To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Tja den såg finare ut när jag köppte den ..... Knall röd 77a. Men när den börja trilskas så fan fick den många nyanser genomlida tills den vart Matsvart.
Min första egentliga bil är Golfen, hade en C kadett som jag körde med på sommarstället innan jag fick körkort, men i den Small diffen så motorn från den fick bli donator till min och min kompis C coupe:)( finns bilder under galleri.
Så här såg min första bil ut som man köpte efter att ha sparat hela sommaren 2002 Dock så tillkom all styling allt eftersom såklart, va helt original från början
toyota supra turbo mk3 -89 köpte den när jag var 16 och pysslade lite med den körde den sommaren som jag fick körkortet och sålde den sedan . saknar den
En gammal 9000 CD -89 som jag köpte för ynka 1500kr men som skulle kostat mer om man kollat på hur den har gått och vilka triviala fel det egentligen är på den
Synd att man inte kan ett skit om bilar så man inte kan fixa den själv, hade lätt fortfarande glidit runt i denna om jag kunnat fixa den (och den då aldrig fått körförbud i januari i år )
Men men, nu har man en nyare bil istället och den kommer hamna på märkesverkstad om någe behöver fixas
PS. ja det där silvriga på framskärmen ÄR silvertejp som håller lyktan
EDIT: Bilden togs förresten samma dag jag köpte pärlan, dvs den tolfte i femte 2006 runt kl halv nio på möra.
Bilen rullade fram till januari -07 då den fick körförbud pga att jag inte hade ork/lust/kunskap att fixa den och efter det blev den som sagt stående tills för nån dag sen då jag var tvungen att flytta den en aning för att få plats med nya brumman på gården.
Någon som vill ha en ny slit-och-släng-bil ?? kan tom få en till likadan på köpet fast vinröd och om möjligt i ännu sämre skick, gott om delar iaf
Senast redigerat av TBOC_Razor (29 oktober 2007)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P