2671
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

36 Inlägg
29 oktober 2008
Jag kommer nog förbi en sväng:D

Saab Turbo

5 Inlägg
29 oktober 2008
Om ni har vägen för bi gamlestan så kan jag förklara vem som har det MVH NT

Avstängd
153 Inlägg
29 oktober 2008
deamon skrev:
jag fattar inget skulle vi träffas i gamlestan när det e dålig väder eller hela tiden ???
dessutom "westside" vem äger lokalen , firma , förening ,clubb, ja vad vet jag men jag vill veta mer om vilka som ligger bakom det hela ? ingen kritik bara nyfiken ,,
tacksam för svar om hur folk vill göra 
ingen konkörning idag alltså . eftersom vissa ska till Jula och andra till gammlestan  .vore bra om alla kunde enas

Det är jag som har annornat detta..
Min gubbe med några andra bland annat nt här på garaget har stället, det är en förening.. Folk får göra precis hur dom vill, antingen så sitter man inne eller så står man ute o fryser i skit vädret..
Jag kommer att vara innomhus iaf:)
Självklart vore det bra om alla kunde enas, har hört så många som har klagat över att det e kalt o dom vill inte gå på träffarna pga det, så därför tog jag tag i saken o flyttade det innomhus så "folk" inte kan klaga på det iaf..smile
Träffarna kommer att vara där varje onsdag kl 19-22..
Mvh Sandra

¤SANDRA¤
GSR- Göteborgs streetracing CREW

Avstängd
153 Inlägg
29 oktober 2008
akakaboto skrev:
deamon skrev:
jag fattar inget skulle vi träffas i gamlestan när det e dålig väder eller hela tiden ???
dessutom "westside" vem äger lokalen , firma , förening ,clubb, ja vad vet jag men jag vill veta mer om vilka som ligger bakom det hela ? ingen kritik bara nyfiken ,,
tacksam för svar om hur folk vill göra 
ingen konkörning idag alltså . eftersom vissa ska till Jula och andra till gammlestan  .vore bra om alla kunde enas

vet ej vad han heter på garaget just nu, men de e en jimmy som ja tror han heter om ja inte minns fel. och han lever i borås om ja inte mins helt fel. sen så hade han tydliigen någon lokal där. :d hehe.. om ja inte minns fel. big_smile hmmm känns som ja går på känn men de va något såhär de låg till om ja inte minns fel. big_smile

Hahahahha du hade väldigt fel prosit..!! hihihi Det är jag som annordnat detta o ja heter inte jimmy utan sandra sist ja kollade iaf smile
O det finns ingen jimmy som äger stället heller... big_smile

¤SANDRA¤

29 Inlägg
30 oktober 2008
Hur roligt är det att sitta inne och ha bilarna på utsidan då? Är det inte meningen att man skall mingla och prata bilar samt titta på bilarna?

Är det kallt köp en vinter jacka... cool
Senast redigerat av CorradoChris (30 oktober 2008)

VW Corrado - Team Kanold

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
30 oktober 2008
CorradoChris skrev:
Hur roligt är det att sitta inne och ha bilarna på utsidan då? Är det inte meningen att man skall mingla och prata bilar samt titta på bilarna?

ja håller med ...

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Avstängd
153 Inlägg
30 oktober 2008
zijaa skrev:
CorradoChris skrev:

ja håller med ...

Det är absolut inget tvång att komma, ni får gärna stå ute bland alla otroligt rooliga vinterbilar...roll
Men innomhus träffarna kommer att fortsätta att vara..!!

Zijaa: Du ändrade dig verkligen snabbt, i min tråd som ja lagt ut där tyckte du det var en sån väldigt bra idé ???!! hehehehe lite komiskt bara... big_smile
Som sagt det är absolut inget tvång detta gjorde jag mest för att vara snäll mot ER, vet att så många väljer att stanna hemma pga att det e kallt m.m.
Senast redigerat av Princezz (30 oktober 2008)

¤SANDRA¤

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
30 oktober 2008
Princezz skrev:
zijaa skrev:
CorradoChris skrev:

ja håller med ...

Det är absolut inget tvång att komma, ni får gärna stå ute bland alla otroligt rooliga vinterbilar...roll
Men innomhus träffarna kommer att fortsätta att vara..!!

Zijaa: Du ändrade dig verkligen snabbt, i min tråd som ja lagt ut där tyckte du det var en sån väldigt bra idé ???!! hehehehe lite komiskt bara... big_smile
Som sagt det är absolut inget tvång detta gjorde jag mest för att vara snäll mot ER, vet att så många väljer att stanna hemma pga att det e kallt m.m.

Nej , det är inte att jag ändrar mig ja fattar precis vad du menar och håller med..men det var bara min åsikt det var inget ni måste göra eller bry er om..de var bara en åsikt om va ja tyckte.ja tycker själv det är skitbra att du har skaffat en lokal där vi kan samlas o tjöta..då borde man inte kalla det en bilträff, då bilarna inte är med..det är så jag menade..
MVH/Zijaa

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Avstängd
210 Inlägg
30 oktober 2008
det här jävla snacket går varje höst om vart man skall vara nånstans under vintern
å varje år så kommer det nya bilälskare som vill stå vid sin bil till varje pris eller bara titta på bilar....

vid den här lokalen som sandra ordnat med sin kille å nt så finns det gott om plats att parkera
det är blandat med folk inne å ute vid bilarna ALTSÅ man är inte bara inne

är det så att det bestämms för att sladda i vinter så är det ifrån denna platsen i gamlestan  som det utgår ifrån
ELLER så sladdar vi först å värmer oss med en fika efteråt

nu får det vara nog med allt skitsnack om här eller där .....

antingen så åker man till jula eller gamlestan eller nåt annat kul

välj själva

tidigare år så har vi samlats å åkt å fikat på nåt cafe
eller åkt till åby å sladdat å sen åkt å fikat
att glo in varandras vinterbilar gör man en gång sen har man sett dom...
det är att träffas som är det visentliga å hålla andan vid liv under köldmånaderna
Senast redigerat av fransman (30 oktober 2008)

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard

Gatebil Crew Sweden
125 Inlägg
30 oktober 2008
CorradoChris skrev:

jag som många andra ställer in sommar bilen och bygger om
Så att kolla på vinter bilar e la inte allt för kul

Avstängd
153 Inlägg
31 oktober 2008
fransman skrev:
det här jävla snacket går varje höst om vart man skall vara nånstans under vintern
å varje år så kommer det nya bilälskare som vill stå vid sin bil till varje pris eller bara titta på bilar....

vid den här lokalen som sandra ordnat med sin kille å nt så finns det gott om plats att parkera
det är blandat med folk inne å ute vid bilarna ALTSÅ man är inte bara inne

är det så att det bestämms för att sladda i vinter så är det ifrån denna platsen i gamlestan  som det utgår ifrån
ELLER så sladdar vi först å värmer oss med en fika efteråt

nu får det vara nog med allt skitsnack om här eller där .....

antingen så åker man till jula eller gamlestan eller nåt annat kul

välj själva

tidigare år så har vi samlats å åkt å fikat på nåt cafe
eller åkt till åby å sladdat å sen åkt å fikat
att glo in varandras vinterbilar gör man en gång sen har man sett dom...
det är att träffas som är det visentliga å hålla andan vid liv under köldmånaderna

Kunde inte sagt det bättre själv..!!

¤SANDRA¤

501 Inlägg
5 november 2008
Någon som skall till Jula Sisjön idag? svänger kanske förbi isf vid 19tiden

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

368 Inlägg
5 november 2008
kom till gamlestan iställlet mycket varmare å trevligare;)

501 Inlägg
5 november 2008
Ok vid kajs bil och däck?  http://kartor.eniro.se/query?what=cs&am … degatan+15

vart bortrest några månader så missat detta i gamlestan...

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

368 Inlägg
5 november 2008
Vilot skrev:
Ok vid kajs bil och däck?  http://kartor.eniro.se/query?what=cs&am … degatan+15

vart bortrest några månader så missat detta i gamlestan...

aa de kanske det är som ligger brevid:P http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104882 kolla den tråden;)

1 779 Inlägg
5 november 2008
men ni vet väl att sara den värdelösa inte har nån koll.. tongue hon bara gissar på va som ligger bredvid. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

368 Inlägg
5 november 2008
akakaboto skrev:
men ni vet väl att sara den värdelösa inte har nån koll.. tongue hon bara gissar på va som ligger bredvid. tongue

Du lilla gubben ja hittar ju iaf hem de är ju knappt va du gör hjärtat hahaahahahahaha

1 779 Inlägg
5 november 2008
Zarah_Den_Grymme skrev:
akakaboto skrev:

Du lilla gubben ja hittar ju iaf hem de är ju knappt va du gör hjärtat hahaahahahahaha

ja hittar hem till mig. men inte till dig.. för du bor ju verkligen ute på en åker mitt i skogen. tongue

368 Inlägg
5 november 2008
akakaboto skrev:
Zarah_Den_Grymme skrev:
akakaboto skrev:

ja hittar hem till mig. men inte till dig.. för du bor ju verkligen ute på en åker mitt i skogen. tongue

hhaha nä de gör ja ju inte alls:P men men syns sen iaf

1 779 Inlägg
5 november 2008
Zarah_Den_Grymme skrev:
akakaboto skrev:
Zarah_Den_Grymme skrev:

hhaha nä de gör ja ju inte alls:P men men syns sen iaf

nä vi syns nogi nte sen hari nga vinterdäck.. yikes

Sök