Det är ju i och för sig fina väder precis som jag trodde...
Men ok Vart i gamlestan är det ?
Det ligger på byfogde gatan 15 bakom skf.. Man svänger in mitt emot Bingolotto kristinedal o så ligger det nästan längst ner på gatan på höger sida... Du lär la se bilarna vid vägen, vi öppnar kl 19..!!
Det är ju i och för sig fina väder precis som jag trodde...
Men ok Vart i gamlestan är det ?
Det ligger på byfogde gatan 15 bakom skf.. Man svänger in mitt emot Bingolotto kristinedal o så ligger det nästan längst ner på gatan på höger sida... Du lär la se bilarna vid vägen, vi öppnar kl 19..!!
du e långsam.. men de kan ju ha att göramed åldern.
när ja försökte hitta det så fick ja promenera i 4 timmar för ja inte kunde åka in överallt med bilen. Så ja o kompisarna fick sig en aning bättre motion haha
Hej igen. Nu är ja velig men det börjar ju att spricka upp o bli goare väder så vi samlas på Siba Järnbrott som vanligt och blir det för kallt eller börjar att regna eller så, så kan vi ju utgå därifrån och åka till klubben. Säg gärna till så många ni kan så att alla får denna infon.. Mvh Den veliga Sandra
Hej igen. Nu är ja velig men det börjar ju att spricka upp o bli goare väder så vi samlas på Siba Järnbrott som vanligt och blir det för kallt eller börjar att regna eller så, så kan vi ju utgå därifrån och åka till klubben. Säg gärna till så många ni kan så att alla får denna infon.. Mvh Den veliga Sandra
GRRRR!!! " Vad var det jag sa " hade varit roligt nu
GRRRR!!! " Vad var det jag sa " hade varit roligt nu
SIBA Järnbrott it is ! *Sprider*
Ja förlåt, det e jag som e för snabb med att skicka ut hehehe får lära mig att vänta tills senare Men det e mycket möjligt att vi åker till klubben senare endå, blir ju kallt ganska fort på kvällarna Ses där sen då..!!
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination