Ja skit samma, får väl ställa upp för de få intresserade så att de fortsätter vara intresserade
Så då får det bli en update för just er då
Ja vad har jag gjort då ? Jag har skruvat ihop en låda som kommer agera baslåda Använde mig av bottenskivan från den gamla lådan och även en av sidorna, men resten vart jag tvungen att tillverka, men det blev kanon för det
Sen så har jag format till fogskummet i handskfacket så det ser ut ungefär som jag tänkt mig men ska lägga ner en timme till innan jag börjar fundera på hur i h*lv*t* jag ska göra för att gjuta av den :S
Jag har kapat till en ram för skärmen som ska gjutas in i instrumentpanelen på passagerarsidan (Lagligt ?)
Sen så har jag flyttat jordpunkten till andra bältesskruven för att den vart för kort.
Och bilder till mina fans haha:
Arbetstycket
Börjat forma den lite här
Va inte helt perfekt i storleken så jag fick spruta på med skum
Baslådan - Utgångsobjekt
Instrumentpanelen. ska modifieras snarast möjligt
Provmontering för att jag ska kunna mäta lite
Andra sidan på och testar igen
7" skärm vs. spånskiva
Å där va det klart
En bild till på ramen till skärmen
Och där har skummet fått sin form
Baslådan hyfsat klar
Måste prova lådan i bilen med Passar perfekt
Där har jag tänkt ha batteriet och diverse säkringshållare m.m.
Hatthyllan fick va med på bild också
En bild på vad som komma skall
Sista bilden på nån vecka framöver, så ser den ut nu
Allt jag hade att bjuda på för denna gång, hoppas tråden är full av kommentarer när jag kommer tillbaka från sthlm på fredag !
Har plöjt igenom denna tråd nu.Ser fram emot fortsättningen och det färdiga resultatet. Jobba på nu och kör hårt med svetsen!
Blivit några sidor nu så det måste ha tagit ett bra tag Kör på för fullt varje timme som jag får över Usch svetsen ja, ser inte fram emot att byta skärmkanterna
Älskar verkligen ditt projekt Du har en grym drivkraft, och det är något jag verkligen beundrar Ska själv försöka få igång allt vad fart heter med min kärra också
Älskar verkligen ditt projekt Du har en grym drivkraft, och det är något jag verkligen beundrar Ska själv försöka få igång allt vad fart heter med min kärra också
Lycka till med bygget
MVH Jimmy
Hehe, ja jag har en bra drivkraft nu, det är ju roligt arbete och väntar såååå på att få se slutresultatet Ja det tycker jag du ska försöka med, svåraste är att få tummen ur och börja bara
Äre nån som har några funderingar ang. bygget och vill ha svar innan fredag så rekomenderar jag att ni frågar nu då jag inte kan säga säkert att jag kommer ha tillgång till internet under veckan!
Säger som jag sagt innan, fan vad bra det här kommero bli! :DVad ska du klämma in för basar sen då? o vad för steg kommer du o driva dom med? Keep up the good work;)
Mvh Kalle
Ps ha det så gött i Sthlm sen med!
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!