3009
Sök

vad är det sexigaste med en kvinnas/mans kropp?

719 Inlägg
13 augusti 2008
Min tur då... Blicken är helt klart det som fångar min uppmärksamhet, sen kroppsdel är rumpan helt klart wink

live free, die young.

2 644 Inlägg
13 augusti 2008
Jag la in 2 bilder på galleri på min tjej nyss smile

1 bilden när hon ser ut som hon brukar och det ustsendet är perfekt enligt mig så att jag vill ne veta vad jag tycker är sexigt kolla in henne smile och hennes röv ska vi inte prata om smile

andra bilden där står hon i arbetskläder hon fick låna av mig och hjälper mig städa garaget.. Fan blire sexigare än så ? neutral NAE!

Hon tycker dessutom om bilar är och medlem här på garaget och heter EMTH och det va hon redna när jag träffade henne smile
Senast redigerat av Lindgren_ (13 augusti 2008)

Johan Lindgren

1 639 Inlägg
13 augusti 2008
Racso skrev:
baca skrev:
En riktigt fin cameltoe.

Mmmm, låter inte helt fel du .

En kär syn, innanför vita supertajta brallor... tongue

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

712 Inlägg
13 augusti 2008
"Händer" nämde mitt ex oxå som sexigt när det gäller killar.. nu vet jag inte om oljiga händer o sönderslagna knogar efter en dag i garaget räknas dit neutral

Ska jag vara ärlig så lägger jag mer märke till blondiner tex på gatan.. dom syns mer på något konstigt vis tongue

457 Inlägg
13 augusti 2008
baca skrev:
En riktigt fin cameltoe.

HAHAHA men fy fan!big_smile (Bäst idag)

Avstängd
1 266 Inlägg
13 augusti 2008
höften och benen...och då ska det inte vara nå ben till tändstickor..ush tongue

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Maizer
13 augusti 2008
hedeknasan skrev:
Killar med galet snygga armar is the shit! cool
Sedan tycker jag att det är snyggt när killarna bryr sej om hur de har håret smile

Ja skitsamma hur det ser ut, bara de bryr sig.

383 Inlägg
13 augusti 2008
Vad är det som är så speciellt med händerna på en kille om jag får
fråga er det tjejer? Är det att de ska vara enna rejäla labbar eller vad?

Du har aldrig hört talas om Fisting eller.. cool wink  näro,skämt å sido.. roll
Jag kollar nog in hela paketet dvs Kroppen, sen rygg, händer, underarmarna,ögonen osv osv osv...insidan är inte så viktig, den består mest av skrot och korn iaf..

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

4 506 Inlägg
13 augusti 2008
cutlass skrev:

Jag kollar nog in hela paketet dvs Kroppen, sen rygg, händer, underarmarna,ögonen osv osv osv...insidan är inte så viktig, den består mest av skrot och korn iaf..

Haha smile

Kan du andas kan du dö.

Hmm.
13 augusti 2008
Maizer skrev:
hedeknasan skrev:
Killar med galet snygga armar is the shit! cool
Sedan tycker jag att det är snyggt när killarna bryr sej om hur de har håret smile

Ja skitsamma hur det ser ut, bara de bryr sig.

HAHA, ja snyggt blir det så länge de bryr sig... kul smile...

emi_lia
13 augusti 2008
D porrigaste på en kille är öronen & axlarna.. Mmmm jammi tonguesmile
Senast redigerat av emi_lia (13 augusti 2008)

712 Inlägg
13 augusti 2008
cutlass skrev:

lol

454 Inlägg
13 augusti 2008
Jag skulle kunna ragga på en tjej bara för att hon va rik ..... om hon bara har "okej" utseende så väger cashen upp det ... tänk va gott att leva på sin tjej ...smile

Maizer
14 augusti 2008
ryttersson skrev:
Jag skulle kunna ragga på en tjej bara för att hon va rik ..... om hon bara har "okej" utseende så väger cashen upp det ... tänk va gott att leva på sin tjej ...smile

Amen to that brother. OT på tal om det, bästa avsugning jag nånsin fått var från en tjej från danderyd.
"Rika tjejer suger bäst" wink

Operatör
346 Inlägg
14 augusti 2008
Jag är tvärsåld på magen! Är den i lagont trimm är resten oftast i prima skick också.
Men det första man (mestadels) ser: Ansiktet, ett harmoniskt ansikte som inte är över spacklat får ju en att vilja titta på resten av tjejen i fråga wink

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

Maizer
14 augusti 2008
Du har uppenbart ingen erfarenhet pars, först försöker du se vilket kreditkort hon har. Är det ett Amex black hon drar fram är det bara en fördel om hon ser ut som en påse skridskor, förmodligen ingen konkurrens då.
Och amex black har ju alltid plats för några dotterkort

Large Cap
1 816 Inlägg
14 augusti 2008
En snygg mage och en fin rumpa. smile

264 Inlägg
14 augusti 2008
Vet inte varför men jag älskar STORA bröst på tjejer, det är fan kärlek!

Dom får gärna vara oproportsonerligt stora eller bara ´vanligt´ stora big_smile men ej för fasta!
Dock vill jag poängtera att silikonbröst går fetbort (det kan ju vem som helst köpa sig)

Givetvis är jag ju inte nöjd där, utan vi behöver ju också ett sött ansikte och damen ifråga måste ha långt hår. Det är viktigt.. Kulören har mindre betydelse.
Damen måste va mån om sitt utseénde och vara femenin, manliga och stökiga brudar lämnar lokalen..

Det är också viktigt att tjejen inte är för smal utan helst ´normal´ i kroppen, men heldre ngt kilo för mycket än förlite..

En annan detalj är att damen inte får vara längre än mig själv då jag lätt känner mig hotad och får komplex..
Detta scenarie har dock aldrig ägt rum men jag bävar för den dagen wink

Mvh Kristoffer

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
14 augusti 2008
Som vanligt : rumpa och bröst

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

SQ
1 343 Inlägg
14 augusti 2008
de är utseedet man blir kär i till en början, men isidan man förälskar sig i...

men hur som, tjejerna ska va orginal.. massa plastdetaljer osv funkar inte.. de kan man köpa.. kan man inte med en orginalkropp... lagom välsvarvad är inte fel.. men insidan är viktigast tror ja.. de är den man får stå ut med.. skulle aldrig stå ut med en tjej som är dyngfräsch och sen beteer sig som ett svin.. då blir hon fuler!

Ljudnörd!

Sök