Mycket fina bilar att välja på.. Kolla även på en Volvo S40 T5 05:a .. Någon som vet något om dom? För jag vill som sagt hålla mig vid 05 och uppåt.. Är inte så överkåt i att få tag på lätta hästar för ett bra pris.. Sen vill man ju så klart ha komforeten och även bilar som kanske har en del styling saker att få tag på.. Det vet jag att bl.a SAAB:en har..Men sen finns det ju en hel del nämda bilar i tråden som är fina orginal men kanske lite för gamla. Stilrent är mitt ord! Å det temat ska jag få den framtida bilen att bli med.. Så tankarna har ju varit SAAB, Volvo, Audi men ett bra effekt motstånd som orginal.. Ska ändå försöka ha bilen i ca 4-6 år.. Runt där..så lite därför man vill ha en nyare bil från början då. Men helt klart på rätt spår då ni har tagit upp bil märken.. Sen vill man kanske även vara så kräsen att bilen inte ska ha gått mer än 5-7 000 mil...runt där...Blir det svårare då för er tro?
Jag skulle lätt övervägt en Audi A4 Quattro av nått slag. Otroligt mycket kvalitet för pengarna.
Jag har själv haft en A4 STCC (1.8t med 190hk) från 2004. Den kostade 185k. Innan jag köpte den kollade jag mycket på Saab 9-3 ss med flera. Vad som fick mig att välja bort just 9-3an var den oerhört plastiga inredningen (högst personlig åsikt, notera!). Nivån på "plastighet" där är väl diskuterbar och jämförbar, men en sak är klar. Varken Saab eller Volvo når upp till Audin på den biten. Det var en av de stora anledningarna till att jag valde bort Saab och Volvo iallafall.
Jag har sålt den Audin nu för övrigt, men jag väntar på en ny A4 från fabrik.
Nåja, det finns många bra bilar för 200k, men få slår Audi vad gäller kvalitet och kassaskåpskänsla i inredning, dörrar med mera. Sånt väger mycket åtminstone för mig.
Det var allt jag hade att säga om det
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Du s40 t5 är ju klart en fin bil men den är väldigt trång och sitta i tycker jag! En polare har t5 04 och den går bra som fan men jag tycker du ska satsa på en s60 isåfall!
Som jag nämnt, så har jag ju kollat och kört SS Aero med allt man kunde ha i extrapaket.. Å ja tyckte att den var kanon fin och kanon skön att köra.. Sen vet jag att Audi har en mycket fin komfort och stadig på vägen.. Har testat en sådan med..en A4 07:a som var mycket, mycket trevlig..Men den blir det inte..för Den kosta lite..hehe.. Men får kolla på en 05:a då kanske? Det värsta med SAAB är ju deras andrahandvärde..Men om man har den i ca 5 år så går det nog jämt ut. SKoda vet ajg INGET om och vet inte om jag är så förtjust i dom heller...Mest för deras Logga Nä, men de har en del fina de med kanske...Känner att jag ska kolla upp alla dessa nämda bilar och återkomma med vad det blir.. Kanon snällt att dela med er av era åsikter och ideeér! En annan sak som är SJUKT viktigt är ju ljudbygget.. Å det är inte det lättaste att bygga i en SAAB SS Aero som jag förstått Deras krångliga Ljudsystem... För det ska ju bygga om helt..Med tanke på att jag har köpt allt som skulle användas i min 9-3:a jag har nu..Men får vänta till den nya bilen..Vilken det nu blir
Du s40 t5 är ju klart en fin bil men den är väldigt trång och sitta i tycker jag! En polare har t5 04 och den går bra som fan men jag tycker du ska satsa på en s60 isåfall!
Jo, kolla på en sådan...Såer jävligt fin ut..Men S60 är helt okey ut den med..Kan man få den för den pengen som jag strävar efter?
opel speedser 2,2 !! visserligen "bara" 147hk men drar nog många av de andra förslagen!! elr turbon som jag tror ligger på 205hk och har ett accs på 5sek, typ
Grrr Audi är fina bilar.. Det var en del gjort på den bilen..Fin fin! Aj aj att det ändå var en 00:a Men helt klart på rätt spår.. hade ju en del pollar.. kanske ska kolla på Audi lite mer
Asså..BMW.. jag vet inte...hade en innan, kanon fina bilar..Men får man ha den i fred en M5:a i Frölunda hehe...kanske man inte får om man har en Supra eller skyline heller..Alla har ju olika otur..Men BMW jag hade var så dyr jag hade att äga..å det var ändå bara en 320ia rak 6:a Men njaaa...Men skyline...grrr...Det är en fin bil det med...hehe.. Vill ha två bilar nu känner jag... Men den som du visa Aerodynamik... mmmm...
Asså..BMW.. jag vet inte...hade en innan, kanon fina bilar..Men får man ha den i fred en M5:a i Frölunda hehe...kanske man inte får om man har en Supra eller skyline heller..Alla har ju olika otur..Men BMW jag hade var så dyr jag hade att äga..å det var ändå bara en 320ia rak 6:a Men njaaa...Men skyline...grrr...Det är en fin bil det med...hehe.. Vill ha två bilar nu känner jag... Men den som du visa Aerodynamik... mmmm...
Hehe, jo det är klart...Glömde att säga hela informationen... Rak 6:a på 170 hk (vet inte exakt, runt där) och automat Så Rak 6:a i en skyline kan ajg tänka mig gör gott