Kommer förbi...samt ha mina gamla OZ Racing Superturismo 7*16" 4*114,3 ET42 till salu..
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
jag fatttar inte riktigt hur vissa tänker, va ska man med en sms lista till när varenda människa som är nogorlunda insatt VET att det är varje onsdag och har varit det i över ett år, okej om man är fruktansvärt senil och behöver påminnelse men de finns kalender i de flesta mobiler så man kan lägga in de, jag har aldrig förstått syftet med sms listan från första början eftersom det är en fast träff som sker varje onsdag det var givetvis en bra grej i början när inte alla hade koll på det men så här långt efter vet jag inte vad det är för fel på de som väntar på ett sms, ska man påminna dem om när de ska äta och sova också?
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Tjena! Hur sent in på hösten kommer det va träffar? säsongen går ju mot sitt slut menar jag.. Hade varit kul å komma på en iaf. Den 8/10 t ex kommer det vara träff då?
Tjena! Hur sent in på hösten kommer det va träffar? säsongen går ju mot sitt slut menar jag.. Hade varit kul å komma på en iaf. Den 8/10 t ex kommer det vara träff då?
Så säger vissa på sporthoj också men sedans jag såg bild på en kille med sin hoj då är bar väg men snö i kanterna så tänker jag inte gnälla när jag kör bil...
Jag räknar med att vara där ialla fall.. Men varför den 8/10 när det är 1/10 innan
evo_mads skrev: