så länge de e vinter sesong e de början på klubben sen om de blir vidare där ifrån e olika. de kommer börja på järnbrott sen när solen å värmen kommit tillbaka.
Idag är det på klubben. Men man känner att det blir ljusare å ljusare.. så snart blire la järnbrottet igen, men det skall helst vara ljust fram till kl8 å senare innan det är nån idé att dra dit.. då att stå å frysa i mörkret kan kvitta.. Alternativt flytta fram tiden, men det skulle väl skapa sjukt stor förvirring.
Idag är det på klubben. Men man känner att det blir ljusare å ljusare.. så snart blire la järnbrottet igen, men det skall helst vara ljust fram till kl8 å senare innan det är nån idé att dra dit.. då att stå å frysa i mörkret kan kvitta.. Alternativt flytta fram tiden, men det skulle väl skapa sjukt stor förvirring.
de e väl smidigara tt börja ute vid järnbrott när alla börjat ta ut sina sommarbilar igen? tror inte de kommer komma något folk dit än på ett tag iaf,
men det är ju bra väder ute nu och då kan vi träffas på järnbrott känner att ja måste ut o rasta bilen, har inte gjort det på ett tag.
Var väldigt lugnt på klubben igår.. Va det nån annan träff som jag missat eller? Inom snart så är det Siba igen, och jag börjar känna mig pressad att få pimpat min bil lagom till dess..
ja jag menade änna det jag åker nog bort till åby sen iaf, när vette fan men blir ju inte allt för sent
hmm, ja.. samma här.. Men man vet hur det kommer bli. Det kommer vara smockat med bredställs-fanatiker och trängas.. sen kommer snuten och skrämmer bort alla... ... Men åby är ju en av göteborgs bästa lekplatser... Vi ses där!
En fråga angående samling i järnbrott.. varför kan vi inte byta plats till bäckebol istället. det ligger mer i mitten..för alla bor väl inte runt frölunda eller?
För att vid den tiden på dygnet vi har träffarna så pågår det handel fortfarande i Bäckebol och det uppskattar inte företagen som är där att vi kommer och "skrämmer" bort deras kunder, för av någon underlig anledning så skall det ALLTID burnas av någon eller några på träffarna , ge fan i det så kanske företagen kan se med positivare ögon om att vi är där och drar folk till träffarna och kunder till deras butiker. Men det är tyvärr något som aldrig kommer att inträffa.