Håller med, har inget problem med att det visas bilder på renovering av hus som bevis för att han inte är för lat att hålla på med 240 Men det finns ju tydligen de som har väldiga problem med det, nämner inga namn, men räcker ju att läsa några inlägg upp...
förresten dj_aggwa, så sa några av elektrikerna på SSAB att man blir ingen riktig elektriker förrän man fått 100 stötar. Men 3 på 2min måste vara rekord
Kom igen nu upp med bilder på vad du gör, så länge inte Chrizz eller någon annan moderator har synpunkter på det så borde det väl inte vara något problem
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Min kamera har som sagt krashat så har inget att fota med ;P Har iofs fått låna syrrans kamera, men har inge nytt å ta kort på så, nå lysrörsarmaturer i pannrummet då kanske.
Va för övrigt ute i garaget nu å hälsade på bilen. är en stor fläck vatten under bilen, så nån kylarslang eller nåt har väl "gått sunn" antar ja ?
Ner i källaren å sätta upp en hatthylla nu så jag har nånstanns å hänga arbetskläderna på ikväll xD
Det är ju jävligt simpelt.. vill man inte se husrenoveringar så läs nån annan tråd eller scrolla förbi.. svårare än så är det ju inte ?! Ajja, aggwa ser ju bra ut det här
Ps. kom just på att ditt nya smeknamn borde bli "stekarn" ds.
Det är ju jävligt simpelt.. vill man inte se husrenoveringar så läs nån annan tråd eller scrolla förbi.. svårare än så är det ju inte ?! Ajja, aggwa ser ju bra ut det här
Haha, varför "stekarn" ?
Misstänker att de är för att du verkar va en jävel på att ge dig själv stötar
Akut kameratips sökes !! Canon EOS 450D + 18-55/3,5-5,6 IS värd 5989:- ?? Är det en bra kamera? Objektivet kanske inte är det bästa men det duger nog.
Behöver en inom en vecka kanske. Kommer en lyftkran till jobbet som drar 600 ton, inte varje dag så är jäkligt sugen på att få fota den!! Å så äre ju elmia snart. kul att få lite bilder därifrån med !
Kommer inte kunna fixa fram 6 papp innan nästa vecka så blir ingen kamera Har inte ett korvöre över å farsan gick inte med på å låna ut pengar till en kamera. (redan skyldig honom en massa ) + att bilen ska in på service imorgon. Det är om ja skulle pröva med morsan då men knappast troligt där heller
Tufft å vara själv å äga hus
Får försöka få nån arbetskamrat till att ta med kamera då Vet två som har systemkameror, se om jag kan få låna hem nån av dem å lära mig den å sen fota kranen när den kommer upp.
För övrigt så står bilen på 3 däck å en pallbock å läcker kylarvätska sitter två 240 fälgar å en v70n. får inte av den till v70n för nyckeln till låsbulten försvann i flytten Provat med lite allt möjligt för att få lös den men nu är det nog bara till att borra tror ja ?
Blir ju inte lite sugen på å börja igen nu när man har vart iväg på Elmia å gått å dreglat Ryckte lite i delarna på bilen igår. kanske börjar igen lite smått under sommaren. Kan ju göra grejer som inte kostar nåt
Lyftkranen tror jag kommer va manlig, de har fått upp bottendelen idag. 35 ton väger bara varje stödben och plattorna de står på! Har fotat lite å kan väl ladda upp nån bild snart
Vet inte om de passar in å göra en fototråd på lyftkranen här på garaget?