Får uppdatera som lovat

Ja vad har gjorts idag då?
Jo idag har jag plastat baslådan lite så att den ska bli sluten innan jag gjuter i hela bagaget och ger allt den form det ska ha!
Efter att jag penslat in baslådan (och även kåpan till handskfacket) med polyester så åkte PP100 burken upp, spacklade plastlapparna lite till. Snart spacklat båda två nu så snart dags att slipa av dem

Ja va gjorde jag senl, jo just de. Jag tog och kapade till en liten bit masonit och skruvade och limmade fast den i nersänkningen i instrumentpanelen på passargerarsidan för att det inte ska gå åt så mycket glasfiberspackel och polyester för att fylla upp det.
Sen började vansinnet, visste inte riktigt va ja skulle göra så jag tog fram instrumentpanelen igen och gick efter slip-apan och började rita lite.
Idén är det att jag ska kapa bort lite av "kepsen" eller vad ja ska kalla den, solskyddet runt mätarna osv.
Och varför ska jag kapa bort lite där? Jo, har ju en indash skärm som sitter där (och ska fortsätta med det) och när man fäller upp den så har den alltid tagit i i "kepsen" så har vart tvungen att dra ut hela alltet för att få skärmen att vara rak och det ser ju inte bra ut när själva hållaren till skärmen syns

Sen efter det så stoppade jag tillbaka instrumentpanelen i bilen för att prova och kolla idéer.
Testade kåpan igen med och skar och pillade lite med den för att få med passform men sen så vart ju klockan mycke med

Har iaf kommit fram till att det blir lite
Ändrade planer !
Testade lite där jag hade tänkt ha skärmen i instrumentpanelen men insåg fort att detta kommer inte gå så har kommit fram till att den kommer sänkas in i plastkåpan över handskfacket tillsammans med endast en fläkt.
Laddar upp lite bilder nu så får ni tänka själva

Skurit bort mestadelen av överflödigt tyg nu
Hålet som ska fyllas upp och planas ut 
Och i med masoniten, har limmat och skruvat fast den med men vet inte om det blev fotat! Borrade massa hål i den med så att limmet får nåt att fastna i när jag vände den blanka sidan inåt
Har gått lös med slip-apan nu, vansinne å kapa isönder, ellerhur ? 
Blev ett litet hack, kunde inte köra mer med slip-apan utan fick handsåga härifrån. Här syns även masoniten fastskruvad och borrad !![http://www.garaget.org/gallery/archive/2968/193667_2cy0fa.jpg]()
Blev inte så illa kapat ändå, måste ju givetvis putsa å spackla 
Ett lager polyester på penslat 
![http://www.garaget.org/gallery/archive/2968/193682_bwsy2g.jpg]()
Provmonterat lite för att skapa idéer 
Så står den nu, fortsätter igen imorgon! 
Allt för idag!
Enjoy!
Mvh DJ AGGWA / Magnus