5357
Sök

Coolt Rg nummer

849 Inlägg
21 januari 2009
har sätt:
OMG
BRB
BAS
, har kort på dem om någon vill se !tongue

Saab, Vad Annars?
Min Projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 13&p=1

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
21 januari 2009
OMG eller BRB vore ju klockrent big_smile

Jag får nöja mig med CAR som jag har på min rekord.

edit:

Vägverkets bortsorterade "Olämpliga bokstavskombinationer"

APA, ARG, BAJ, CUC, CUK, DUM, DYR, ETA, ETT, FAN, FEG, FEL, FEM, FES, FET, FNL, FUC, FUL, GAM, GAS, GAY, GET, GEY, GLO, GOM, GUB, GUC, GUD, GUK, HAL, HAN, HAO, HAR, HAS, HAT, HER, HES, HET, HJO, HKH, HMO, HOM, HON, HOR, HOT, HRA, HUD, HUK, HUS, HUT, JUG, JUK, JUO, JUR, KDS, KUC, KUF, KUG, ***, KYK, LAM, LAT, LEM, LOJ, LSD, LUS, LUZ, MAD, MAO, MAS, MEJ, MEN, MES, MLB, MUF, MUS, MUT, NAZ, NJA, NOS, NRP, NUP, NYP, NYS, OAJ, OND, OOO, ORA, ORM, OST, OXE, PAP, PES, PKK, PLO, PNS, PRO, PUB, PUC, PUK, PYS, RAS, REA, ROM, RPS, RUG, RUK, RUS, SAB, SAC, SAF, SAP, SAT, SEG, SEK, SEX, SJU, SOP, SOS, SPY, SSU, SUG, SUP, SUR, SWE, SYF, TAJ, TBC, TOA, TOK, TOT, TRE, TYP, UCK, UFF, UFO, UPA, USA, USH, WAM, WAR, WTC, WWW, XTC, XTZ, XUK, XXL, XXX.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Registreri … _i_Sverige
Senast redigerat av Solstice (21 januari 2009)

653 Inlägg
21 januari 2009
En i min klass har en 740 med MOS *** lol

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
21 januari 2009
Synd att dom har sorterat bort bokstavskombinationen jag hade på min Mustang. FUC ***. wink

En kompis hade EPA på en Golftrea som hon skrotade mot tre älgar..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Volvonörd
1 187 Inlägg
21 januari 2009
Jag hade FTP121 på min gamla svarta 740 och jobbar som datasupporter så det var lite passande wink

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

136 Inlägg
21 januari 2009
Mr_EmCom skrev:
MUU 600, därav Turbokossan big_smile
http://www1.garaget.org/archive/50/49646/86051/86051-779025.jpg

Lite roligt. Btw vart är denna bild tagen? Det är möjligtvis inte lackerar utbildningen i örebro? denna friskolan?

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
21 januari 2009
Står MUU004 på en Renault Traffic hyrbil här i byn.. Ful bil med konummer..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
21 januari 2009
Irmscher Vectra skrev:
Synd att dom har sorterat bort bokstavskombinationen jag hade på min Mustang. FUC ***. wink

En kompis hade EPA på en Golftrea som hon skrotade mot tre älgar..

Rullar en EPA i Borås mä... En volvo 740 wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

73 Inlägg
21 januari 2009
Min förra T5:a hade USBxxx

27 Inlägg
21 januari 2009
AirOne skrev:
Lady_Milla skrev:
Freddeponken skrev:

använd fantasin! extra kåt!

yes thats right hahaha de skulle jag inte vilja ha på min bil iaf tongue

Själv har jag BUK..mindre roligt. Men hellre det än att det börja på K iaf.. tongue

>Vi hade BUK på våran gamla 245:P

Xenoholic
2 559 Inlägg
21 januari 2009
Solstice skrev:

APA, ARG, BAJ, CUC, CUK, DUM, DYR, ETA, ETT, FAN, FEG, FEL, FEM, FES, FET, FNL, FUC, FUL, GAM, GAS, GAY, GET, GEY, GLO, GOM, GUB, GUC, GUD, GUK, HAL, HAN, HAO, HAR, HAS, HAT, HER, HES, HET, HJO, HKH, HMO, HOM, HON, HOR, HOT, HRA, HUD, HUK, HUS, HUT, JUG, JUK, JUO, JUR, KDS, KUC, KUF, KUG, ***, KYK, LAM, LAT, LEM, LOJ, LSD, LUS, LUZ, MAD, MAO, MAS, MEJ, MEN, MES, MLB, MUF, MUS, MUT, NAZ, NJA, NOS, NRP, NUP, NYP, NYS, OAJ, OND, OOO, ORA, ORM, OST, OXE, PAP, PES, PKK, PLO, PNS, PRO, PUB, PUC, PUK, PYS, RAS, REA, ROM, RPS, RUG, RUK, RUS, SAB, SAC, SAF, SAP, SAT, SEG, SEK, SEX, SJU, SOP, SOS, SPY, SSU, SUG, SUP, SUR, SWE, SYF, TAJ, TBC, TOA, TOK, TOT, TRE, TYP, UCK, UFF, UFO, UPA, USA, USH, WAM, WAR, WTC, WWW, XTC, XTZ, XUK, XXL, XXX.

Stämmer inte, är säker på att jag sett flera av dessa wink

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

375 Inlägg
21 januari 2009
Solstice skrev:

edit:

Vi hade ARG på våran gamla husvagn tongue

43 Inlägg
21 januari 2009
Folk har undrat om jag brukar ägna mig åt detta som framgår på min reg.skylt:/

https://www1.garaget.org/gallery/archive/30322/550355_j3qll5.jpg

Ace Ventura
1 240 Inlägg
21 januari 2009
Volvo_Mangan skrev:
AirOne skrev:
Lady_Milla skrev:

yes thats right hahaha de skulle jag inte vilja ha på min bil iaf tongue

Själv har jag BUK..mindre roligt. Men hellre det än att det börja på K iaf.. tongue

>Vi hade BUK på våran gamla 245:P

guldfärgad va?

Gödseldräng
4 529 Inlägg
21 januari 2009
Solstice skrev:

edit:

hoppas inte min 666 på volvon försvinner roll

denkz
323 Inlägg
22 januari 2009
Undra varför inte KKK är bortsorterat

Sideways.nu
873 Inlägg
22 januari 2009
Jag har URL*** på min 200sx big_smile

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

hater
656 Inlägg
22 januari 2009
en snubbe på min ort kör golf3 o har FAG*** ^^ passar sig mkt bra

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
22 januari 2009
Sett en Polo i Mariestad några gånger som har XXX som regnummer, altså en personlig skylt. Det som gör det hela lite extra roligt är att han som kör bilen är 60+ big_smile

44 Inlägg
22 januari 2009
laazy skrev:
Sett en Polo i Mariestad några gånger som har XXX som regnummer, altså en personlig skylt. Det som gör det hela lite extra roligt är att han som kör bilen är 60+ big_smile

haha han har jag oxå sett big_smile

Sök