3631
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

Exporterad Colombian
812 Inlägg
22 november 2010
Ja, du e ju en sån som förstör lite för oss Andreas tongue Kan du inte packa snön iår, istället för i ta bort den wink

1 150 Inlägg
22 november 2010
Jo packa snön låter bra.. Nu får ni fasen kolla in mitt vrålfeta vinteråk! Den ni ska akta er för sen på vintervägarna..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

2 656 Inlägg
22 november 2010
S_Henjer skrev:
Jo packa snön låter bra.. Nu får ni fasen kolla in mitt vrålfeta vinteråk! Den ni ska akta er för sen på vintervägarna..

lagom slö för o vara vinter häck iaf :p

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
22 november 2010
malaguti_fabbe skrev:
Ja, du e ju en sån som förstör lite för oss Andreas tongue Kan du inte packa snön iår, istället för i ta bort den wink

Det blir mkt halare efter att man plogat ska du veta smile

~Andy~

Exporterad Colombian
812 Inlägg
22 november 2010
volvoandy90 skrev:
malaguti_fabbe skrev:

Beror lite på hur djupt du sänker bladet/skopan lol, men d blir nog bra. Blev ju d förra året så wink

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
22 november 2010
malaguti_fabbe skrev:
volvoandy90 skrev:
malaguti_fabbe skrev:

Beror lite på hur djupt du sänker bladet/skopan lol, men d blir nog bra. Blev ju d förra året så wink

hihi smile nej men det blir halare eftersom det brukar vara ren is efteråt smile (packad snö) wink däremot brukar man ju sanda också och då äre inge kul längre :p

~Andy~

1 150 Inlägg
22 november 2010
ekelund88 skrev:
S_Henjer skrev:

lagom slö för o vara vinter häck iaf :p

Ööh ja:)

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 174 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
Vart fan är dessa 2dm jag hade blivit lovad?? Fan jag vill ha snö NU... big_smile

"If you're in control, you're not going fast enough"

Exporterad Colombian
812 Inlägg
23 november 2010
volvoandy90 skrev:
malaguti_fabbe skrev:
volvoandy90 skrev:

hihi smile nej men det blir halare eftersom det brukar vara ren is efteråt smile (packad snö) wink däremot brukar man ju sanda också och då äre inge kul längre :p

Jo, fast vill ha tjockare lager "packad snö" i år wink Sand, usch ja sad

-Blomman- skrev:
Vart fan är dessa 2dm jag hade blivit lovad?? Fan jag vill ha snö NU... big_smile

I Halmstad? :S Hörde att d va 2dm i typ Lidhult dock tongue

1 150 Inlägg
23 november 2010
Jag funderar på att fly till Jönköping. Tydligen KAOS..

a slice of lemon
and a shot tequila..

106 Inlägg
23 november 2010
S_Henjer: Jag o Fabian (malaguti) också till helgen^^..

Btw.. lite sladd i kväll någon?
0 Grader, snöar och börjar frysa på vägarna. wink ??
Senast redigerat av Sebbew__ (23 november 2010)

Exporterad Colombian
812 Inlägg
23 november 2010
S_Henjer skrev:

My hometown is king wink

2 656 Inlägg
23 november 2010
S_Henjer skrev:

skta så jönköping inte gör kaaaaaooozzzzzz med dig big_smile

1 174 Inlägg
23 november 2010
Trådstartare
Om snön håller i sig tills imon kväll så kan vi ju samlas ett gäng på statoil kl 20 för dom som är sugna.. big_smile Har varit ute hela kvällen idag, lika kul som vanligt.. Lite synd bara att man inte såg så många andra ute..

"If you're in control, you're not going fast enough"

Exporterad Colombian
812 Inlägg
24 november 2010
ekelund88 skrev:
S_Henjer skrev:

skta så jönköping inte gör kaaaaaooozzzzzz med dig big_smile

Direktrapport säger 1-2 dm i innerstan o 2-3 runt omkring. Temp ca -4 big_smile

Längtar du, Sebbe?

-Blomman- skrev:
Om snön håller i sig tills imon kväll så kan vi ju samlas ett gäng på statoil kl 20 för dom som är sugna.. big_smile Har varit ute hela kvällen idag, lika kul som vanligt.. Lite synd bara att man inte såg så många andra ute..

Låter skoj, men blir d nån mer snö?

739 Inlägg
24 november 2010
fna va de snöar här i ljungby big_smilebig_smilebig_smile skit kul ingen som vet någon som är sugen på en 940ft motor? smile

739 Inlägg
24 november 2010
JEhlin skrev:
vofloo skrev:
fna va de snöar här i ljungby big_smilebig_smilebig_smile skit kul ingen som vet någon som är sugen på en 940ft motor? smile

vet kanske en, begär du för den ? smile

jag la ut den för 4500kr den har gått ca 27~ turbon är de inga glapp i axielt måste få bort den då jag inte ha någon stanns att ha den :p

2 656 Inlägg
24 november 2010
vofloo skrev:

snöar då inte i halmstad

glad
493 Inlägg
24 november 2010
-Blomman- skrev:

bara de inte blir för mkt buskörning av det hela, jag själv tycker om att ha lite avstånd när jag sladdar tongue
blir till att byta till dubbdäck nu, odubbat är värdelöst!

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

2 656 Inlägg
24 november 2010
Ekan_1 skrev:
-Blomman- skrev:

bara de inte blir för mkt buskörning av det hela, jag själv tycker om att ha lite avstånd när jag sladdar tongue
blir till att byta till dubbdäck nu, odubbat är värdelöst!

buskörning e the shit vi ska väl inte köra på ett led ?

Sök