Jasså lite jobbigt igår, för så fort ja såg dig, rörde du dig i motsatt riktning....
Borde ju styra upp lite standardtider då man kan träffas om man vill! Nu blire ju mer att alla glider runder hela kvällen!
Det finns.. Dock är deltagandet lite dåligt vissa kvällar.. Men för dig och alla andra som inte visste det, så är det. 22.00 Fredag och Lördag vid statoil eurostop som gäller.. Sen vissa kvällar brukar vi skicka ut kedjesms, till dom flesta om det är någon spontan träff..
Senast redigerat av -Blomman- (10 juli 2010)
"If you're in control, you're not going fast enough"
Men va fan då... ingen ute i kväll heller ju. Stack till stan vid 23, inte en jävel ute verkar det som. O snurra runt som en idiot vill jag inte göra så jag körde hem igen.
Är här inga träffar nånstans. nån dag längre? Förra sommaren var där ju på onsdagar? vid byggmax tex.
Men va fan då... ingen ute i kväll heller ju. Stack till stan vid 23, inte en jävel ute verkar det som. O snurra runt som en idiot vill jag inte göra så jag körde hem igen.
Är här inga träffar nånstans. nån dag längre? Förra sommaren var där ju på onsdagar? vid byggmax tex.
Har ingen vettig bil att åka i än sålänge och orkar inte cykla någonstans
Även jag var ute igår och körde, en saab 9-5 på eurostop och några 740 och nån bmw var allt jag såg, sen hamnade jag i Båstad och där var det som sagt bättre drag och hel del fina bilar och båtar
Är bilträff i Markaryd imorgon kväll (Torsdag), jag och en till Supra här ifrån Halmstad ska dit. Skicka ert mob nr via PM om ni ska köra med, så hör jag av mig. Vi kör runt 20.20.