7037
Sök

Shaved door kit frågor

Toyota-Frälst
310 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
Jag tänkte spackla igen handtagen och montera shaved door kit med solenoidöppning men är lite osäker på om jag skulle komma in i bilen om t.ex batteriet dör?

För det går inte att komma in via bakluckan, hur ska man då göra? Något förslag?

Skulle även bli tacksam för idéer på egna byggen då företagen verkar ta rätt så saftigt för ett par solenoider samt fjärrisar!

Mvh Tommy

172 Inlägg
28 augusti 2007
vet en kompis hade så man kunde öppna dörren på en knap/spak eller va det var typ under bilen ifall det skulle ta slut men de va ju en traktor.

.......
2 655 Inlägg
28 augusti 2007
finns shaved door kit att köpa till 2dörrars bil för 2500kr me allt som behövs, dosa å allt. sen om man e rädd att batteriet ska ta slut så varför inte dra en + kabel från batteriet till grillen eller rätt ner så den går att få tag på underifrån bilen så bara koppla på + från laddarn där åså minus på karossen eller nånstans där de jordar?. ska ja göra så småning om då ja oxo funderar stort på shaved  door kitt...

LillNaisarn
28 augusti 2007
Finns trådar ang detta, finns "nödingång" wire som man kopplar till önskad dörr och gömmer på fiffigt ställe för att öppna dörren,
Senast redigerat av LillNaisarn (28 augusti 2007)

Illustratör
826 Inlägg
7 september 2007
Nu har jag fått för mig att fixa detta på min saab då jag har haft inbrottsförsök och ändå ska fixa det på nått sätt. 

Var köper man dessa kit och hur pass billigt går det att få tag på till 4st dörrar?

Mvh

Tänker...

Sök