4387
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

32 Inlägg
23 maj 2010
criccoo skrev:
Ett sista inlägg! Det lila plastpaketet har precis lika dåligt uppförande och dålig respekt som de andra som burnade! Kvittar vilken bil det var, samma sak, vem som en gör vad! Dessutom fanns det de som gav tecken åt vederbörande i 740, att lägga av, var på föraren sket fullkomligt i det, med en hånleende!
Så de finns faktiskt dem som försöker, och dem som inte lyssnar!

Det var ju det som gjorde hela kvällen..
Såg inte en ända som gjorde nått tecken för att få honom att sluta. Alla bara filma och tog kort och applåderade ju.
Och varför går man inte fram om något sådant har hänt ?

1 028 Inlägg
23 maj 2010
All3_ skrev:
criccoo skrev:
Ett sista inlägg! Det lila plastpaketet har precis lika dåligt uppförande och dålig respekt som de andra som burnade! Kvittar vilken bil det var, samma sak, vem som en gör vad! Dessutom fanns det de som gav tecken åt vederbörande i 740, att lägga av, var på föraren sket fullkomligt i det, med en hånleende!
Så de finns faktiskt dem som försöker, och dem som inte lyssnar!

Det var ju det som gjorde hela kvällen..
Såg inte en ända som gjorde nått tecken för att få honom att sluta. Alla bara filma och tog kort och applåderade ju.
Och varför går man inte fram om något sådant har hänt ?

Ännu en klok människa tack All3_

Har inget å skriva ännu

93 Inlägg
23 maj 2010
Men då kan vi dra slutsatsen att det är slut med allt böörn på träffarna då? Känns ju inte som att någon uppskattar detta DAGEN EFTER! Tycker fortfarande att det är ynkligt att ta detta via ett forum.. Dom som snackar kunde tagit detta igår!

32 Inlägg
23 maj 2010
kolvringen_ skrev:
Men då kan vi dra slutsatsen att det är slut med allt böörn på träffarna då? Känns ju inte som att någon uppskattar detta DAGEN EFTER! Tycker fortfarande att det är ynkligt att ta detta via ett forum.. Dom som snackar kunde tagit detta igår!

Håller med !!

De va ju inte så häller att killen inte hade nån kontroll på maskineriet.
Och ville folket nu stoppat han så hade det ju gått om man hade velat det. Han stog ju för det mästa still.
hade ju bara varigt och spriga fram framför bilen och viftat.

Någon som värkigen sett skadorna ? Det är inte bara lite avundsjuk wink hehe
Btw någon som har film på det ?

40 Inlägg
23 maj 2010
kolvringen_ skrev:
josefiin90 skrev:
Stofer skrev:
Jag brukar dra en djup suck nä man ser en 740 gl göra en burnout..

Vart fan va rejsen igår? Jag letade överallt! Hetsade laholmsvägen.. körde ner till hamnen.. tomt?  Pilkington.. tomt?
Fick endast ett fåtal spontanrejs sad

vilken 740 gl??

Den svarta 740 t5.. Någon snacka om att det va en GL big_smile

mm jag vet att det e en t5:P det va därför jag undrar vad dom skelar om:P

1 028 Inlägg
23 maj 2010
josefiin90 skrev:
kolvringen_ skrev:
josefiin90 skrev:

vilken 740 gl??

Nä GL tongue

Har inget å skriva ännu

40 Inlägg
23 maj 2010
volvo_grabb skrev:
josefiin90 skrev:
kolvringen_ skrev:

Nä GL tongue

a vi avslutar där att det e en GL:P

1 028 Inlägg
23 maj 2010
Snacka med Jungmar på msn nyss han adda mig.. där var ju mycket snällare prd å inte alls samma kritik på msn som inne på garaget forumet. tycker de e tråkigt att man inte kan stå för de man sj tycker utan bara skriva me alla andra. men på msn så blev de ju som sagt ett helt annat snack inga ord såsom barnsligt idiot osv som kommit upp på forumet trist att starta en sån diskusion på garaget när man kan prata om de privat

Har inget å skriva ännu

1 174 Inlägg
23 maj 2010
Trådstartare
alexm- skrev:
fula lila rymdraketen(nissan/toyota)

HAHAHAHA Kunde inte sagt det bättre själv, hade planer på att gå och fråga vilken planet han planerade att flyga till.. lollol

"If you're in control, you're not going fast enough"

glad
493 Inlägg
24 maj 2010
spring fram och stoppa istället nästa gång, istället sitter ni här och lipar istället.
och sen att han bytar till "börnarsulor" är det något fel med det?
måste man elda upp splirrans nya 18tummare, när man kan elda gamla vintersulor som ryker bättre?
ha stake att säga till själva nästa gång...

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

<3 Japs
680 Inlägg
24 maj 2010
-Blomman- skrev:
alexm- skrev:

HAHAHAHA Kunde inte sagt det bättre själv, hade planer på att gå och fråga vilken planet han planerade att flyga till.. lollol

Men ge er för f*n...det är en showbil ffs. Börja inte med sånt tjaffs nu, inte det tråden handlar om.

Notis: Nissan 200SX wink

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

1 028 Inlägg
24 maj 2010
-Blomman- skrev:
alexm- skrev:

HAHA

Har inget å skriva ännu

1 174 Inlägg
24 maj 2010
Trådstartare
Arcangelus skrev:
-Blomman- skrev:
alexm- skrev:

Men ge er för f*n...det är en showbil ffs. Börja inte med sånt tjaffs nu, inte det tråden handlar om.

Jo självklart är det så, men tycker ändå det finns gränser.. Men smaken är ju som baken wink
Finns garanterat en massa som tycker den är skit grym, men nog pratat om det nu!!

24 maj 2010
-Blomman- skrev:
Arcangelus skrev:
-Blomman- skrev:

Jo självklart är det så, men tycker ändå det finns gränser.. Men smaken är ju som baken wink
Finns garanterat en massa som tycker den är skit grym, men nog pratat om det nu!!

Precis men det är bra att alla har olika smak, speciellt för oss bil nördar annars hade bil-livet blivit så jävla tråkigt om alla kommer med samma bilar wink

27 Inlägg
27 maj 2010
Vad tänker Halmstads folket göra nu till helgen? Dricka öl å grilla eller är det någon som ska vara nykter och köra en runda?

Exporterad Colombian
812 Inlägg
27 maj 2010
Larsson306 skrev:
Vad tänker Halmstads folket göra nu till helgen? Dricka öl å grilla eller är det någon som ska vara nykter och köra en runda?

Rally i Smålandsstenar, Skilling 500. Nått för subarufolk väl?

1 174 Inlägg
27 maj 2010
Trådstartare
Larsson306 skrev:

Saaben är sönder, så för min del blir det flaskan och grillen som gäller, åtminstone på lördag..

27 Inlägg
27 maj 2010
Du har ju en quattro. Ska inte du dit då? Jag föredrar asfalt lite mer istället för grusväg i skogen.

Exporterad Colombian
812 Inlägg
27 maj 2010
Larsson306 skrev:
Du har ju en quattro. Ska inte du dit då? Jag föredrar asfalt lite mer istället för grusväg i skogen.

Vi ska ju inte köra xD Jag ska dit o kolla ja smile

hellre avåkt än frånåkt!
51 Inlägg
27 maj 2010
Larsson306 skrev:

min bil också sönder.. måste mecka hela jävla helgen....

Sök