GTA San Andreas, någon som spelar?

NissanMotorsport
26 augusti 2007 ·

Galad8 skrev:
De funka hur bra som helst!! Tack tack big_smile
Ser lite konstigt ut när de kommer typ 3 Ford sierror på rad å kör. eller 2 st Porsche GT3 men annars är de skitkul! big_smile
Tack tack än en gång! smile

Lugnt smile lirar du över internet också? om inte, så börja gör det. .vore kul me några från garaget som spela smile

Team-Adolfsson Gödseldräng
26 augusti 2007 · 4 529 Inlägg

SupraDupraFly skrev:

Galad8 skrev:
De funka hur bra som helst!! Tack tack big_smile
Ser lite konstigt ut när de kommer typ 3 Ford sierror på rad å kör. eller 2 st Porsche GT3 men annars är de skitkul! big_smile
Tack tack än en gång! smile

Lugnt smile lirar du över internet också? om inte, så börja gör det. .vore kul me några från garaget som spela smile

hehe beställe mitt spel idag så kommer i veckan nångång
ska lira internet för fullt då smile

xorox_88 Smack that ass!!
26 augusti 2007 · 2 953 Inlägg

SupraDupraFly skrev:

Galad8 skrev:
De funka hur bra som helst!! Tack tack big_smile
Ser lite konstigt ut när de kommer typ 3 Ford sierror på rad å kör. eller 2 st Porsche GT3 men annars är de skitkul! big_smile
Tack tack än en gång! smile

Lugnt smile lirar du över internet också? om inte, så börja gör det. .vore kul me några från garaget som spela smile

hur spelar man över nätet som??

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
NissanMotorsport
26 augusti 2007 ·

xorox_88 skrev:

SupraDupraFly skrev:

Galad8 skrev:
De funka hur bra som helst!! Tack tack big_smile
Ser lite konstigt ut när de kommer typ 3 Ford sierror på rad å kör. eller 2 st Porsche GT3 men annars är de skitkul! big_smile
Tack tack än en gång! smile

Lugnt smile lirar du över internet också? om inte, så börja gör det. .vore kul me några från garaget som spela smile

hur spelar man över nätet som??

gå in på http://www.sa-mp.com/download.cml och ladda ner en client där och installera i gta mappen..  sen bara att spela ;P du behöver V1 av gta också..

Galad8
26 augusti 2007 · 1 997 Inlägg

SupraDupraFly skrev:

Galad8 skrev:
De funka hur bra som helst!! Tack tack big_smile
Ser lite konstigt ut när de kommer typ 3 Ford sierror på rad å kör. eller 2 st Porsche GT3 men annars är de skitkul! big_smile
Tack tack än en gång! smile

Lugnt smile lirar du över internet också? om inte, så börja gör det. .vore kul me några från garaget som spela smile

Nä de gör ja inte. men skulle helt klart vilja! big_smile
drog hem den där filen du anvisade om så nu ska ja se om de funkar smile

Emilion s60 2.5t & CBR954RR
26 augusti 2007 · 25 Inlägg

v1 är det någon speciell version. så om jag beställer från tex pricerunner så är det den versionen? rätta mig om jag har fel

~Emilion~
NissanMotorsport
26 augusti 2007 ·

Emilion skrev:
v1 är det någon speciell version. så om jag beställer från tex pricerunner så är det den versionen? rätta mig om jag har fel

ja tror du får V2..  jag fick V2 när jag köpte mitt, men i instruktionerna ja skrivit om hur man installerar en bil, i den här tråden, så finns de en länk där till en patch, som patchar ner till V1..

Senast redigerat av SupraDupraFly (26 augusti 2007)

Galad8
26 augusti 2007 · 1 997 Inlägg

Nämen nu ä supran igång igen.
Ja har kanske fått igång de. eller ja vet inte. men modsen funkar iaf, men de där multiplayer vet ja inte. har du nån server för oss gorgare? big_smile

NissanMotorsport
27 augusti 2007 ·

Galad8 skrev:
Nämen nu ä supran igång igen.
Ja har kanske fått igång de. eller ja vet inte. men modsen funkar iaf, men de där multiplayer vet ja inte. har du nån server för oss gorgare? big_smile

Nepp, ingen server =/

Galad8
27 augusti 2007 · 1 997 Inlägg

okaj. men då måste vi ju fixa en! big_smile
skulle va schysst å spela me lite andra gorgare smile

Aerodynamik ...
27 augusti 2007 · 7 120 Inlägg

Intressant, om man nu "köper" spelet från en viss "pirat" roll Kan man då spela online?

Emilion s60 2.5t & CBR954RR
27 augusti 2007 · 25 Inlägg

Aero, har du någon lust o nämna vilken "torent" du "köper" från denna "internetpirat"? roll

ja man kan spela online,läs det supraduprafly skrev innan. man måste ladda ner en sak

Senast redigerat av Emilion (27 augusti 2007)

~Emilion~
Aerodynamik ...
27 augusti 2007 · 7 120 Inlägg

Emilion skrev:
Aero, har du någon lust o nämna vilken "torent" du "köper" från denna "internetpirat"? roll

ja man kan spela online,läs det supraduprafly skrev innan. man måste ladda ner en sak

http://thepiratebay.org/tor/3652504/Gra … SanAndreas

Pris: Telia 24mbit bredband big_smile

NissanMotorsport
27 augusti 2007 ·

Emilion skrev:
Aero, har du någon lust o nämna vilken "torent" du "köper" från denna "internetpirat"? roll

ja man kan spela online,läs det supraduprafly skrev innan. man måste ladda ner en sak

Jag litar inte på nerköpta spel roll  men det kostar ju inget, så värt att testa iaf, men det ja skrev innan är mest om man köpt gta, så är inte helt 100% att det funkar me nerköpta ;P men se till att ha V1 av det, finns en länk ja skrev tidigare till en patch också..

Generalen Fritids-designer
27 augusti 2007 · 293 Inlägg

Ja, gr en Gorg-server!
skulle va väldigt kul smile

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Team-Adolfsson Gödseldräng
27 augusti 2007 · 4 529 Inlägg

får mitt san andreas imorgon eller på onsda big_smile
då blir det till att spela dygnet runt smile
hade det på datan och hade klarat ut 90% av spelet sen crasha min dator hmm

Emilion s60 2.5t & CBR954RR
27 augusti 2007 · 25 Inlägg

Aerodynamik skrev:

Emilion skrev:
Aero, har du någon lust o nämna vilken "torent" du "köper" från denna "internetpirat"? roll

ja man kan spela online,läs det supraduprafly skrev innan. man måste ladda ner en sak

http://thepiratebay.org/tor/3652504/Gra … SanAndreas

Pris: Telia 24mbit bredband big_smile

Inte många som har "köpt" spelet dock (endast 51 stycken och typ inga komentarer) säker på att det funkar? tongue

Senast redigerat av Emilion (27 augusti 2007)

~Emilion~
Galad8
27 augusti 2007 · 1 997 Inlägg

Emilion skrev:

Aerodynamik skrev:

Emilion skrev:
Aero, har du någon lust o nämna vilken "torent" du "köper" från denna "internetpirat"? roll

ja man kan spela online,läs det supraduprafly skrev innan. man måste ladda ner en sak

http://thepiratebay.org/tor/3652504/Gra … SanAndreas

Pris: Telia 24mbit bredband big_smile

Inte många som har "köpt" spelet dock (endast 51 stycken och typ inga komentarer) säker på att det funkar? tongue

JA det funkar. ja har det själv på datorn å de ä nerladdat! wink

NissanMotorsport
27 augusti 2007 ·

Skriv gärna vilka servrar ni brukar spela på smile

Emilion s60 2.5t & CBR954RR
27 augusti 2007 · 25 Inlägg

Galad8 skrev:

Emilion skrev:

Aerodynamik skrev:

http://thepiratebay.org/tor/3652504/Gra … SanAndreas

Pris: Telia 24mbit bredband big_smile

Inte många som har "köpt" spelet dock (endast 51 stycken och typ inga komentarer) säker på att det funkar? tongue

JA det funkar. ja har det själv på datorn å de ä nerladdat! wink

Men jag mena, samma länk som Aero skickade?

~Emilion~
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang