Pimp my Ride på MTV

855_R
21 januari 2006 · 48 Inlägg

visst dom gör vissa bilar bra.. men hur seriösa e dom elle.. dom rostiga bilarna dom gör i ordning kommer juh inte hålla så länge direkt utav de man ser..

pukan2
21 januari 2006 · 3 182 Inlägg

på dc++ finns dom flesta avsnitt med pimp my ride

Nordberg
21 januari 2006 · 36 Inlägg

för er som vill veta (onödig fakta titta bort big_smile)

när programmet pimp my ride startas, så har det ju såklart någon häftig "inlednings"-skit, i detta fallet bilder på en massa grymma bilar

en av bilarna är en volvo, hur snygg som helst, och det är en 760! winkwink

belrock
22 januari 2006 · 16 Inlägg

Nordberg skrev:
för er som vill veta (onödig fakta titta bort big_smile)

när programmet pimp my ride startas, så har det ju såklart någon häftig "inlednings"-skit, i detta fallet bilder på en massa grymma bilar

en av bilarna är en volvo, hur snygg som helst, och det är en 760! winkwink

åh fan du är antagligen först att upptäcka detta

Nordberg
22 januari 2006 · 36 Inlägg

Haha, förmodligen inte, men finns säkert någon som planerar på att skaffa en exakt likadan volvo och skicka in den till Pimp my ride och säga "Gör en likadan som i inledningen" wink

Pridler
25 maj 2008 · 65 Inlägg

Är det nån som vet om man kan bytta ut tändningsnycklen till en flipströmbytare och en tryckströmbrytare rent av inga relä eller nått sånt utan hur man ska kunna dra kabblarna som satt i tändningslåset till två strömbrytare

Takashi Got VTEC?
25 maj 2008 · 1 593 Inlägg

Pridler skrev:
Är det nån som vet om man kan bytta ut tändningsnycklen till en flipströmbytare och en tryckströmbrytare rent av inga relä eller nått sånt utan hur man ska kunna dra kabblarna som satt i tändningslåset till två strömbrytare

Uhm.. vad har det med Pimp My Ride och göra?

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/
Honda Civic Type R "Function over Form" (2003)
Pridler
26 maj 2008 · 65 Inlägg

Takashi skrev:

Pridler skrev:
Är det nån som vet om man kan bytta ut tändningsnycklen till en flipströmbytare och en tryckströmbrytare rent av inga relä eller nått sånt utan hur man ska kunna dra kabblarna som satt i tändningslåset till två strömbrytare

Uhm.. vad har det med Pimp My Ride och göra?

inget egentligen men jag kunde inte komma på hur man gör ett eget forum för att kunna få svar på frågan.

Big_JN
26 maj 2008 · 2 126 Inlägg

Pridler skrev:

Takashi skrev:

Pridler skrev:
Är det nån som vet om man kan bytta ut tändningsnycklen till en flipströmbytare och en tryckströmbrytare rent av inga relä eller nått sånt utan hur man ska kunna dra kabblarna som satt i tändningslåset till två strömbrytare

Uhm.. vad har det med Pimp My Ride och göra?

inget egentligen men jag kunde inte komma på hur man gör ett eget forum för att kunna få svar på frågan.

lollollol

Jo det går alldeles utmärkt att dra tändningskablarna till en vippbrytare sen kablarna till startmotorn till en tryckstreömbrytare!

a-traktorn Avstängd
26 maj 2008 · 200 Inlägg

jag tycker att dom överdriver allt!

Merclone Leg. Spådam
26 maj 2008 · 816 Inlägg

Overhailin' på Discovery är enligt mig mycket bättre. De överdriver inte, de fixar motorn och det finns inte en LCD-display i närheten. Dessutom slipper man den pinsamt dåliga dialogen mellan Diggity och alla andra. Och bäst av allt så meckar de oftast äldre jänkare. Men det är min åsikt och alla har rätt till en annan, även om ni har fel.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Big_JN
26 maj 2008 · 2 126 Inlägg

a-traktorn skrev:
jag tycker att dom överdriver allt!

