2674
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

1 833 Inlägg
13 september 2008
Thias skrev:
MrKerm skrev:
Thias skrev:
E ja ensam om att tycka att de har vart väldigt tråkigt på Onsdags träffarna detta år? va har hänt med allt folk?

I våras va det bra drag tongue

kanske men de har inta alls vart som de va förra året de va ju runt 100 bilar per onsda. va kan de vart som max 200 kanske

va ja tror så har de blivit allt för mycke Små träffar hela tiden. e ju nästan något varje dag man har inget att se fram imot längre..

GBRT Jätte bra grej dom har startat. dok tror ja att de har gjort mer skada än nytt detta. året kanske blir bättre tills nästa år hoppas på de ialla fall.

för som de har vart iår så har ju alla haft träffar samtidigt istället för att samordna vi alla har samma intresse varför inte jobba ihop. visst man kan inta tycka om alla men att ha 2-3 olika träffar 4-5 dar i veckan att välja mellan kan bli lite jobbigt

Some Words From Me // Thias

WORD!

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
14 september 2008
Thias skrev:
MrKerm skrev:
Thias skrev:
E ja ensam om att tycka att de har vart väldigt tråkigt på Onsdags träffarna detta år? va har hänt med allt folk?

kanske men de har inta alls vart som de va förra året de va ju runt 100 bilar per onsda. va kan de vart som max 200 kanske

va ja tror så har de blivit allt för mycke Små träffar hela tiden. e ju nästan något varje dag man har inget att se fram imot längre..

GBRT Jätte bra grej dom har startat. dok tror ja att de har gjort mer skada än nytt detta. året kanske blir bättre tills nästa år hoppas på de ialla fall.

för som de har vart iår så har ju alla haft träffar samtidigt istället för att samordna vi alla har samma intresse varför inte jobba ihop. visst man kan inta tycka om alla men att ha 2-3 olika träffar 4-5 dar i veckan att välja mellan kan bli lite jobbigt

Ja tycker det skulle blir mycket roligare med race också på träffarna..Typ dragrace eller som ibland konbana..det blir roligare, inte bara stå o prata med folk o kolla på andras bilar..vi har ju sett dom(det är bara min åsikt)//Zijaa

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

5 Inlägg
14 september 2008
visst e de så visst e de så wink jag ska iaf ta mig en sväng till siba på onsdag och checka läget. nån på?

1 779 Inlägg
14 september 2008
förra vecka va min sista onsdag iaf. får se om de kansek blir nån mer i framtiden... tyvärr. trivdes bra på onsdagarna förr men nu e de samma 20 bilar som e där varje onsdag å samma sak varje veckan. stå å tjöta lite sen åker man till mc donalds på stig center

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

29 Inlägg
15 september 2008
Svänger nog förbi på onsdag vid 19 och ser ifall det står några fina bilar där jag med.

VW Corrado - Team Kanold

155 Inlägg
15 september 2008
Skall försöka ta mig ner & kolla in alla snygga bilar (Saabar)
Fast för tillfället har jag ju inte en möjlighet att konkurera med er   smile  smile
Senast redigerat av Spindeln_Gbg (15 september 2008)

Jag har hellre AIDS än kör Volvo

Göteborg Borås race team
88 Inlägg
16 september 2008
Thias skrev:
MrKerm skrev:
Thias skrev:

Oj sad Detta va inte kul och läsa mad

Hmm var skall jag börja hmm

Ber om ursäkt för det ser tydligen ut som vissa tycker vi har förstört hmm Detta va liksom inte alls vår mening, tvärtom mad

Vi som startade GBrt ville just samordna träffar för alla motorintresserade för att det inte fanns någon struktur, fanns inget annat än onsdags träffarna och några sporadiska race.

Vi ville hitta på grejer ihop, åka iväg på grejer ihop, planera ihop större träffar, fixa lagliga race osv INTE förstöra för folk..

Alla jädra små träffar som är hela tiden tycker nog dom flesta är ganska trista men det har Aldrig vart så mycket och så många små träffar som denna sommar..
Undra om det beror på oss ?!
Alla vill helt plötsligt göra sin Egna grej istället för att hjälpas åt och bli stora ihop, mycket tråkigt !
Finns även ett par som hållit på tidigare år som helt plötsligt kommit på att  börja planera ett schema, hmm mycket konstigt roll
För att nämna någon så Blackrace, inget ont om dem. Finns även en ”gammal svart aktör” som helt plötsligt kom på att va fasen vi kanske skall planera och extra kul att planera det så pass att vi konkurrerar med GBrt det e ju en jätte kul grej mad

Synd att många är så negativa till en sån här sak som GBrt när den liksom startades för ALLA !!

Alla va och är välkomna att bli medlemmar i GBrt ! Detta skulle bli en gemensam grej inget som skulle slåss mot andra.. Ang. vilka som bestämmer så är det alla som är medlemmar.. Styrelsen bestäms av just alla medlemmar…

Matte du kanske kan förklara vad det är vi har skadat ?
Och vad är du håller med om Richard ?   

Tycker hur som helst detta va mycket tråkigt speciellt när vi som startade GBrt lagt ner mycket möda och tid på att det skall bli något av det hela och att alla skall få det som dom vill…

MYCKET MYCKET MYCKET TRÅKIGT !

// GBrt
Senast redigerat av GBrt (16 september 2008)

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica

Tyskstuk.se
630 Inlägg
16 september 2008
GBrt skrev:
en jäkla massa text

T ex kan ju dom som drar ihop konbana på onsdagarna sluta med det. Vi har bett er, men ni fortsatte. Och ni från Gbrt vet vilka det är.

En anledning till att det inte har varit så mkt bilar i år är garanterat pga vädret. Fram till Juli jobbar många eller så är dom på semester. Det är först i Augusti som det brukar vara högsessong ( så va det iaf förra året ), men som sagt så har vädret varit uselt. Och sen har ju folk startat konbana 1 timma efter onsdagsträffen börjar. Tro fan att det inte är något folk där då!
Onsdagsträffen är och har alltid varit en träff där alla kan ställa ut sin bil, oavsett hur den ser ut, och snacka med folk.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 september 2008
Zairon skrev:
GBrt skrev:
en jäkla massa text

T ex kan ju dom som drar ihop konbana på onsdagarna sluta med det. Vi har bett er, men ni fortsatte. Och ni från Gbrt vet vilka det är.

En anledning till att det inte har varit så mkt bilar i år är garanterat pga vädret. Fram till Juli jobbar många eller så är dom på semester. Det är först i Augusti som det brukar vara högsessong ( så va det iaf förra året ), men som sagt så har vädret varit uselt. Och sen har ju folk startat konbana 1 timma efter onsdagsträffen börjar. Tro fan att det inte är något folk där då!
Onsdagsträffen är och har alltid varit en träff där alla kan ställa ut sin bil, oavsett hur den ser ut, och snacka med folk.

Okej... tänkte på de där sista... "Onsdagsträffen är och har alltid varit en träff där alla kan ställa ut sin bil, oavsett hur den ser ut, och snacka med folk."
Det är ju precis samma sak med GBrt.... Vi bryr oss inte om om du har en splitter ny Ferrari.. eller en gammal sliten Lada från 19hundra frös ihjäl...
Huvudsaken är att intresset för bilar finns...
Och än en gång.... jag föstår inte vad det är för nått vi har förstört... Iallafall inte i Borås... Vad som händer i Gbg kan jag inte svara på..

Mvh Martin

Sump Runk Rätt O Slätt!

Gatebil Crew Sweden
125 Inlägg
16 september 2008
GBrt skrev:
Thias skrev:
MrKerm skrev:

Ber om ursäkt för det ser tydligen ut som vissa tycker vi har förstört hmm Detta va liksom inte alls vår mening, tvärtom mad

Vi som startade GBrt ville just samordna träffar för alla motorintresserade för att det inte fanns någon struktur, fanns inget annat än onsdags träffarna och några sporadiska race.

Vi ville hitta på grejer ihop, åka iväg på grejer ihop, planera ihop större träffar, fixa lagliga race osv INTE förstöra för folk..

Alla jädra små träffar som är hela tiden tycker nog dom flesta är ganska trista men det har Aldrig vart så mycket och så många små träffar som denna sommar..
Alla vill helt plötsligt göra sin Egna grej istället för att hjälpas åt och bli stora ihop, mycket tråkigt !
Finns även ett par som hållit på tidigare år som helt plötsligt kommit på att  börja planera ett schema, hmm mycket konstigt roll
För att nämna någon så Blackrace, inget ont om dem. Finns även en ”gammal svart aktör” som helt plötsligt kom på att va fasen vi kanske skall planera och extra kul att planera det så pass att vi konkurrerar med GBrt det e ju en jätte kul grej mad

Synd att många är så negativa till en sån här sak som GBrt när den liksom startades för ALLA !!

Alla va och är välkomna att bli medlemmar i GBrt ! Detta skulle bli en gemensam grej inget som skulle slåss mot andra.. Ang. vilka som bestämmer så är det alla som är medlemmar.. Styrelsen bestäms av just alla medlemmar…

Tycker hur som helst detta va mycket tråkigt speciellt när vi som startade GBrt lagt ner mycket möda och tid på att det skall bli något av det hela och att alla skall få det som dom vill…

// GBrt

Nu har du nog missat att läsa lite. läs den röd markerade texten ja skrev.. att ni förstör e de väl inge n som sakt men att starta något som GBRT och få de att funka de tar tid... inte nog med att folk skall få upp ögonen för de åå tänka fan de funkar bra på deras race träffar m,m och dom har de lite då å då och inte var dag..

som vi båda säger så har de vart Allt för mycke Små träffar.. och allt för många som vill göra sig ett namn
när de gäller att fixa träffar/race m,m

Tyskstuk.se
630 Inlägg
16 september 2008
HyperSonica skrev:
Zairon skrev:
GBrt skrev:
en jäkla massa text

Okej... tänkte på de där sista... "Onsdagsträffen är och har alltid varit en träff där alla kan ställa ut sin bil, oavsett hur den ser ut, och snacka med folk."
Det är ju precis samma sak med GBrt.... Vi bryr oss inte om om du har en splitter ny Ferrari.. eller en gammal sliten Lada från 19hundra frös ihjäl...
Huvudsaken är att intresset för bilar finns...
Och än en gång.... jag föstår inte vad det är för nått vi har förstört... Iallafall inte i Borås... Vad som händer i Gbg kan jag inte svara på..

Mvh Martin

Ja, men varför drar div folk från gbrt igång konbana kl 20.00, när träffen börjar 19.00? inte konstigt att det inte dyker upp folk på onsdagsträffen då, dom åker ju direkt till konbanan. Och jag säger inte att det är Gbrt som arrangerar det. Men när man är med och arrangerar events så får man samtidigt inse att man är ett ansikte för gruppen. Snacka hellre ihop era gubbar och stammisar och uppmana dom komma på onsdagsträffen istället. På så sätt blir det en mkt bättre uppslutning av bilar, det blir en trevligare stämning och dessutom ser det ju bättre ut för era egna träffar. Onsdagsträffen arrangeras inte av ett gäng personer, Onsdagsträffen bara ÄR. Sen att vi är ett gäng som har tagit tag i att styra upp så att det inte dog ut är en annan sak..

9 Inlägg
17 september 2008
Flame on, flame on!

Hur som helst, någon gul Celica blir det inte ikväll i alla fall. Den står nämligen fortfarande hos Toyota sen inbrottet. Den silvriga hyr-Corollan jag har istället är inte direkt något att stå och skina med.

348 Inlägg
17 september 2008
vad hände med sms listan??

53 Inlägg
17 september 2008
precis!! vad hände med sms listan??

Avstängd
1 557 Inlägg
17 september 2008
Thias skrev:
GBrt skrev:
Thias skrev:

// GBrt

Nu har du nog missat att läsa lite. läs den röd markerade texten ja skrev.. att ni förstör e de väl inge n som sakt men att starta något som GBRT och få de att funka de tar tid... inte nog med att folk skall få upp ögonen för de åå tänka fan de funkar bra på deras race träffar m,m och dom har de lite då å då och inte var dag..

som vi båda säger så har de vart Allt för mycke Små träffar.. och allt för många som vill göra sig ett namn
när de gäller att fixa träffar/race m,m

Skadat och förstört känns som samma sak hmm
Skall även tillägga att ett möte jag va på sa tog vi upp just konbanekörning... Och folk skulle skärpa sig med o inte dra i väg folk.. Har inte vart på dom senaste onsdagsträffarna typ 4-5 så vet inte hur det vart
då men hoppas att det INTE blivit lika "GBRT" betonat..
Senast redigerat av MrKerm (17 september 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

29 Inlägg
17 september 2008
idag var det lite mer folk, kul att se. min första gång idag och det lär inte bli den sista. Hur kommer man med på den berycktade sms listan?

Men som sagt riktigt kul med lite bilar ikväll.

// Chris

VW Corrado - Team Kanold

Avstängd
1 557 Inlägg
17 september 2008
CorradoChris skrev:
idag var det lite mer folk, kul att se. min första gång idag och det lär inte bli den sista. Hur kommer man med på den berycktade sms listan?

// Chris

Han har nog slutat med den listan neutral Du får leta andra sms listor men inte i denna tråden wink

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Tyskstuk.se
630 Inlägg
17 september 2008
Sms listan var en gratis tjänst som Erick skötte och betalade ur egen ficka. När det är ett några hundra namn så kostar det en slant vid varje utskick... och när vi sålde lotter för att få in pengar så fick vi in en hel del donationer ( Tack så jättemkt till er! ) men även många som snålade... dom kunde inte avvara 20kr ( eller vad det nu var lotten kostade ). Hur som helst, pengarna har gott åt! Det är inte meningen att Erick ska behöva betala sms-listan själv, så känner ni er manade att donera lite pengar för att kunna finansiera listan så ta kontakt med Erick. Det vore kanske klokt att försöka få igång den till nästa år isf!

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
18 september 2008
CorradoChris skrev:

// Chris

det var bra fast, för mycket volvo...hehe big_smile
pm:a till erick o säg att du vill vara med så kommer han komma ihåg dig

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

597 Inlägg
18 september 2008
Zairon skrev:
Sms listan var en gratis tjänst som Erick skötte och betalade ur egen ficka. När det är ett några hundra namn så kostar det en slant vid varje utskick... och när vi sålde lotter för att få in pengar så fick vi in en hel del donationer ( Tack så jättemkt till er! ) men även många som snålade... dom kunde inte avvara 20kr ( eller vad det nu var lotten kostade ). Hur som helst, pengarna har gott åt! Det är inte meningen att Erick ska behöva betala sms-listan själv, så känner ni er manade att donera lite pengar för att kunna finansiera listan så ta kontakt med Erick. Det vore kanske klokt att försöka få igång den till nästa år isf!

Tycker att sms lista var en bra grej ni körde med hade dok inte körkort då så kunde inte vara med... Man kanske kunnde lösa det genom att dem som vill vara med i listan får ge erick ngn slags medlemsavgift skulle vara roligt om ni började köra med listan igen...

Sök