden till mer passande om det kan hjälpa mig att få svar.

Senast redigerat av andreas_gbg_ (26 juli 2007)

Numera Saab 9-5 Aero -00
M_Erlandsson Hur tänkte du nu?!
26 juli 2007 · 423 Inlägg

Närmaste trälager? Typ Woody, Optimera, etc

Om inte annat kanske du känner någon som är snickare som kan hjälpa dig att det det du söker.
Vet att du inte vill ha svar av den här typen men det är allt jag kan hjälpa dig med.

Senast redigerat av Puff2k (26 juli 2007)

P-Power
26 juli 2007 · 25 Inlägg

Inte säker på vad det finns för äffärer där du bor men iaf VET jag att det finns sånna här på närmaste järn/bygg handel..

Mvh Erik

loudness
26 juli 2007 · 4 554 Inlägg

kan du inte köra inslagsmutter på baksidan och ha m gänga igenom? vet att insekts är bra dyra och är säkert inte billigare med trägänga om du hittar de

andreas_gbg_
26 juli 2007 · 1 634 Inlägg

Skrev att jag INTE har möjlighet att att använda inslagsmutter till just detta.

Har ringt en jekla massa byggfirmor och vart på göteborg skruvcenter, sjögrens etc INGEN har ju dessa skruv...

Numera Saab 9-5 Aero -00
MrCalle Team Autohifi!
26 juli 2007 · 865 Inlägg

Berner har!
Har köpt av dem under ett par år och de säljer endast till företag, men hittar du någon som köper av dem så kan de ta hem dem åt dig.

Säljs i 1000pack, och grymt bra kvalité på dessa.

Good luck!

*Eller PM:a mig så fixar vi det hela åt dig;)

Senast redigerat av MrCalle (26 juli 2007)

BAE BilstereoNörd
26 juli 2007 · 576 Inlägg

40kr/st... det lät inte billigt lol

// Tommy

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl
J:son Biltekniker
26 juli 2007 · 6 Inlägg

Ljudia.

    Art.nummer: 552058
    Skruv 5.0 X 30
    Normalpris inkl.moms: 59.00 / fp
    Internetpris inkl moms: 59.00/fp

   Fästskruv som klart höjer imagen på dina byggen. Skruven har extra bra grepp i spånskiva och MDF. Skalle för sexkantnyckel. Lev. i förpackn. om 20 st.
http://www.ljudia.se/b/2855.jpg

Ford Capri (1975)
andreas_gbg_
26 juli 2007 · 1 634 Inlägg

J:son skrev:
Ljudia.

    Art.nummer: 552058
    Skruv 5.0 X 30
    Normalpris inkl.moms: 59.00 / fp
    Internetpris inkl moms: 59.00/fp

   Fästskruv som klart höjer imagen på dina byggen. Skruven har extra bra grepp i spånskiva och MDF. Skalle för sexkantnyckel. Lev. i förpackn. om 20 st.
http://www.ljudia.se/b/2855.jpg

Tack men det är Blanka skruv jag vill ha sad Men lite impad att du ville hjälpa mig med ditt första inlägg här big_smile

Mvh Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00
Decibel
26 juli 2007 · 2 911 Inlägg

Finns på biltema, avrundad blank skalle. Ser faktiskt rätt bra ut när man monterar basar t.ex.

andreas_gbg_
30 juli 2007 · 1 634 Inlägg

Har letat på biltema men inte hittat något. Har vart där och kikat vid ett flertal tillfällen sad

MrCalle: Du har Pm.

Numera Saab 9-5 Aero -00
Decibel
30 juli 2007 · 2 911 Inlägg

Såg nu när jag va i garaget, va ju torx vi körde med. Ser nästan likadant ut smile

andreas_gbg_
30 juli 2007 · 1 634 Inlägg

Decibel skrev:
Såg nu när jag va i garaget, va ju torx vi körde med. Ser nästan likadant ut smile

Men de finns väl inte med "cylinderformat" huvud?

Numera Saab 9-5 Aero -00
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang