dvd skärm till bilen!!!

mercedess
16 oktober 2007 · 2 Inlägg

skulle behöva lite råd har tänkt mig att köpa en dvd skärm till bilen till ett vettigt pris. kan någon hjälpa mig att hitta det? tack

wimhed
16 oktober 2007 · 510 Inlägg

mercedess skrev:
skulle behöva lite råd har tänkt mig att köpa en dvd skärm till bilen till ett vettigt pris. kan någon hjälpa mig att hitta det? tack

futureimport.com .. Osäker .. kan vara annat i slutet med .. Dom har dvd-spelare på tusenlappen/1500kr och uppåt .. dvd-skärm för 1000kr isf .. men men .. Kolla in wink .. Mvh Johan

Opel Vivaro (2011)
Ford F100 (1953)
wimhed
16 oktober 2007 · 510 Inlägg

wimhed skrev:

mercedess skrev:
skulle behöva lite råd har tänkt mig att köpa en dvd skärm till bilen till ett vettigt pris. kan någon hjälpa mig att hitta det? tack

futureimport.com .. Osäker .. kan vara annat i slutet med .. Dom har dvd-spelare på tusenlappen/1500kr och uppåt .. dvd-skärm för 1000kr isf .. men men .. Kolla in wink .. Mvh Johan

http://www.futureimport.se/ Va det .. Ursäka felet ..

Ford F100 (1953)
Opel Vivaro (2011)
Puttson
16 oktober 2007 · 296 Inlägg
wimhed
16 oktober 2007 · 510 Inlägg

http://www.demadigital.com/indash-c6-pa … _list.html

Där har du en dvd-spelare med skärm för 1000kr wink Kanske så man skulle beställa en därifrån när lönen kommer big_smile hehe .. Mvh Johan

Opel Vivaro (2011)
Ford F100 (1953)
BAE BilstereoNörd
16 oktober 2007 · 576 Inlägg

Om man är lite petig så var det endast TV till ingen nytta i den indash-skärmen för 1000kr, ingen DVD alltså..
Sen är det som vanligt med denna billiga Kina importen utan kvalitetskontroller, det är inte ofta som det fungerar som det ska, kolla även upp garanti avtalen först och kontakta deras support med nån onödig fråga så att ni får testat hur snabba de är med att svara.
// Tommy

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl
wimhed
16 oktober 2007 · 510 Inlägg

BAE skrev:
Om man är lite petig så var det endast TV till ingen nytta i den indash-skärmen för 1000kr, ingen DVD alltså..
Sen är det som vanligt med denna billiga Kina importen utan kvalitetskontroller, det är inte ofta som det fungerar som det ska, kolla även upp garanti avtalen först och kontakta deras support med nån onödig fråga så att ni får testat hur snabba de är med att svara.
// Tommy

Det har du faktiskt helt rätt i =/ Men vet du något annat ställe som säljer indash billigt? Uddamärke, men gärna svensk sida .. Inga Pioneer för 10000kr om man säger så .. Mvh Johan

Ford F100 (1953)
Opel Vivaro (2011)
alias_kladde
16 oktober 2007 ·

gör som jag importera det kostade inte särskillt mycket gav 2800 för min men däremot så har jag vänner i USA så slapp själva transporten.. men finns företag där som levererar billigt med.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang