känns som om nån kommer sumpa de antagligen ovetande så varför inte ändra tiden från 19 till 20.00 så behöver vi inte vara oroliga för att bli ivägsjasade, för som sagt detta är något vi absuolut måste ta hänsyn tll och föregå med gott exempel för att hålla ett gott rykte
Om alla hjälper varandra med att påminna om att vi inte skall spela hög musik, burna eller busköra så får vi stanna. Flyttar vi träffen till kl 20.00 så blir det så sent, 19.00 är lagom. De flesta hinner tvätta bilen, och göra diverse efter jobbet.. Äter gör man ju på Burger King .
Mvh Jonni
jo det är sant vi får helt enkelt hjälpas åt
sant så sant nästa veckas schema: alla hjälps åt o tvätta o vaxa min bil? eller humm kansk einte dne hjälpen ni mena )
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Om alla hjälper varandra med att påminna om att vi inte skall spela hög musik, burna eller busköra så får vi stanna. Flyttar vi träffen till kl 20.00 så blir det så sent, 19.00 är lagom. De flesta hinner tvätta bilen, och göra diverse efter jobbet.. Äter gör man ju på Burger King .
Mvh Jonni
sant så sant nästa veckas schema: alla hjälps åt o tvätta o vaxa min bil? eller humm kansk einte dne hjälpen ni mena )
haha visst ska dela ut stålull å hårvax till alla som vill haha
neeee inge stålull eller hårvax på min bil pls ( den e redan repig som den e o en framruta som behöver bytas
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Mvh Jonni
Den va bra Om du kan kan du väl visa dom min bil efteråt