3058
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
22 februari 2009
händer de nåt under snön i järnbrott eller?

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

1 779 Inlägg
22 februari 2009
så länge de e vinter sesong e de början på klubben sen om de blir vidare där ifrån e olika.
de kommer börja på järnbrott sen när solen å värmen kommit tillbaka.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Krom-fascisten
439 Inlägg
4 mars 2009
Idag är det på klubben. Men man känner att det blir ljusare å ljusare.. så snart blire la järnbrottet igen, men det skall helst vara ljust fram till kl8 å senare innan det är nån idé att dra dit.. då att stå å frysa i mörkret kan kvitta..
Alternativt flytta fram tiden, men det skulle väl skapa sjukt stor förvirring.

1 779 Inlägg
4 mars 2009
mr_yeahman skrev:
Idag är det på klubben. Men man känner att det blir ljusare å ljusare.. så snart blire la järnbrottet igen, men det skall helst vara ljust fram till kl8 å senare innan det är nån idé att dra dit.. då att stå å frysa i mörkret kan kvitta..
Alternativt flytta fram tiden, men det skulle väl skapa sjukt stor förvirring.

de e väl smidigara tt börja ute vid järnbrott när alla börjat ta ut sina sommarbilar igen? tror inte de kommer komma något folk dit än på ett tag iaf,

Krom-fascisten
439 Inlägg
11 mars 2009
Det går rykten om att träffen skall börja på jula.. huh.. men iallafall så har vi ju haft onsdagsträff hela vintern, fast inomhus.

1 779 Inlägg
11 mars 2009
asså vart kommer de ifrån att de ska vara på jula idag då?

44 Inlägg
11 mars 2009
nej det är  i gamlestan i kväll oxo   jag inte hört  något annat

Krom-fascisten
439 Inlägg
11 mars 2009
Som sagt.. Gamlestan idag å minst ett par veckor framöver..

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
11 mars 2009
men det är ju bra väder ute nu och då kan vi träffas på järnbrott wink känner att ja måste ut o rasta bilen, har inte gjort det på ett tag.

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Krom-fascisten
439 Inlägg
12 mars 2009
zijaa skrev:
men det är ju bra väder ute nu och då kan vi träffas på järnbrott wink känner att ja måste ut o rasta bilen, har inte gjort det på ett tag.

Var väldigt lugnt på klubben igår.. Va det nån annan träff som jag missat eller?
Inom snart så är det Siba igen, och jag börjar känna mig pressad att få pimpat min bil lagom till dess..

332 Inlägg
12 mars 2009
händer det något kul idag?

Krom-fascisten
439 Inlägg
12 mars 2009
Det är ju snö ute!!!!!

332 Inlägg
12 mars 2009
mr_yeahman skrev:
Det är ju snö ute!!!!!

ja jag menade änna det big_smile jag åker nog bort till åby sen iaf, när vette fan men blir ju inte allt för sent big_smile

Krom-fascisten
439 Inlägg
12 mars 2009
Nismo_83 skrev:
mr_yeahman skrev:
Det är ju snö ute!!!!!

ja jag menade änna det big_smile jag åker nog bort till åby sen iaf, när vette fan men blir ju inte allt för sent big_smile

hmm, ja.. samma här.. Men man vet hur det kommer bli. Det kommer vara smockat med bredställs-fanatiker och trängas.. sen kommer snuten och skrämmer bort alla...
... Men åby är ju en av göteborgs bästa lekplatser... Vi ses där!

1 779 Inlägg
12 mars 2009
lite fel ställe att diskutera detta va?? skapa nu tråd om lek i gbg eller något liknande..

2 Inlägg
13 mars 2009
Akakapukko skrev:
lite fel ställe att diskutera detta va?? skapa nu tråd om lek i gbg eller något liknande..

hmm kan ju vara sant!!!
men men dags att raka dej snart för du ser ut som ett skogstroll...ler
kan ju inte komma till onsträffarna sån...tongue

1 779 Inlägg
13 mars 2009
kammare skrev:
Akakapukko skrev:

hmm kan ju vara sant!!!

haha jo som de ser ut nu så ska ja troligen raka mig efter ja vart i prag eller dagarna innan. tongue

2 Inlägg
13 mars 2009
Akakapukko skrev:
kammare skrev:
Akakapukko skrev:

hmm kan ju vara sant!!!

haha jo som de ser ut nu så ska ja troligen raka mig efter ja vart i prag eller dagarna innan. tongue

puss å kram

Livsnjutare
403 Inlägg
14 mars 2009
En fråga angående samling i järnbrott.. varför kan vi inte byta plats till bäckebol istället. det ligger mer i mitten..för alla bor väl inte runt frölunda eller?
Senast redigerat av -S40- (14 mars 2009)

Gta Iv 31april

57 Inlägg
15 mars 2009
För att vid den tiden på dygnet vi har träffarna så pågår det handel fortfarande i Bäckebol och det uppskattar inte företagen som är där att vi kommer och "skrämmer" bort deras kunder, för av någon underlig anledning så skall det ALLTID burnas av någon eller några på träffarna , ge fan i det så kanske företagen kan se med positivare ögon om att vi är där och drar folk till träffarna och kunder till deras butiker. Men det är tyvärr något som aldrig kommer att inträffa.

Sök