Edge skrev:Det är la bara att åka dit?Om alla tänker lika så fungerar det som det skall, inga konstigheter.
Zand skrev:Jag och några till ska dra dit på Onsdag kväll. Hoppas det är fler som dyker upp. Vädret ska ju vara klart hela veckan. Ses där;)
Akakapukko skrev:Zand skrev:Jag och några till ska dra dit på Onsdag kväll. Hoppas det är fler som dyker upp. Vädret ska ju vara klart hela veckan. Ses där;)är vädret bra så kommer ja troligen förbi..grattis till garaget rekommenderar
GiGanT skrev:Kommer garanterat inte vid sju iaf Möte då så kanske vid 20:30 - 21 om någon är kvar....
zijaa skrev:hoppas alla är med på det, så inte vissa är där o några här för då blir det lite folk. Sms-listan kanske kan börja användas nu tycker jag!
Fredrik wilhelmsson skrev:zijaa skrev:hoppas alla är med på det, så inte vissa är där o några här för då blir det lite folk. Sms-listan kanske kan börja användas nu tycker jag!sms-lista? är det samma som när det är streetrace? har letat men inte hittat något polaren får sms men han kommer inte vart han fixade det