isak90 skrev:
dj_aggwa skrev:
Skönt att det ordnade sig med ljudet !

Kommer bli kanon snyggt med sidokjolarna med !

Mvh Magnus
Jaa de va skönt!
Tackar, ja de hoppas jag på;)
kimpan_90 skrev:
Skönt me allt oljud är borta, eller iallefell de stora störningarna

Kommer bli riktigt snyggt med kjolarna, bara att häga upp och passa in, bra pris tror jag de va, tycker de ser ut att vara i fint skick iallefall

Jadu, om du får tag i ett bra pris så kan du nästan lacka dem hos firma, de kanske tar 1500 eller 1000kr, men de beror om det är et kompis pris eller annars lutar det väl åt 2000-3000kr.. men de beror på

vi lackerare brukar ju kunna vara generösa ibland

Men annars gåre ju att köpa hem färg själv och måla, de funkar med

Testa skadar ju aldrig om de går fel, du har ju mig här om du har frågor

hehe
Godd luck!
mvh kimpa
Japp!
Tackar! Jaa, ska ut en sväng sen och se om jag få hängt upp dom. Dom är ganska å fina får jag säga, lite små-jobb är det allt men ska de inte va så?

Jag ska kolla upp lite om vad de kostar och få dom lackade. Ska jag lämna in dom är det möjligt att de kommer med några saker till.
Jag har fått för mig att det på nått sätt blir billigare lackning (om man lämnar in) ifall man t.ex. lämnar in både kjolar och tex backspegalr och handtag? Kan de låta rimligt? Säg att kjolarna kostar 1200kr o lacka, men lackar jag handtag och backspeglar samtidigt kostar de kanske 1500kr? Fattar du hur jag menar? (kanske blev lite rörigt...

)
Vi får hoppas på att jag hittar nån generös lackerare!
Gör jag det själv så blir det med sprayburk, de bör nog gå och få bra finish på det med. Vad kan en spryburk med metallic lack kosta? Och hur mycket kan de gå åt om jag lägger 2-3 lager?
Japp, jag har ju dig Kim:)
Tack för det!
Mvh/Fredrik
Jo det är klart de ska vara litesmåpill innan de sitter perfekt, så är det ju altid

hehe
Jo du får göra det.. hehe, jo man kan tycka så att om jag lämnar in lite smågrejer på samma gång så blire mindre summa än om jag skulle komma 10 gånger med smågrejer

så det låtter ju vettigare att komma in en gång

men jag vet inte

hehe
hitta nån trevlig lackerare så får du någ ett bra pris, för om det är smågrejer så borde det inte gå på så mycket om du ändå lämnar in kjolarna..

Du kan ju göra det själv, inga problemas attt få tag i samma kulör som du har på din bil.. bara gå in till färgbolaget och säg " Hej, jag vill ha färg i sprayburk med koden "blablablablabla" då säger de en tid ungefär kom tillbaka i morgon så har vi det här

För du spar garanterat pengar på att spruta med sparyburk, men jag tycker det är bättre att spruta med spruta

på en spray burk finns det ju ungefär bara ett "on \off" läge.. annars spottar den ju bara (är ju kräsen

), men it´s your Val

Men en färgburk kanske går på 399 eller så.. du får gå in i butiken och höra hur lå¨ngt det räcker, för de kan jag inte svara på

Dock vet jag inte hur mycket klarlacken kostar på burk.. men den ligger väl typ i samma prisklass.. du får helt enkelt titta hos färghandlarn

hehe
Bara att ask så svarar jag på mer sen

mvh kimpa