Jo det kan man ju lugnt säga, alltför mycket "negerstyling" (Ursäkta kom inte på nåt bättre ord) över det hela!
Tacka vet jag "Overhaulin" på Discovery som e tio gånger bättre samt har en riktig designer bakom sig (Chip Foose) cool

Big_JN
26 maj 2008 · 2 126 Inlägg

Merclone skrev:
Overhailin' på Discovery är enligt mig mycket bättre. De överdriver inte, de fixar motorn och det finns inte en LCD-display i närheten. Dessutom slipper man den pinsamt dåliga dialogen mellan Diggity och alla andra. Och bäst av allt så meckar de oftast äldre jänkare. Men det är min åsikt och alla har rätt till en annan, även om ni har fel.

Fan alltid nån som hinner före! lol

Pridler
26 maj 2008 · 65 Inlägg

Big_JN skrev:

Merclone skrev:
Overhailin' på Discovery är enligt mig mycket bättre. De överdriver inte, de fixar motorn och det finns inte en LCD-display i närheten. Dessutom slipper man den pinsamt dåliga dialogen mellan Diggity och alla andra. Och bäst av allt så meckar de oftast äldre jänkare. Men det är min åsikt och alla har rätt till en annan, även om ni har fel.

Fan alltid nån som hinner före! lol

håller meed att dom är bättre men dom gjorde ju även en grymt cool honda tycker det vore roligare om dom hade varierat bilarna nu är det mäst bara jänkare nog för att dom blir grymt snygga men det vore kul med lite variation.

STriiiker
27 maj 2008 · 609 Inlägg

Programmet är löjligt, som någon redan nämnde överdrivet. Dock finns det värre överdrivna/uppgjorda program på MTV, Men men antar att sånt fungerar i USA..

blacken
27 maj 2008 ·

Merclone skrev:
Overhailin' på Discovery är enligt mig mycket bättre. De överdriver inte, de fixar motorn och det finns inte en LCD-display i närheten. Dessutom slipper man den pinsamt dåliga dialogen mellan Diggity och alla andra. Och bäst av allt så meckar de oftast äldre jänkare. Men det är min åsikt och alla har rätt till en annan, även om ni har fel.

Helt överens med dig.. skumt nog.. cool

CarpeDiem German Engineering
27 maj 2008 · 9 081 Inlägg

Overhaulin är bättre men jag tycker inte om jänkare tongue Hellre japanska bilar wink

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
blacken
27 maj 2008 ·

När man ser "Pimp My Ride" så vet man "att den sista idioten inte är född ännu"..
Villka "skitbyggen", vad fasen ska man ha en sådan bil till, annat än att pröjsa skatt och försäkring på skroten när den står. Dom går ju knappt att ha till deras primära funktion, att flytta arslet ifrån A till B på ett hyfsat sätt..

Senast redigerat av blacken (27 maj 2008)

ErskPersk Svindåre
27 maj 2008 · 1 433 Inlägg

blacken skrev:

Merclone skrev:
Overhailin' på Discovery är enligt mig mycket bättre. De överdriver inte, de fixar motorn och det finns inte en LCD-display i närheten. Dessutom slipper man den pinsamt dåliga dialogen mellan Diggity och alla andra. Och bäst av allt så meckar de oftast äldre jänkare. Men det är min åsikt och alla har rätt till en annan, även om ni har fel.

Helt överens med dig.. skumt nog.. cool

är helt överens med er, pimp my ride var bra i början när man fick se allt dom gjorde. nu så rullar dom in en skrotbil, säger vad dom ska göra med bilen åsså blir det pinsamma scener med chefen. sen är den klar. från början så såg man mer utav dom gjorde på bilarna. visst blir endel snygga, men gillar Overhaulin bätte, just därför att de tar in gammla jänkare och renoverar upp dom. och självklart därför att det är Foose big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
engineaddict
27 maj 2008 · 1 060 Inlägg

Overhaulin är klart mycke bättre än pimp my ride

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang