Vad är det värsta o mest plågsamma ni råkat ut för?

Smiley Legitimerad Lamphållare
16 februari 2008 · 369 Inlägg

Jag krashade med cross för 1,5år sedan, fick lite skador då det var så smärtsamt så jag kunde inte säga vart det gjorde ont utan hela kroppen värkte.
- Krosade höger njure i 3 delar (den är så fortfarande och kommer alltid att vara så funkar ca 25% idag)
- Spräckte levern
- Bröt vänsterarmen på 2ställen
- Sprickor i ganska många revben

Haft lite mindre skador också som: skador på tänder sen jag ramlade me snowboard, någon kastade en iskocka i huvet på mig från liften (eller så ramlade det bara) så jag flög huvudstupa framåt, har även fått sprickor ganska många gånger i handlederna från snowboard åkning också

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "
morgis
16 februari 2008 · 99 Inlägg

de måste nog vara när ja vred knäet ur led i sommras å fick sga ut blod ur knäskålen, de va nog de värsta ja har känt ändå har jag brutit armen 2ggr och fotleden 1 gång:P

kör volvo 244 glt!
Volvo 945 turbo "Turbo skåpet" (1997)
KimVsWorld Mästare
17 februari 2008 · 2 947 Inlägg

det är utan tvekan när dom drog ut vätska ur knäet och jag fick lustgas som enligt dom skulle dämpa det onda pyttsan det gjorde så jävla ont så jag skrek grät och började se grönt?!

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
tommie87
17 februari 2008 · 349 Inlägg

stelkrampssprutan i 4an hehe

Stampep inte som alla andra...
17 februari 2008 · 127 Inlägg

Några spräckta revben och nån blodutgjutning eller vad dom sa i axeln... plus allmänt blåslagen efter en "lite" grej med fyrhjulingen.. stod ett hus ivägen på andra sidan slänten precis när jag fick gashäng, tegel är HÅRT!

En motor KAN inte få för mycket bränsle, Bara för lite luft!
bmx
17 februari 2008 · 7 100 Inlägg

ja en hel del vurpor har man gjort när man har hojjat!

-fick trampan på vaden,svällde upp så jävligt så att skinnet och allt sprack,rann ut blod!
-fick en spricka i revbenen,åkte snowracer och fög rakt in i en isklump!
-fick en hockey puck på smalbenet i full fart,real pain tongue

och sen så har man fått lite sprickor på knät och armbåge och lite andra skador smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Urkas Kräsen grafiker
17 februari 2008 · 1 775 Inlägg

Psykiskt så är det väl iaf när flickvännen gjorde slut.
Fysiskt så är det nog när jag körde in i en vägbom med min moppe för några år sen. Fråga inte hur jag lyckades, men hade med inställningen på lyktor osv iaf. ;P Men det såg nog komiskt ut iaf, jag stannade kvar vid bomen och moppen åkte vidare. Resulterade i en vecka på sjukhus med enbart dropp. En av dom skönaste veckorna i mitt liv. Ligga i sängen 24/7 är rätt najs!

Whine whine!
Nichlas_H Leg. Däckbrännare!
17 februari 2008 · 547 Inlägg

Brutit vänster arm, när ja ramlade från en våningssäng (bägge benen va av). brutit vänster handled, cykelolycka. O bröt vänster hand, fyllegrej.. Sen sommaren -06 när ja badade så skar ja upp vänster foten 2 gånger på 1 vecka! Hoppade från ett träd o drog i botten och klev på något vasst på stranden. hahaha gör mig bara illa på vänster sida lol

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!
Wikstromm Ett riktigt sprut de enda rätta
17 februari 2008 · 2 252 Inlägg

De var nog när jag var liten o blev slagen av ett ADHD barn med ett ordentligt ved trä i skallen så jag fick ett jack i skallen i skallbenet de buktar innåt nu, de gjorde såå jäääääävla ont, helt obeskrivligt, men sen de äckligaste var nog när jag brände handen så allt skinn lossnade så jag kunde se benet på knogarna ...

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
Team-Adolfsson Gödseldräng
17 februari 2008 · 4 529 Inlägg

hände för några dagar sen
skulle köra ut foder till hästarna
efter jag skärt bort plasten och nätet från silobalarna så stoppade jag kniven i bakficka med bladet uppåt som jag alltid brukar göra
sen så skulle jag hoppa in i traktorn och när jag sätter mig ner så känner jag hur bladet på kniven sakta tränger in i överdelen av låret typ 10cm över bakfickan
trängde in ca 5-7cm enligt blodet som var på kniven
orkade inte åka in till sjukan för att sy skiten
gick in hämta ett plåster å satte på det på såret sen gick jag ut och fortsatte med det jag höll på med ^^
och nu är det infekterat som fan men igenläckt neutral

st220hgv Chaufför
17 februari 2008 · 418 Inlägg

Det var inte så skönt när jag hade festat till det lite o hada haft i linserna typ över ett dygn mitt i sommaren o skulle ta ur dem (11 år sen). Den ene fastnade i ögat o när jag ryckte till blev det ett 4 mm stort hål i hornhinnan som inte blev smärtfritt föränn vi kom till akuten någon timme senare... Kändes som schampo i grus i ögat.. Ta alltid ur linserna på natten hur trötta ni än är smile

Senast redigerat av st220hgv (17 februari 2008)

Kör Scania!!
Hyundai i30 (2012)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
17 februari 2008 · 6 170 Inlägg

Kom på en till grej som gjorde rätt ont:

Var och badade med skolan och när vi var där hade dom plockat fram en sån där stor uppblåsbar rutschkana och satt i bassängen. Självklart skulle jag leka pajas och springa nerför skiten, allting gick perfekt tills jag kom ner till den där lilla "plattformen" som sitter längst ner på kanan och skulle hoppa i vattnet. Skiten bara gav vika och istället för att hoppa från plattformen ramlade jag såklart framstupa i full fart och landade så där härligt på magen så hela framsidan av kroppen vart illröd av smällen med vattenytan.

Det gjorde faktiskt ganska ont tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Mack Forum- och sitemoderator
17 februari 2008 · 26 157 Inlägg

Mycket man har gjort men det var rätt smärtsamt det jag lyckades med förut idag.

Körde skoter upp för en "led" som klättrar uppför. Man kommer sen upp på ett par
ängar där en väg korsar mitt uppe i allting, och sedan ett fint gupp efter det fritt fram.
Hälsade på ett par släktingar i en by där uppe.

På vägen hem kommer jag i guppet...och glömmer bort vägen. Hinner precis se plogkanten
och säga "fan". Skidorna landar precis på plogkanten så dämparna bottnar och jag skallar
nästan rutan. (har sportruta modell låg).
Svimmade nästan för det gjorde så sjukt ont i handlederna...har fortfarande ont egentligen.
Undrar om man ska vara orolig..?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Tompa Wheel whore
17 februari 2008 · 215 Inlägg

När ja opererade mina stortår för nageltrång.Lokalbedövning å sen skar dom med laser in till nagelroten..Tror aldrig ja hafft nån så trängande smärta förr.Sen va ja hemma från skolan i 4veckor per tå för att man inte kunde gå..Vill absolut inte göra de igen.Sen är de ju inte så smärtfritt med nageltrång heller då.

Rinnegan Malleus Malificarum
17 februari 2008 · 2 401 Inlägg

Jag har faktiskt aldrig råkat ut för något som gör ont?

Jag känner inte ens smärta direkt, blir mer som en trevlig och skön känsla. (wtf?)

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
Roundcube
19 februari 2008 · 801 Inlägg

att hoppa studsmatta med 2 polare och efter ett stadigt 3 meters hopp landa snett på foten och sträcka ut ledbandet i foten 2.5 cm, det killade lite

Euroman
19 februari 2008 · 493 Inlägg

Det var nog när jag ramlade med cykeln när jag gick i 2an lol

Åkte först in i ettstaket skrapade upp benet efter staketet ramlade i backen så hjälmen sprack på mitten och sen skrapade bort allt skinn i ansiktet och blev liggandes där. slutade med att jag fick åka ambulans och bandagera om hela ansiktet. Det var riktigt jobbigt sen när hela ansiktet var som en stor ruv och det började klia och släppa big_smile

Senast redigerat av Euroman (19 februari 2008)

FireTraXX DFFL
19 februari 2008 · 9 020 Inlägg

Blivit dumpad.
Har råkat ut för många olyckor och slagsmål.
Men avåkningen i ~100, pajad näsa och trasiga knogar har inte en suck mot ett brustet hjärta.
För sånt går över efter ett tag, men man mår ju skit aplänge när man dumpats.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
DrKamikaze Allmänt efterbliven
19 februari 2008 · 542 Inlägg

4 stygn i min "lille kompis" och 1 månad i bandage, det var smärtsamt hmm

Hellre liten och rapp än stor och slapp
Min projekttråd (bmw 327 som ska kompressormatas)
BMW 325iSICK "SportIntercoolerKompressor" (1987)
_Wallis_
19 februari 2008 · 4 506 Inlägg

DrKamikaze skrev:
4 stygn i min "lille kompis" och 1 månad i bandage, det var smärtsamt hmm

Du får vara mer försiktig med vart du stoppar den.. hmm

Kan du andas kan du dö.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang